...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Narrator 19.10.2020
    Każdemu w życiu coś umknęło, a jeśli nie, to jest o to uboższy. Piękna refleksja na temat odmiany i przemijania.
  • Bożena Joanna 19.10.2020
    Jesień sprzyja refleksjom. Dziękuję za sympatyczny komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 19.10.2020
    Bożeno Joanno→Masz dar, do tego typu, refleksyjnych obrazów. Każdą zwrotkę można by namalować.
    Z tym ''umykanie'' to jak nabranie wody w koszyczek z dłoni. Zawsze coś przecieknie przez palce.
    I zależy, gdzie wsiąknie. Tam gdzie jesteśmy, czy tam gdzie nas już nie ma:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 19.10.2020
    Przepięknie podsumowałeś moje jesienne rozterki. Jestem niezmiernie wdzięczna.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 23.10.2020
    Gorycz, ale też i słodycz wylewa się ze wspomnień. Umyka nam czas, ale jarzębina jest taka sama, czerwona i dziewczęca.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 23.10.2020
    Jarzębina jest również wspomnieniem o mojej mamie, która uwielbiała te roślinę i kolorowe paciorki, stąd wypływa smutek i żal za utraconą osobą.
    Serdeczne pozdrowienia w wilgotne popołudnie!
  • MarBe 28.10.2020
    Myślałem jak inni, że w życiu wiele mi umknęło, lecz pewnego dnia zdałem sobie sprawę jak we mnie pozostało.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 30.10.2020
    Wiele zyskałam, ale w moim życiu pozostało jeszcze sporo do odkrycia, na co nie starczy pewnie czasu.
    Dziękuję za lekturę i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania