,nbvcfdxsz

nbhgfds

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Jared 16.08.2016
    Łapaj 4, bo pomysł ciekawy, ale czytałem już takiego drabble na Nowej Fantastyce, więc przejrzałem misterny plan :D
  • Elizabeth Lies 16.08.2016
    Nosz kurde. Nie no dzięki za 4.
  • KarolaKorman 16.08.2016
    Ja nie czytałam nic takiego wcześniej i podoba mi się, 5 :)
  • Elizabeth Lies 16.08.2016
    Miło mi to słyszeć.
  • Specific_girl 16.08.2016
    Hm, no powiem Ci, że ja nic nie czytałam takiego, ale od początku wiedziałam, że to odbicie jest tematem tego, Już w pierwszym zdaniu miałam takie przeczucie, dlatego 4. :)
  • Elizabeth Lies 17.08.2016
    Dzięki.
  • Margerita 20.08.2016
    Pięć
  • Elizabeth Lies 20.08.2016
    Dzięki
  • Szalokapel 23.08.2016
    Droga El, na początku proszę mi wybaczyć. Telefon nie załapał dobrze dytyku i kliknelo się 4, a miało być pięć. No, ale przejdę do tematu. Mi bardzo się podoba. Niby taki prosty tekst, a jaki prawdziwy. To straszne, że niektórzy nie potrafią zaakceptować siebie. Ta walka podmiotu, jego myśli są piękne. Robią wrażenie. Pozdrawiam serdecznie, czekam na kolejne Twoje teksty. :)
  • Elizabeth Lies 23.08.2016
    A dziękuję. Wiadomo telefon jak telefon, czasami się buntuje. Wiele osób ma niską samoocenę i to jest jednak smutne.
  • Numizmat 23.08.2016
    Cóż, nasze odbicia bywają często największymi wrogami
  • Elizabeth Lies 23.08.2016
    Zwłaszcza rano, gdy nie jestem pewna czy to ja w lustrze, czy jednak horrory miały rację i lustro to portal, przez które przechodzą demony.
  • Numizmat 23.08.2016
    Elizabeth Lies, hahaha, na pewno nie jest tak źle xd
  • Elizabeth Lies 23.08.2016
    Numizmat No może, aż tak nie, ale czym byłby świat bez odrobiny przesady?
  • Grubas 29.08.2016
    Elizabeth Lies Wiem, że po czasie ale
    Światem bez przesady xD
  • Elizabeth Lies 29.08.2016
    Grubas Oj, nie marudź. Mój świat jest pełen przesady i nie przesadzam.
  • Grubas 29.08.2016
    Elizabeth Lies Pełen przesady i nie przesadzam. Na tym Opowi naprawde sie nie można nudzić ;)
  • Elizabeth Lies 29.08.2016
    Grubas "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone" credo assassynów, ale jakże idealnie pasuje
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    O.o To cholernie mroczny tekst( chodzi mi o postrzeganie siebie samego , mam nadzieje że tka nie jest naprawdę ) Znam twoje imię (w legendach prawdziwe imię z tego co pamiętam jako wymówione przez kogoś pozwala nam kontrolować daną osobę, przyznam muszę zrobić o tym opowiadanie ) Dobra na bok moje rozmyślenia, wstawiam ci piątkę nic tego nie zmienia :)
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Ha! Pamiętaj, że jak też znam Twoje imię, więc nie groź mi tu legendami. Dziena za piątkę, a co do tekstu to chyba aż tak źle u mnie z samooceną nie jest (no właśnie, chyba). Po prostu fascynuje mnie jak patrzą na świat ludzie z depresją (to chyba nie jest zdrowa fascynacja) i innymi chorobami.
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    Elizabeth Lies No nie wiem ja lubuję swoją pewność siebie ( znaczy skromność tylko rzadko tak na pewność mówię ) a mnie fascynuje rozwiązywanie problemów i skomplikowani ludzie gdzie mogę odczytać umysł nie w chwilę lecz w parę godzin ( taka tam głupota ale jak gadamy o fascynacji pomyślałem iż czas to zdradzić, bez powodu nie lubie psychologi ) E tam pewnie nie jest z tobą tak zle ;)
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Upadły(D.F) W ogóle odpowiedziałam Ci na maila. Tak tylko informuję.
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    Elizabeth Lies Dziękuje ale tak na wszelki wypadek wyśle ci jutro to ( myślę iż lepiej je doszlifuje a dopiero wtedy zapytam o zdanie ) :)
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Upadły(D.F) No spoko, spoko.
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    Eli przy okazji czekam na niechętnego posłańca z twojej strony :)
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Upadły(D.F) Dzisiaj powinien powstać, prawda? Cholera, nawet nie zaczęłam. Czas spiąć poślady i zacząć pisać. Wieczorem coś się pojawi, tyle Ci powiem, ale na cudowną jakość proszę się nie nastawiać.
  • Upadły(D.F) 20.09.2016
    Elizabeth Lies I tak wierze w twoje możliwości (czytałem którąś tam część czarownicy twojego autorstwa) Fajnie ci wychodzi pisanie opowiastek że tak to ujmę ;) Dalej chcesz spam? :)
  • Elizabeth Lies 20.09.2016
    Upadły(D.F) Powiem, że mi to w sumie bez różnicy, ale jeśli koniecznie chcesz ze mną porozmawiać (większość ludzi po dłuższym czasie ma mnie dość, takie ostrzeżenie) to może na mailu? Ale mówię jak chcesz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania