Czekolada to rasistowski produkt

Teraz przyszedł czas na czekoladę! Rasistowski produkt!

 

Z szachami to sprawa prosta - rasistowska gra, bo białe zaczynają i mają w ten sposób przewagę.

 

Z czekoladą może być podobnie. Jej kolor jest trochę problematyczny, bo delikatnie nazywając ciemnobrązowy. Jest jednak odmiana białej czekolady i też ma przewagę z powodu koloru jak białe figury w szachach. Chodzi o to, że biała czekolada jest bardziej reklamowana - tak mówią statystyki, czyli promuje się ją bardziej, co umniejsza ciemnobrązowej czekoladzie, a to już nie demokratyczne, czyli można podejrzewać o rasizm.

 

Mój problem polega na tym, że mam białe ściany w domu, a w lodówce jest mleko też białego koloru i zaczynam się bać, bo mam białą skórę!

 

Zarobią wkrótce firmy sprzedające kremy ściemniające skórę - takie były kiedyś w sprzedaży za czasów PRL-u, ale nie miały nic wspólnego z rasizmem czy antyrasizmem, tylko z tym, że panie urzędniczki z powodu braku pieniędzy na wyjazd urlopowy nad morze, mogły się pochwalić mimo tego opalenizną.

 

Może dla świętego spokoju w tych czasach kupię sobie kilka porcji takiego kremu. W razie potrzeby jak stchórzę, to się taką pastą posmaruję.

 

Niestety teraz w obawie przed represjami nawet nie spojrzę ani na białą, ani na ciemnobrązową czekoladę, bo jak zobaczą, że jem białą, to posadzą mnie o wspieranie rasizmu!

 

Dobrze, że jeszcze nie mówią jakiego koloru jest Bóg, chociaż jedną sprawę sfałszowano. Pan Jezus był Semitą, czyli nie był białym, jak to pokazują obrazki produkowane przez ludzi o białym kolorze skóry. No, to będzie problem!

 

Wniosek taki: świat zwariował!

 

Ten tekst jest fikcją pseudoliteracką i nie ma nic wspólnego z żadną agitacją polityczną czy społeczną. Za niezamierzone przez autora negatywne zrozumienie tego tekstu z góry bałwanów i osłów przepraszam, ale nie ludzi, bo ci zrozumieją, że to satyra.

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Akwadar 17.03.2021
    Ktoś kiedyś powiedział: "Czas przeminie, a słowa pozostaną." - nieśmiertelna maksyma...
  • madmike 17.03.2021
    Od teraz będę zwracał uwagę na kolory przedmiotów, przez Ciebie:) Tablet- czarny, pilot tv, telefon, telewizor też, na szczęście chusteczki higieniczne mam białe...
  • laura123 17.03.2021
    Uwielbiam czerń i biel, połączenie daje cudny efekt, jeszcze czerń i żółty albo pomarańczowy.
  • Zaciekawiony 17.03.2021
    "rasitowska gra," - kim są rasici?

    "kremy pocieniające skórę" - skóra robi się od nich cienka?

    "tylko, z tym że" - przecinek do przesunięcia

    Bardzo słaby humor i zupełnie niezrozumienie tematu. Autor tylko pokazuje swoją niewiedzę.
  • Zaciekawiony 17.03.2021
    Planujesz czytać teksty z innych swoich kont?
  • zuzanna 17.03.2021
    Słuchałam na innym portalu czytania o likwidacji Państwowych Gospodarstw Rolnych i też było ładnie, Panie Ozarze.
  • AAAAA! Faktycznie, Ozar! Tak z czytania, to ten sam ludź, co na portalu z cyfrą!

    A Celina jest jego rycerzem!!!
  • Zaciekawiony 17.03.2021
    Nie wiem. Głos inny.
  • Pan Buczybór 17.03.2021
    Toć to nie Ozar
  • Zaciekawiony 17.03.2021
    Pan Buczybór
    Różnią się też stylem i podejściem, choć może niektóre poglądy mają podobne. No i nie zgadzają się publikacje.
  • Pan Buczybór, Zasugerowałem się podpowiedzią...
  • Poglądy i tematy - PGRy... może senność mnie pogrążyła a podpowiedź zasugerowała, trzeba po prostu zapytać Ozara, jak tu będzie
  • Trochę dykcją podobnie... To może być Ozar, zagłusza muzyczką na yt - może dla zmylenia
  • Pan Buczybór, Jak mam jeszcze furtkę, to pójdę zapytać Ozara na portal z numerkiem
  • A nie, już mi furtkę zamkli - agentura.
  • Choć - może nie do końca, zapytać da się.
  • Paczmy co odpowie https://t3kstura.eu/pokaz_audio.php?id_muz=6843
  • Nie odpowie, bardzo sprawna moderacja, bardzo sprawnie usunęła zapytanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania