.

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • rubio 02.02.2018
    "dzieci uwięzione w dorosłych ciałach". To bym zacytował.
    5 za formę.
  • Taka eksperymentalna.
    Niemożność wyjścia z kółeczka.

    Dziękuję.
    (Jeszcze pewnie jest mnóstwo błędów, bo dopiero wstawiłam. Zaraz przejrzę, bo zawsze jak wstawię, to magicznie pojawiają się takie, których nie widziałam wcześniej).
  • rubio 02.02.2018
    e make i ka pololi ale jaki błąd? Tu nie ma żadnego błędu, w tym, co zacytowałem. Dlatego też '5 za formę', ja przez 'formę' rozumiem tekst od strony technicznej. Nie 'co jest napisane' tylko - 'jak'. Technicznie to jest takie, że nic tam nie zmieniaj. Przynajmniej z mojego punktu widzenia.
  • Nie chodziło o błąd w zacytowanym, a w całości.
    Ja przecinkowo bardzo kuleję na przykład, dlatego parę razy zawsze przeglądam.

    Chciałam spróbować zrobić jakieś 'techniczne zapętlenie'.

    Zrozumiałam, że za formę, podkreślenie, że za formę, i nawet mogę podejrzewać, co Ci się niezbyt leży w treści :(.
  • (bez 'się')
  • rubio 02.02.2018
    e make i ka pololi przecinki, interpunkcję, to ja, osobiście, często, szczerze pierdolę ;D
  • betti 02.02.2018
    Latem siedzimy naprzeciw siebie w objęciach nocy. - nie podoba mi się to zdanie. W objęciach nocy nieco oklepane... Jednak jest dużo pięknych zdań, tak dużo, że nie sposób wszystkie zacytować, niemniej:

    ''Przez rany przedrą się przebiśniegi, które tak jasno mówią o tym, że przyjdzie wiosna. ''

    ''Obserwuję jak chmury przygryzają usta...''

    ''Przypieczętujemy nas mieszając swoją krew, a później złamiesz mnie, jak tanią obietnicę.''


    ''Śnieg poszedł stąd gdzieś indziej. A może całkiem przestał istnieć? Czy to, co powiedzieliśmy, też było ze śniegu?''

    Cudności!
  • Dziękuję pięknie :).
    Ten jeden banał zostanie.
    Cieszę się, że prócz niego - sporo przypadło Ci jednak do gustu. Pozdrawiam.
  • betti 03.02.2018
    e make i ka pololi pewnie, że przypadło. Pisałam Ci już, że uwielbiam prozę poetycką...
  • betti 03.02.2018
    e make i ka pololi tak sobie myślałam o tym ''w objęciach nocy'', a może objęci nocą, ociupinkę oddala od banału, nie zmieniając przy tym ani na jotę - sensu.
  • betti, a to nawet nie powstawało pod zamysł prozy poetyckiej, tylko jako opowiadanie. Może po prostu mam chwilowo tak, że razi mnie dosłowność, tak buduję zdania, że daje się to podciągnąć pod taki ładny termin.
    Przemyślę te objęcia nocy :).
  • betti 03.02.2018
    e make i ka pololi to chyba ma się we krwi. Takie zdania rodzą się w natchnieniu. To nie jest tak, że zakładasz sobie i piszesz. Nie udawaj, ze to proste, bo to wyższa szkoła jazdy.
  • Blanka 04.02.2018
    NMP, to chyba najlepszy tekst z tych, które ostatnio wrzuciłaś (dla mnie). Po prostu: Wow! Jest mnóstwo magicznych zdań, choćby to: ""...a później złamiesz mnie, jak tanią obietnicę." Słowem: Cudownie.
  • Miło Cię znów gościć, Wróżko.

    Rozgrzebuję sobie różne teksty i spajam, chciałam tu spróbować z inną formą, ale miałam sporo wątpliwości, co do tego tekstu, więc, no: cieszę się niezmiernie.
  • Canulas 04.02.2018
    "Po ulicach chodzą dzieci uwięzione w dorosłych ciałach, chuchając w dłonie." - piękne. Dobry zmysł obserwacji.

    "Czy to, co powiedzieliśmy, też było ze śniegu?" - kurwa, opis nietrwałości... nie wiem. Magia jakaś.

    "Znów łapię się swój nieobecny wzrok na wpatrywaniu się w to, czego już nie ma." - albo brakuje "na" albo czegoś nie rozumiem.

    "- Czy ktoś widział moją bransoletkę ze znakiem nieskończoności?
    Słyszę to przez wszystkie tabletki.
    Słyszę to przez szum w żyłach, słyszę to przez nierówny puls." - i to.

    "Dotykam rzęsami swoich rzęs. Ona powtarza mój gest o pół sekundy za późno." - znalazłem spójność nadrzędną. Spójność, która się często u Ciebie pojawia. Tą spójnością jest "za późno" pod tą lub inną postacią.
    Za późno mocno kojarzy się z utratą.

    Prawdopodobnie najlepsze pod nową twarzą, ale do Deformacji" nie ma startu, bo... Bo co moze mieć?
    Motyw zapętlenia - uwielbiam.
    najgorsze, że niebawem pewnie pozostaną po tym kropki.
    Zajebiste Em. Zajebiste.
  • ''albo brakuje "na" albo czegoś nie rozumiem.'' - autokorekta czasem coś doda, ja nie zauważę, przepraszam.
    Już poprawione: Znów łapię swój nieobecny wzrok na wpatrywaniu się w to, czego już nie ma.

    ''ale do Deformacji" nie ma startu, bo... Bo co moze mieć?'' - Aleś Ty się uparł na widzenie czegoś w tych ''Deformacjach''. Zadziwiające.

    Deformacje są skończone, zamknięte, uznane za chujowe i prywatne.

    Ale, no, grzebałam w nich jeszcze z tydzień temu, jest tam całe mnóstwo niedociągnięć technicznych, to w ogóle nie jest obiektywnie dobre, w sensie literackim.
    Ani na chłodno pisane nie było, ani nigdy na chłodno nie poprawione.
    Jak to swoje poleży, kiedyś wrócę, to ja pamiętam, że Ci się podobało, tylko że w takiej ułomnej formie tego nikomu nie dam. Zresztą zachodzą mi tam dylematy półetyczne i, no.

    Jestem kontent, że jesteś w miarę kontent :)).
  • Canulas 04.02.2018
    e make i ka pololi ja rozumiem, nawet zabieg z usuwaniem rozumiem. Nietrwałość ma jakąś magię. Nie zdążysz, to chuj. ALe jak nie zdążysz i trafiasz nie pokasowane popłuczyny zachwytów, to... Kurwa, myślisz, co tam było?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania