CZERWONE PSY

Obudziły się czerwone psy

otworzyły krwią nabiegłe oczy

w miłosnym uśmiechu szczerzą kły

a piana się z pysków ich toczy

 

węszą i czekają na chwilę

kiedy to znów powrócą na ścieżki

kiedy dostaną nowy bilet

by władzą nad życiem się cieszyć

 

więc snują w cichej rozmowie

nowe strategie wilczych polowań

choć nikt nie rozumie tych knowań

klekot kostuchy słychać w każdym słowie

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (195)

  • piliery 20.07.2021
    Dwa czerwone psy się natychmiast odezwały. A miałem wątpliwości czy nie jestem przeczulony. :D
  • Szpilka 20.07.2021
    "Obudziły się czerwone psy
    otworzyły krwią nabiegłe oczy
    w miłosnym uśmiechu szczerzą kły
    a piana się z pyska im toczy"

    Średniówka skopana, po piątej sylabie winna być w trzecim wersie z rymem męskim - "miłosnym uśmiechu", dwa razy zaimek zwrotny "się" w jednej strofie i osobowy "im", winno się unikać, bo brzydko wygląda, tak profi gadają, ja tylko po nich powtórzyłam ?

    W pierwszej strofie zastosowałeś rym męski z żeńskim i tak trzeba pociągnąć cały wiersz, w trzeciej strofie rymy nieciekawe. Za treść stawiam piątaka, za wykonanie trójniaka - pyszne są polskie miody pitne ?
  • piliery 20.07.2021
    Dziękuję za rzetelne i życzliwe podejście do wiersza. Profiuwagi wziąłem do serca. Co do miodów też je bardzo lubię. Najlepsze są po polsku: lekko podgrzewane. :)
  • Garść 20.07.2021
    Świetny wiersz, może o parę lat spóźniony z tematyką, ale dobrze podsumowuje politykę Kremla od czasu zdobycia władzy przez Putina. Marzy się jemu i towarzyszom z KGB powrót do statusu imperium. Knują na potęgę. W byłych swoich republikach, ale również na Węgrzech, a nawet (patrz: wybory Trumpa) w USA, nie zapominajmy o brexicie.
    Nas też nie ominęło. Sprytnie apelując do patriotyzmu i religii zohydzają, za pomocą armii przekupnych, polskojęzycznych trolii, obecność Polski w UE.
    Dyktator z dyktatorem zawsze się dogada. Trochę zachodu to kosztuje. Masy (ciemne - jak był rzekł Kurski) trzeba było zindoktrynować, media zawłaszczyć, sądy obsadzić swoimi, posłusznymi. Na których ma się marchewkę i kij. Kij w archiwach.
    Stąd prokurator Piotrowicz, ambasador "Wolfgang" w Niemczech, i jego żona, pani mgr w roli szefa TK.

    Bardzo dobrze to ująłeś, te ich strategie podstolikowe.
    Szpilka, jak widzę, pewne niedoskonałości wyłapała, więc analizę odpuszczę.
    Brawo Ty!
    5 gwiazdeczek leci!
  • Patriota 20.07.2021
    Nasi akolici Putina, różni towarzysze Cimoszewicze, Millery i wielu innych też chcieliby objąć pełny rząd dusz. Tusk obiecuje podwyższenie emerytur ubekom. To kwintesencja tego co by zrobił z Polską, gdyby nie daj Boże dorwał się do władzy. Pojawiają się tutaj nawet na opowi otwarte wezwania do linczu. Myślę, że gdyby podskoczyli, szybko zostaliby spacyfikowani.
  • Garść 20.07.2021
    Patriota - rasisto, będziesz spacyfikowany, prędzej czy później.
  • pansowa 20.07.2021
    Garść Ależ się dobrali z larwą!
    Aż miło patrzeć jak się oszołomstwo dociera :)
  • laura123 20.07.2021
    pansowa na ciebie i tjeri też miło popatrzeć... tylko wy już ''dotarci''
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahahaha
  • laura123 20.07.2021
    pansowa innych też to cieszy...
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahahaha
  • Castor 20.07.2021
    pansowa znowu wchodzisz nieproszony w rozmowy innych osób i prowokujesz. Nie życzę sobie idż pod swoje produkcje.
  • pansowa 20.07.2021
    Castor Polucje? hahahaha
  • laura123 20.07.2021
    Castor on nie pójdzie, będzie tu pisał aż do obsrania...
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 A co robiłaś u mnie skunksico?
  • laura123 20.07.2021
    pansowa a co u mnie jesteś, knurze?
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahaha
    Tu uczę się debilnego śmiechu,
    Dobre miejsce przy tekstach bandy.
  • piliery 20.07.2021
    pansowa jesli nie przestaniesz zgłoszę adminowi
  • laura123 20.07.2021
    pansowa ty się uczysz, toż większego debila od ciebie, to tutaj nie ma... wystarczy, że w lustro będziesz patrzył...
  • pansowa 20.07.2021
    piliery Możesz zgłaszać. Ja zgłaszałem mu czterokrotnie hejt i spam u siebie.
    Hahahaha
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahahaha
  • Akwadar 20.07.2021
    Literaci...
  • pansowa 20.07.2021
    Akwadar Literatki...
  • Garść 20.07.2021
    Pansowa, sorry, teraz mi się przeczytało, no wiesz, sądzę że trzeba dziewczynę wyrwać z jego uścisku.
  • piliery 20.07.2021
    Dziękuję. Wiersz jeszcze do dopracowania. Twój komentarz zrobił na mnie wrażenie choć w wielu sprawach (jak wynika z dalszych komentarzy) różnimy się w poglądach. W polityce nigdy nie ocenia się intencji. Bo te mało kto zna i zbyt często piekło było nimi brukowane. Przyczyny i skutki. Na tym polega polityczna strategia.
  • piliery 20.07.2021
    powyższe adresowałem do Garść(i) :)
  • Garść 20.07.2021
    Skutek: zanik demokracji, dyktatura.
    Przyczyna: upojenie władzą, w partii już absolutną.
  • piliery 20.07.2021
    Garść Jak widać z rozwoju sytuacji : nie absolutną. Do dyktatury bardzo nam daleko. Pytanie tylko co zrobić by faktycznie do tego nie doszło. "Powrót do tego co było" to kolejna, tym razem totalna konfrontacja, z której tylko Putin by się cieszył, bo jestem tego pewien - polała by się krew. Jakoś dziwnie mało kto dostrzega że w państwo "PiS"-u weszliśmy z państwa "PO" na dodatek wszechorgarniajacego. W 2015 roku mieliśmy do czynienia z klasycznym państwem partyjnym w którym wszystkie instytucje były zależne od jednej partii, rynek medialny był też tego częścią, sądownictwo, samorządy. Doszło do sytuacji w której niemal sto procent urzędników było z nadania partyjnego, etaty sprzątaczek w urzędach były obsadzane wg kryteriów i przynależności politycznej. W samorządach. Tam gdzie PiS nie objął władzy to nadal trwa. W 2016 roku PiS obejmując władze próbował odwrócić sytuację i stworzyć swoje partyjne państwo ale udało mu się to połowicznie. Nadal samorządy nie są jego domeną (i tak pozostanie), nadal sądy funkcjonują w związkach ze środowiskami opozycji (nepotyzm w sądach jest niewyobrażalny to są powiązania biznesowo rodzinne). Nadal media są w zdecydowanej większości związane z jedną lewicowo-liberalną opcją.Tu tez PiS niewiele zdziała. Potrzebna by była trzecia siła która tę sytuację by wykorzystała dla naszego wspólnego dobra. Takiej siły jednak nie ma. Nic więc dziwnego że czerwone psy szczerzą kły.
  • Garść 20.07.2021
    Odnośnie samorządów, no cóż, po wyborach w 2018 rządzący PiS ma 254 mandaty w sejmikach, a KO -194. Normą jest podział łupów. Identyczna jest natura ludzka, niezależna od poglądów.
    Kaczyński w swojej partii ma władzę absolutną, dogadywać musi się jedynie z koalicjantami, aby większość sejmowa przyklepała projekty ustaw.
    Trzecia siła to prawo ustanowione ponadpartyjnie, czyli Konstytucja. I postanowienia Traktatu Lizbońskiego. Nasz atut powstrzymujący Rosję. Nasz wybór zachodniej demos w referendum. Akceptacja wartości, którymi się kieruje, a przynajmniej próbuje.
    Wybieram partię w zależności od stopnia przylegania do nich.
    Tyle mam Ci do powiedzenia. Po przeczytaniu komentarzy.
    Pozdrawiam.
  • piliery 20.07.2021
    Garść Jeszcze raz dzięki za rzeczowy, merytoryczny komentarz.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    piliery ...do dyktatury bardzo nam blisko, jedyne czego brakuje pisdzialcom, to sowieckie bagnety..ale bardzo się o nie starają
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota... Akolici Putina to chyba Kaczyński, Macierewicz and company ;-) a to co oni robią z Polską to zdrada, dopóki nie ma tu sowieckich bagnetów, są mocni tylko do bezbronnych kobiet.
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom, bardzo dobrze, że dodałeś słowa chyba, bo nie masz na to żadnego dowodu, a wszystkie działania świadczą, że nie akolici. Czy akolita budowałby niezależność energetyczną, w szczególności gazową, Gazoport w Świnoujściu, czy gazociąg z szelfu norweskiego Balticpipe? Użyj szarych komórek, i pomyśl Jacom. I szereg innych działań.
    Natomiast Angela Merkel, protektorka Tuska, współpracuje z Putinem w najlepsze i to na gigantyczną skalę, budując już kolejny rurociąg gazowy, uzależniając Europę od Rosji.
    Więc proszę Cię pomyśl, zanim drugi raz coś takiego napiszesz.
    Bajki to możesz sprzedawać głupim wyborcom Tuska, którzy i tak nie myślą.
  • piliery 21.07.2021
    Jacom JacaM diagnoza bardzo bliska Garści. Uważam ż brak przesłanek racjonalnych by taką stawiać. Dwa słowa o słowach: pisdzielce, popaprańcy itd. itp . I jak potem rozmawiać?
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota ...niezależnie od wyborców Tuska czy kogokolwiek, głupi są wyborcy pisu, nie znają geografii. Polska leży miedzy Niemcami a de facto Rosją. Jaka jest geneza powstania nord stream wiadomo. Czy to się komuś podoba czy nie, gaz Rosji będzie płynął. Pis tylko huczy w Polsce do swoich głupich wyborców, ale na arenie międzynarodowej nie znaczy nic. Baltic pipe jest projektem nie tylko Polskim ale też Duńskim i nie zaspokoi w pełni naszych potrzeb, gaz norweski jest też droższy. Tak czy inaczej wyprowadzanie Polski z unii jest faktem, wprowadzanie putinowskiej praworządności też, to się nazywa zdradą.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    piliery Tak masz rację, nie ma już miejsca na rozmowę, skończyła się na nią przestrzeń. Nie mam miejsca na rozmowę ze złodziejami albo zwolennikami złodziei. Nawet komuchy nie kradli tak jak pisdzialcy.
  • piliery 21.07.2021
    Jacom JacaM Myślę ze największą kradzieżą było wyprowadzenie z FOZZ 334 mln(bez przelicznika) a z OFE 150 miliardów ( za zgodą TK,). Do dziś nie wiadomo co stało się ze znaczną ich częścią. I jak pamiętasz, dzięki znakomitej propagandzie, ludzie przyjęli to spokojnie. Tego nikt nie przebije. Jak widać miara kto więcej kradł jest nieprecyzyjna i raczej ma naturę polityczną.
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom JacaM komuchy to nawet specjalne gangi za granicą założyli, do rabowania sklepów jubilerskich i banków, więc nie nawijaj bajeru na uszy Jacom, bo i tak w to nie uwierzy.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota taa i to komuchy są największymi beneficjentami przemian w Polsce, czy może zblatowany z pisem kościół katolicki, największy posiadacz ziemi w tym kraju
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    piliery hm...FOZZ w który też byli umoczeni politycy PC. Co do OFE, najpierw trzeba rozróżnić co to są obligacje skarbu państwa i jak wpływają na dług publiczny, te środki właśnie zostały przeniesione do ZUS na indywidualne konta. Jak się to ma do PPK Morawieckiego ? To że później pis ukuł na kanwie OFE hasło "wystarczy nie kraść" to taka metoda na łapaj złodzieja.
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom, ależ ten Kościół ci kością w gardle stoi, dnia nie przeżyjesz chyba w spokoju, jak sobie nerwów nie poszarpiesz. Ta nienawiść chyba uczyniła Cię człowiekiem bardzo nieszczęśliwym.
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom JacaM OFE Tusk po prostu bezczelnie okradł. Konta, które miały służyć zabezpieczeniu przyszłości wszystkich Polaków. W dodatku w tej kradzieży pomógł mu jego wspólnik Rzepa z Trybunału Konstytucyjnego, orzekając pod dyktando polityczne, że pieniądze które tam wpłacałem nie są moje. Trudno o bardziej bezczelne kłamstwo. I dobrze, że tego obłudnego szkodnika pogoniono z Trybunału na cztery wiatry. Powinni mu jeszcze odebrać emeryturę dziadowi i wysłać do łopaty.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota ...to tylko marketingowy przekaz, jeżeli czegoś nie rozumiesz, uzupełnij wiedzę, jak zrozumiesz dlaczego inwestowanie OFE w obligacje skarbu państwa było wbrew samej ich idei i powiększało dług publiczny to przestaniesz opowiadać androny. Jeżeli Rzepliński ma iść do łopaty to gdzie trzeba wysłać Przyłębską razem z jej Wolfgangiem
  • laura123 20.07.2021
    Ano czekają i wariują... najbardziej mnie śmieszy, kiedy piszą, że prawicowe partie z Putinem się bratają, a przecież Putin, to kumpel Tuska i Merkel, już pomijam spacery na molo przed katastrofą smoleńską, ale wzięcie na siebie przez Putina ciężaru zbadania przyczyn katastrofy, żeby się Tusk nie przemęczał, świadczy dobitnie o wielkiej przyjaźni.

    Bardzo dobrze to ukazałeś, tylko nad rytmem trzeba popracować, bo nie płynie, a warto by było...
  • Patriota 20.07.2021
    Dostałaś nakaz komentowania u knura z wariatkowa?
  • laura123 20.07.2021
    Nie, a Ty?
  • Patriota 20.07.2021
    laura123 też nie, ale te teksty są tak odstręczające, że nie zamierzam tam zaglądać.
  • laura123 20.07.2021
    Patriota i słusznie, kit niebywały.
  • Patriota 20.07.2021
    laura123, a kto by chciał dobrowolnie łykać kit? Nikt!
  • piliery 20.07.2021
    Dzięki Lauro. W świecie polityki nie ma przyjaźni. Są tylko interesy. Dla utrzymania chwiejącej się władzy, można zrobić wszystko. Zaraz po katastrofie polscy dyplomaci zaczęli mówić o szansie na znaczną poprawę stosunków polsko-rosyjskich a dwa słynne spotkania Tuska z Putinem oraz spotkania Komorowskiego (wówczas marszałka sejmu) z szefem wywiadu rosyjskiego do dziś stanowią podstawę do niezliczonych spekulacji. Powrót do władzy. Myślisz że o to chodzi?
  • laura123 20.07.2021
    Piliery, bardziej bym stawiała na tę kasę z Unii. To przez pieniądze ludzie głupieją, szaleją, mordują. Wydaje mi się, że oni ją ciągle liczą... Pomyśl, mieć na wyciągnięcie ręki tyle szmalu...
  • laura123 20.07.2021
    A żeby się do niej dorwać, trzeba obalić rząd, innej drogi nie ma.
  • piliery 20.07.2021
    laura123 Największe przekręty odchodzą w samorządach. To tam są układziątka które dają kasę. Tam jest najwięcej stanowisk dla ciotków, pociotków i znajomych królika. :)
  • laura123 20.07.2021
    Piliery, to też, ale jest dużo projektów, które naszym sąsiadom nie na rękę... jak to wszystko zebrać do kupy... to wychodzi konkretny obraz. Rząd Tuska wszystko by zatrzymał... stąd taka radość, choćby w niemieckiej prasie, że wraca do gry. Przecież on, przez tyle lat, będąc na intratnych stanowiskach, dla Polski nie zrobił nic, wręcz przeciwnie - szkodził, jak mógł.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    taa ;-) Putin spotykał się z Tuskiem w świetle kamer. Do Kaczyńskiego wysyła swoich agentów. Pisowcom się wydaje, że mogą łamać wszelkie prawa, w Smoleńsku się okazało, że z prawami fizyki nie dali rady
  • laura123 21.07.2021
    Jacom JacaM no nie dali rady, ale jak tam babę wysłali do przekopania ziemi na metr, to raczej nie dziwne, że wymiękła i poszła na kawkę...

    Poza tym, jak tam pancerne brzozy, to kto da im radę?
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    laura123 .....ale nie uciekła jak Macierewicz, ile to milionów poszło na jego komisję, wybuchające parówki etc. Jak nie wierzysz w pancerne brzozy, weź samochód i wjedź w taką brzózkę
  • laura123 21.07.2021
    Jacom JacaM ale to nie był samolocik dla dzieci, tylko samolot, wiesz, taki trochę większy, a ta brzoza też niby nie olbrzymka, a jednak pancerna... a liczyłeś ile tracili na luce vatowskiej i darli jednocześni ryja, że ''piniędzy nie ma i nie będzie'', pamiętasz, kto to powiedział?

    A później okradli nas z OFE... pamiętasz kto?
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    laura123 błagam cię, fizyka, wytrzymałość materiałowa etc.
    Vat jest podatkiem pro-cyklicznym, w czasie koniunktury wpływy z Vat mogą rosnąć szybciej od gospodarki, jeżeli mamy dekoniunkturę będą spadać też bardziej niż gospodarka, tak się zresztą dzieje...pisowcy wprowadzili tylko przygotowane przez poprzedników rozwiązania, nic od siebie. Napisze to po raz trzeci, to co zrobili platfusy z OFE wynikało z tego, że ktoś wcześniej pozwolił OFE na inwestowanie środków w obligacje skarbu państwa a co za tym idzie powiększanie długu publicznego, błędów przy OFE było mnóstwo ale w zupełnie innych miejscach. PPK to jest prawdziwy wałek, ile procent Morawicki kradnie przy przenoszeniu środków do PPK ?? no ile
  • Patriota 21.07.2021
    Jescze napisz, że te pieniądze nie były moje, tylko Tuska, do kompletu i możesz odlatywać na księżyc. Ściągalność VAt i wpływy wzrosły o 140 miliardów. To też pewnie dzięki ryżemu, który pytał gdzie są pieniądze zakopane, a ten jego pseudominister finasów bredził, że pinindzy ni ma nie będzie. Nie potrafiąc się nawet płynnie wyrazić w języku polskim.
  • Patriota 21.07.2021
    pseudominiter z Bydgoszcza;))))
  • laura123 21.07.2021
    Jacom JacaM masz obejrzyj sobie, ciekawa sprawa.

    https://www.youtube.com/watch?v=nne59Kqog7o
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota skąd te dane ;-) chyba z TVPis, bardzo tęsknisz do WNP, szczęśliwej drogi
  • Akwadar 21.07.2021
    4.800.000 na straty stadniny w Janowie za 2018 i 2017, za 2019 rząd milczy
    5.000.000 wyniosła w reklamówce sekretarka z CBA
    5.500.000 trefne maseczki od kumpla, instruktora narciarstwa
    7.500.000 cena zakupu trzech rozbitych limuzyn Dudy, Szydło i Macierewicza
    10.000.000 na komisję Macierewicza, badanie parówek, puszek
    10.000.000 zniknęło w upadającej, państwowej stoczni GRYFIA za stępkę promu Morawieckiego
    12.000.000 na zabawę na lotnisku w "lądowanie Antonowa"
    17.000.000 na testy które "uległy” zniszczeniu w transporcie LOTu
    20.000.000 na testy które okazały się nieskuteczne
    25.000.000 łącznych dotacji na biznes męża „naszej Beatki”, prywatna szkoła
    27.000.000 przepłacone firmie znajomego Macierewicza za testy z Turcji, 6x drożej niż polskie
    30.000.000 stracił szumnie upaństwowiony, konający Autosan za 20 min spóźnienia na przetarg
    40.000.000 na łapówki dla KNF za przejęcie banku „za złotówkę”
    50.000.000 na projekt księdza egzorcysty, od resortu Ziobry
    65.000.000 wyprowadzone przez senatora PiS z fundacji SKOK
    70.000.000 na nielegalny druk kart wyborczych
    111.000.000 na jachty, niedziałające strony internetowe i wydatki Polskiej Fundacji Narodowej,
    115.000.000 poszło wg. raportu NIK na lewe przetargi w służbie więziennej Patryka Jakiego
    140.000.000 na biznes brata i żonki ministra $zumowskiego
    165.000.000 dotacji z budżetu państwa na prywatne muzeum Tadeusza Rydzyka i jego biznesy
    200.000.000 na respiratory od handlarza bronią (dane lista ONZ), respiratorów nie dostarczono
    500.000.000 dla książąt Czartoryskich od Glińskiego, pieniądze znikły, fundacja upada
    1.000.000.000 straciły łącznie państwowe Enea i Energa na budowie elektrowni Ostrołęka
    1.200.000.000 znikło w GetBack, to państwowe banki czyściły portfele z długów na koszt GetBack
    1.300.000.000 promesy kredytowej PKO dla spółki Kaczyńskiego „Srebrna” na dwie wieże
    1.500.000.000 na roczne wynagrodzenia katechetów
    2.000.000.000 na nową planszę pogody w TVP,
    5.000.000.000 wypłacił Bankowy Fundusz Gwarancyjny klientom 13 upadłych kas SKOK
    90.770.000.000 (prawie STO MILIARDÓW ZŁOTYCH) PUSTYCH I BEZ POKRYCIA wydrukował pan Glapiński w NBP na wykup obligacji rządowych (dane samego NBP na początek 06.2020)
    112.000.000.000 dziura w VAT za rządów Banasia i Morawieckiego 2016-2019, dane ministerstwa
    1.071.900.000.000 (JEDEN BILION, 71 MILIARDÓW, 900 MILIONÓW ZŁOTYCH) zadłużenie skarbu państwa na koniec kwietnia 2020” (przygotował Dawid Bielak )
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    laura123................. tak, wiarygodność TVP jest mniej więcej taka, jak to że Kaczyński jest ojcem
  • laura123 21.07.2021
    Trzeba by z tą listą zapoznać kogoś z PIS-u. Myślę, że to się da zrobić, niech się odniosą... do tych rewelacji i autora tychże.
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom, budżet za Tuska i Kopacz to 260 mld. złotych, za pis 400 mld.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota i nie było też kryzysu i żadne drogi nie powstały, co z tego budżetu mają Polacy napisał Akwador
  • laura123 21.07.2021
    Jacom JacaM ale tam są udokumentowane wypowiedzi, nie bój się zobaczyć, nie oślepniesz od tego.
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom, tyle dróg co powstało, to szok, obwodnica Częstochowy, obwodnica Łodzi, kończona jest Gierkówka odcinek Tuszyn - Częstochowa. Jeśli chodzi o A1 to jeszcze odcinek między Kowalem, a Włocławkiem zbudował pis. W przyszłym roku ma być całość. To tyle, jeśli chodzi tylko o tę jedną drogę.

    O odcinkach via Carpatii to nie piszę, zerknij na mapę ile już powstało za pis, a uruchomione są nowe realizacje. Domknięcie 1/4 obwodnicy Krakowa. Trasa warszawska z Krakowa na Warszawę za Olkusz, w budowie.

    Ja akurat dużo jeżdżę, nie na koniach po lasach, ale po drogach. Więc takie kity to nie nam Akwadar.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota i nie ma też rekordowego deficytu ;-)
  • Patriota 21.07.2021
    Acha, jeszcze most autostradowy na Wiśle w Krakowie koło kombinatu.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota chyba latasz Tupolewem, bo akurat drug to pis buduje dużo mniej, za to respiratorów kupuje więcej ;-)
  • Akwadar 21.07.2021
    Patriota jeździsz od kapliczki do kapliczki :) A twoje jeżdzenie to widać po aktywności na opowi ha, ha,ha Rozkosznie jesteś zabawny :)
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom, deficyt jest, ale kto go nie miał. Na rok pandemii był planowany po raz pierwszy od 1989 roku zerowy deficyt, ale wybuchła pandemia. Więc z czym do ludzi. Wszystkie państwa fundowały firmom zapomogi, żeby je uratować, zwalniały z zusu i tak dalej. Co? piS miał tego nie robić?
  • Patriota 21.07.2021
    Akwadar no więc sprawdź sobie te wszystkie odcinki. A tunel pod Świną? to pryszcz, a przekop Mierzei Wiślanej? A metro pod Łodzią? To nie są inwestycje samorządowe, tylko państwowe. Z wysokości konia nie widać, z samochodu tak. Teraz uruchomili budowę trzeciego pasa w obu kierunkach między Strykowem a Warszawą, na odcinku prawie 150 kilometrów, co Tusk powinien zrobić od razu przed Euro. Ale nie zrobił.
  • Akwadar 21.07.2021
    Patriota za unijne pieniądze
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom JacaM spoko, do końca kadencji będzie to dużo więcej inwestycji od po. I to lepszych.
  • Patriota 21.07.2021
    Akwadar no Tusk to pewnie swoje wyciągał ze skarpety, z Nowakiem, ha, ha, ha. Tyle że unijnych nie ruszysz bez bogatego wkładu własnego. A Tusk poza paroma odcinkami autostrad i paroma dworcami kolejowymi niczego więcej nie zrobił. Za unijne pieniądze oczywiście, ha, ha.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota nie rozśmieszaj mnie, pis rządził w czasie koniunktury, jak sobie radził z pandemią ocenią sądy jak już nie będą rządzić
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom JacaM tak dwa lata pandemii, to cholerna koniunktura. Jacom, nie rozśmieszaj mnie na koniec dnia. Każdy rząd miał swój kryzys. Pandemia była większym kryzysem ogólnoświatowym od tego śmiesznego kryzysu amerykańskiego, którego ja nawet nie zauważyłem.
  • Patriota 21.07.2021
    A, sorki, zauważyłem, palowo trochę staniało.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota ile lat pis rządzi ?
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota taa, baryłka ropy po 70 dolarów a ceny na stacji jak wtedy kiedy była po 120, coś jeszcze o budżecie chcesz opowiedzieć, doją Polaków dają swoim
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom JacaM sześć, a po osiem, więc zaczekaj z porównaniami jeszcze ze dwa lata. Jeszcze jaki jazgot popaprańców, że pis jest nielegalny. Tak jakby oni byli legalni. Budżet też był nielegalny, ale złodzieje z kasy tego nielegalnego budżetu nie zrezygnowali:)))
  • Akwadar 21.07.2021
    Skoro tak dobrze, to skąd to wycie....
  • Patriota 21.07.2021
    Akwadar, kto wyje, opozycja żeby się dorwać do koryta. I będzie wyła. I niech wyje, bo oni tylko to potrafią. To znaczy, że jeszcze dychają.
  • Patriota 21.07.2021
    Akwadar kto słyszał za Tuska o trzynastych i czternastych emeryturach, czy emeryturach bez podatku od przyszłego roku. Polacy nigdy nie mieli tak dobrze, jak za PiS. Oprócz peowców, którym postawiono szlabany przed korytem. Ale oni się już nakradli. Wystarczy.
  • laura123 21.07.2021
    A ktoś zna program Tuska, bo nie wiem, może gdzieś ogłosił, ale w necie nie można znaleźć?
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota ...pytanie czy Polska przetrwa rządy pis, tak złodzieje nie zrezygnowali z Polski, tym razem przyjdzie kara
  • Akwadar 21.07.2021
    Patriota no i jest tak fantastycznie. Prawdziwa cnota krytyk się nie boi... więc skąd ten ból dupy o "wyjącą opozycję", o Tuska, o jego program... Przecież ci, którym tak dobrze, nie dadzą zrobić krzywdy tym, którzy taką dobroć sprawiają... Dlaczego tak się pultasz Patrioto? Jeździj sobie, zajmuj się pasjami ( chyba masz jakieś poza opowi), ciesz się dobrobytem, nie wyśmiewaj ludzi, którzy nie pasjonują się kapliczkami a innymi rzeczami... Żyj i daj żyć innym, którzy mają inne zdanie, przecież nic złego się nie stanie( przez kilku "oderwanych od rzeczywistości opozycjonistów" ) za tak mocnych i mądrych rządów obecnych dobrodziejów.
  • Patriota 21.07.2021
    Akwadar, partie zdrady narodowej finansuje zagranica, z rozmaitych źródeł, to nie jest tak, że one nic nie znaczą. Skutecznie tradycją wcześniejszych zdrajców donoszą na Polskę i szczują instytucje międzynarodowe, zainteresowane tym, żeby Polska była słaba i zależna od nich. W tym sensie, trudno żebym się nie interesował. Dlaczego Ty się interesujesz, zamiast jeździć sobie na koniu po lasach i polach. Nie stać cię na paszę?
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom, spoko, na razie to akt oskarżenia przeciw Nowakowi chyba niedługo wpłynie.
  • Jacom JacaM 21.07.2021
    Patriota ...tylko jeden ;-) szydło darła mordę, wystarczy nie kraść a tu tylko jeden akt oskarżenia może wpłynie, to gdzie ci złodzieje z PO ;-) PO ma się tak do PiS jak zegarek Nowaka do stodoły Szyszko
  • Akwadar 21.07.2021
    Patriota ja tylko obserwuję i robię swoje, dlatego mnie stać i na konie, i na paszę, i na wojaże z nimi i bez nich, i jako że jeszcze na wiele innych rzeczy mnie stać, to stać mnie też na to, że nie muszę nikogo obśmiewać z tego powodu, że nie jeżdżą po lasach i polach.
    Nie poddawaj się strachowi, ojczyzna z takimi obrońcami jak ty poradzi sobie z obcymi na pewno. Jest silna, bogata i samowystarczalna.
  • Patriota 21.07.2021
    Jacom JacaM a Gawłowski, i mieszkanie w Chorwacji, to pies. Codziennie media informują o likwidacji jakiejś mafii.
  • Patriota 21.07.2021
    Akwadar widać jak jeździsz, palcami po klawiaturze;))))
  • Akwadar 21.07.2021
    Patriota szkoda mi ciebie... mimo wszystko szkoda. Bywaj więc, podróżniku, chyba już sobie nie pogadamy, bo ty taki... rozjechany.
  • piliery 21.07.2021
    Akwadar Dzięki za pojawienie się pod moim wierszem i udział w dyskusji. Co prawda temat z innej półki ale jako że padały istotne argumenty - da się przeżyć.
  • Garść 20.07.2021
    Czerwone w kolorze bardzo ewoluowało, Lauro. Ostro skręciło na prawo.
    Cerkiew finansowana przez aktualnie mocno prawosławnego Putina.
    Patriotyzm i suwerenność są w mediach dobitnie akcentowane.
    Kapitalizm zastąpił socjalistyczne zarządzanie.
    Oficjalna, rządowa walka z LGBT, patrz: brutalne tłumienie protestów.
    Przejęcie (różnymi metodami) mediów krytykujących władzę.
    Wrogie nastawienie do uchodźców, oskarżanie ich o zło, np. terroryzm.

    Widzisz analogie do naszej rzeczywistości?
    A może do wartości obowiązujących rządy państw w UE?
  • laura123 20.07.2021
    Tak, masz rację... Kaczyński z Putinem łazi po plaży, a co, niech sobie pogadają... A gdzie to tłumienie protestów przez Kaczyńskiego, bo ja tv nie oglądam? Naprawdę Kaczyński sę nie bał wejść w taki rozszalały tłum, a ochroniarzy chociaż miał przy sobie? Pod wrażeniem jestem... I jeszcze chce tę amerykańską tv
    przejąć? Ale z Miszczakiem czy nie?
  • Garść 20.07.2021
    laura123, dysonans poznawczy objawia się niemile, ale zawsze warto przez niego przejść, uwierz, nie warto być "ciemną masą" lub wariatem - poczciwiną (słowa Dworzaka o ziobrzystach) dla nich.
  • laura123 20.07.2021
    I uchodźców nie chce przyjąć... a oni tacy mili, spokojni, ułożeni... gdzie tam im do terroryzmu? Toż nikt o czymś takim nie słyszał... tylko ja kiedyś czytałam, że to oni nie chcą do nas, bo w Niemczech więcej im płacą, ale możliwe, że to była prawicowa prasa i nakłamali...
  • Garść 20.07.2021
    Rosyjskie służby podłożyły bomby pod bloki mieszkalne, a oskarżyły Czeczenów. Sprawa wyszła a jaw.
    Nie pamiętasz?
  • laura123 20.07.2021
    Wiesz, na mnie kiedyś w Belgii ci mili uchodźcy - szczekali. Tak mnie tym wystraszyli, że zapomniałam języka w gębie, mało tego bałam się na nich nawet spojrzeć... obstąpili mnie w kółeczku i sobie szczekali, pluli też... nie wiem, kto ich wystraszył, bo na pewno nie ja, ale w pewnej chwili ''odstąpili'' ode mnie i na miękkich nogach wróciłam do domu. A tam koleżanka wyjaśniła mi, że to ''normalne'', bo to taki podryw... szlag mnie trafił, bo kto wiedział, mogłam chociaż popatrzeć... a tak tylko piorunem zrzuciłam z siebie ciuchy i skoczyłam pod prysznic.

    Ja myślę, że oni się nie zgadzają trochę też z takich powodów, no ale przecież można uprzedzić w tv chociażby, że to taka ''kultura'' i nie trzeba się bać, tylko z uśmiechem...

    Rosyjskie służby coś podłożyły i na tych biednych uchodźców zrzuciły? Widzisz, co się dzieje. No pochyłe drzewo nawet koza wskoczy...
  • laura123 20.07.2021
    A prawda, kiedy się ściągnie tych uchodźców, to ponoć na kozy trzeba uważać... słyszałeś coś o tym?
  • Garść 20.07.2021
    Arabski premiuje gardłowe spółgłoski, stąd "szczekanie". Masz rację, brak edukowania obu stron.
    Arabowie przeczulenie w temacie "cnót niewieścich". Dla nich samotna kobieta na ulicy bez męża, ojca czy brata jest panią lekkich obyczajów. To skrajny patriarchat. Współczuję Ci.

    Co do, jak mniemam aluzji seksualnych (koza) - nie wiem, ale okrutnie tępią homoseksualizm. Publiczne wieszanie gejów w Iranie pokazywano w ichniej tivi.
  • laura123 20.07.2021
    Garść, to jakby przyszli, to by te nasze ''parady'' w kosmos wystrzelili... naprawdę chcesz tego? Nie wiedziałam. Myślałam, że Ty zwolennik LGBT, a Ty swój chłop, jak się okazuje...
  • Garść 20.07.2021
    Ja swój, nie uchodźca.
    Wieszałabyś homo?
  • Patriota 20.07.2021
    Garść ty ich na to narażasz, napuszczając na nich uchodźców, którzy nie tolerują sodomii. W Europie Zachodniej już to się dzieje, zabójstwa kobiet, sodomitów.
  • Garść 20.07.2021
    Na razie jesteś ich nieśmiałym uczniem, ale kto wie, kto wie, kiedy to będzie, jak się już rozpędzicie.
  • Garść 20.07.2021
    A w ogóle to nie rozmawiam z Tobą, klerykalny rasisto.
    The end!
  • Patriota 20.07.2021
    Garść skoro jesteś i za uchodźcami i za feminizmem i za lgbt to nie ma siły, że jedni drugim zrobią krzywdę, uchodźcy feministkom i w ogóle kobietom, lgbt kobietom, bo nie znajdą partnerów i zostaną singielkami (starymi pannami). A uchodźcy wszystkim obcinają głowy, albo rozjeżdżają ciężarówkami. Teraz w modzie są nożownicy. Ostatnio słyszę, że to się popularne w Niemczech zrobiło? Czy to Twojego serduszka los kobiet i lgbt zagrożonych przez uchodźców nic nie obchodzi?
  • Patriota 20.07.2021
    Garść widzę, że trafiłem w punkt, bo jak brakuje logiki, zaczynają się ordynarne wyzwiska. Typowe u lewusów, bo co im innego pozostaje.
  • laura123 20.07.2021
    Garść, a po co? Niech się męczą, jak lubią... hahaha
  • Garść 20.07.2021
    laura123 powiedz rasiście, że jego logika uniemożliwia zgodne funkcjonowanie np. ateistów i wierzących, ras, jak i narodów.
    Wykup mu lot na Księżyc i działkę. Dołożę się.
  • laura123 20.07.2021
    Garść, ja lubię Patriotę, niech zostanie. Celnie wali po łbach zdrajców.
  • SwanSong 20.07.2021
    Patriota
    Hahaha! A ty nikogo nie wyzywasz? Przodujesz w obrażaniu ludzi, stąd te bany.
  • Patriota 20.07.2021
    laura123 ale zdrajcom i lewusom to nie w smak.
  • laura123 20.07.2021
    Patriota, a co mnie to obchodzi? To ich problem... hahaha
  • Patriota 20.07.2021
    laura123 wypłakują ci się w rękaw. Dla nich obrażaniem jest przedstawienie logicznego argumentu, że ściąganie uchodźców jest śmiertelnym zagrożeniem dla lgbt. Faciowi przepaliły się obwody.
  • Garść 20.07.2021
    Też tak sądzisz, Lauro?
  • laura123 20.07.2021
    Widziałam z jaką paniką Maurycy odpowiadał na argumenty... można skonać ze śmiechu. Powtarza jakieś formułki propagandowe, a kiedy o konkrety zapytasz, to wieje z szybkością światła. Nadal mi nie odpowiedział czy lustracja została przeprowadzona, ale tak sobie myślę, że może nie wiedzieć...
  • Patriota 20.07.2021
    Garść czystka w sodomickiej redakcji Harlie Chebdko, zamachy w Paryżu, londyńskim metrze, wydadzenie pociągów w Hiszpanii, jest tego dowodem, co uchodźcy sądzą na temat lgbt i ateistów. Dla nich też są zagrożeniem. To nie jest kwestia czyichś sądów, lecz faktów. Zalecam mniej tefałenu Garść.
  • Garść 20.07.2021
    Trzeba zamknąć kościoły, bo część kleru to pedofile?
    Albo wpuszczać tylko dorosłych?
  • laura123 20.07.2021
    Garść a jak pogodzić obecność Lgbt i uchodźców, sam pisałeś, że uchodźcy ich mordują? Chcesz żeby się pozabijali?
  • Patriota 20.07.2021
    Garść to należy zamknąć redakcję tvn, bo oni tam w Zatoce sztuki się bawili z dziewczynkami małymi.
  • laura123 20.07.2021
    Garść jeżeli w kościele jest pedofil, to jak najbardziej trzeba zamknąć kościół i oddać go w ręce prokuratora. To normalne, nie kryjesz ich chyba?
  • Garść 20.07.2021
    laura123 wykluczasz edukację, policję?
  • Garść 20.07.2021
    Kościół oddać w ręce prokuratora?
    Zabronić wiary?
    Lauro...
  • laura123 20.07.2021
    Garść, to Ty chcesz, żeby koło każdego Lgbt stała policja, a skąd ich tyle wziąć? Chcesz uchodźców nauczyć szacunku do Lgbt? Chciałabym to zobaczyć... hahaha
  • Garść 20.07.2021
    Tak, chcę uczyć szacunku.
  • Patriota 20.07.2021
    Garść zamordyzm ci się marzy, kraj policyjny, totalitaryzm, jak w Niemczech, czy Francji, gdzie synagog strzegą uzbrojone po zęby oddziały policji, dzień i noc. W tych wzorach demokracji. Ha, ha, ha.
  • laura123 20.07.2021
    ''jeżeli w kościele jest pedofil, to trzeba zamknąć kościół i oddać go w ręce prokuratora'' - za trudne?
  • Patriota 20.07.2021
    Garść do stref no zone policja boi się zapuszczać, ale bałamucisz. Więcej policji, więcej podatków, większy zamordyzm i zubożenie społeczeństwa.
  • Garść 20.07.2021
    Szyk :D
  • laura123 20.07.2021
    To jak z ciebie taki majster, to naucz szacunku pansowę, jeżeli to ci się uda, to uwierzę, że i z uchodźcami sobie poradzić, ale wcześniej dowody... na żywym przykładzie.
  • Garść 20.07.2021
    taaa... milion uchodźców w Niemczech zabija i gwałci, ot logika.
  • laura123 20.07.2021
    Garść przecież Ty inteligentny, to i z szykiem przestawnym pojmiesz... chyba?
  • Patriota 20.07.2021
    Garść wystarczy, że co setny jest zradykalizowany.
  • Garść 20.07.2021
    Nie każdy takim lotnym jest :D
  • Garść 20.07.2021
    Nie radykał się był wypowiedział, o tempora, o mores!
  • Garść 20.07.2021
    Idę, Lauro. Radykalizować się, może go spacyfikuję jutro.
  • Patriota 20.07.2021
    Garść uważaj, żebyś ty nie trafił na swojego, który prowadzi świętą wojnę w Europie, z nożem biegając na ulicy. W Niemczech, czy Francji takie wypadki to już codzienność.
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Od panasowy trzy w bok
  • laura123 20.07.2021
    Knur, do obory!
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 hahahaha
  • pansowa 20.07.2021
    Knur do obory tępoto?
    hahahaha
  • laura123 20.07.2021
    Świnki czekają... hahaha
  • laura123 20.07.2021
    A co, knury w salonach się hoduje?
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 W chlewach tępoto.
    W oborach są krowy hahahaha
  • laura123 20.07.2021
    No, to skoro wiesz i znasz kierunek, to na co jeszcze czekasz?
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahahaha ale tępa dzida.
  • laura123 20.07.2021
    Niektórzy się szczycą znajomością chlewu... ot powód do dumy. Hahahaha
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Hahahaha
  • Castor 20.07.2021
    pansowa miałeś już tu nie pisać...
  • pansowa 20.07.2021
    Castor To niech mnie nie rusza oszołomka.
    A ruszyła.
  • Patriota 20.07.2021
    pansowa won.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota hahahaha
  • Patriota 20.07.2021
    Won
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Oszołomie, a ty tu występujesz jako kto?
    Autor?
  • Patriota 20.07.2021
    pansowa przestań tu spamować. Ić stond.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Jeśli nie autor to won
  • piliery 20.07.2021
    pansowa Panowie bardzo proszę o zakończenie tego cyrku
  • pansowa 20.07.2021
    piliery Tyś autor.
    Apeluj tylko do innych aby mnie nie ruszano bo odpowiem zawsze.
  • laura123 20.07.2021
    Ile to zamieszania, kiedy się gówno ruszy... nie mówiąc o smrodzie.
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 No i widzisz autorze.
    Larwa nie odpuści, a pretensje do mnie.
    Przyszła z obory bo tam ma świniaki i miesza. :)))
  • laura123 20.07.2021
    pansowa a ty, knurze, jeszcze świnek nie zabawiasz? Ojojoj, takie zaniedbanie...
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Obora zamknięta hahahaha
  • laura123 20.07.2021
    ale chlew otwarty... hahaha
  • pansowa 20.07.2021
    laura123 Jaki chlew?
    Przecież świnie są w oborze:)))
    Dobra Piliery, kończę z kretynami bo trzeba spać.
    Jak się jeden debil przymknie to drugi zaczyna.
    Niech się poczochrają między sobą.
    Dobrej nocy autorze.
    Hahahaha
  • laura123 20.07.2021
    No, wreszcie poszedł do swoich obowiązków... hahaha
  • Grain 20.07.2021
    Prawdziwe, po zbydlęcenie zaczęło się jak Tusk spuścił ze smyczy Palikota. Zimny Lech, Krwawa Mary.
  • piliery 20.07.2021
    Grain. Niestety mało kto to dostrzegał. To była wg wielu zabawa. Że przypominała taniec ludożerców? Zobaczą to kiedy nie będą nic mogli zrobić by cokolwiek cofnąć.
  • pansowa 20.07.2021
    Treściowo wiersz jest do dupy.
    Widać, że wersy tworzone są pod rym, bo nagle wyskakuje jakiś bilet, czy klekot kostuchy w rozmowie.
    Ja rozumiem metafory, ale te są zwyczajnie od czapy.
    Podobnie jak puenta.
    Rymy najczęściej są prostackie, a rytm zwyczajnie kuleje.
  • Patriota 20.07.2021
    Wybitny specjalista się odezwał, ha, ha, ha, ha.
  • pansowa 20.07.2021
    Patriota Hahahaha
  • piliery 20.07.2021
    Wpisałeś się by mieć usprawiedliwienie obecności? I masz już poczucie spełnienia? Zemsta się udała?
  • pansowa 20.07.2021
    piliery Napisałem co uważam, a oszołomstwo niech ci w dupę wchodzi.
    Nie zamierzam tu już nic pisać.
  • Patriota 20.07.2021
    Piliery, bardzo dobry wiersz. JPII nazwał to cywilizacją śmierci, sodomia, zepsucie, atomizacja społeczeństwa. Śpieszy im się na spotkanie z kostuchą. Na zatracenie pragną rzucić cały kraj, pod teutońską władzę, dobrobyt przewrócił im w głowach i tyłkach.
  • piliery 20.07.2021
    Dzięki za komentarz. W myśleniu tych ludzi to wyraźny błąd antropologiczny. Brak odpowiedzi na podstawowe pytania i ich logiczny ciąg.
  • Florian Konrad 20.07.2021
    może lepiej pogadajmy o brunatnych burkach????
  • piliery 20.07.2021
    Na brunatne jesteśmy na tyle wyczuleni że dostrzegamy je nawet tam gdzie ich nie ma. Ciągle jednak tolerujemy czerwone bo wielu pośród nas ma z nimi związki. Ten jest o czerwonych.
  • Patriota 21.07.2021
    W latach 2007-2015 (za rządów PO-PSL) oddano do użytku:

    885 km autostrad
    1 207 km dróg ekspresowych
    1 350 km dróg krajowych
    łącznie: 3 442 km.

    Między 2015 r. a końcem maja 2020 (za rządów PiS) oddano do użytku:

    160 km autostrad
    1 057 km dróg ekspresowych
    155 km dróg krajowych
    łącznie: 1 372 km.

    Z tym że w tej chwili jest bardzo dużo odcinków pootwieranych, więc w 2022 roku pod koniec podejrzewam, że pis wyprzedzi Tuska, bo prac trwających, porozpoczynanych obecnie w Polsce jest bardzo dużo.
  • Garść 21.07.2021
    Wątpię, na obszarze samorządów niezarządzanych przez pis oraz niewolnych od obecności LGBT, żadnych ułatwień w przemieszczaniu nie będzie. Pewnie wpadną na pomysł zaproszenia uchodźców, aby z sodomitami zrobili w Polsce porządek, więc może na wyzwolonej ziemi w dalekiej przyszłości coś się ruszy.
    Uchodźcy na pewno pomogą również w powrocie do cnót niewieścich.
    Rydzyk i podziemni przywódcy państwa islamskiego już prowadzą zakulisowe rozmowy. Również w kwestii budowy meczetów na lewo od linii Wisły. Coś za coś, bo budżet nie jest z gumy, farby na dodruk bilionów stówek może zabraknąć. Tym bardziej, że kasa aktualnie jest potrzebna na wykup kolejnych tytułów prasowych i kanałów radiowo-telewizyjnych. Niecnota krytyki nie toleruje.
    Dyktatura pełzająca sporo kosztuje.
    A przecież można inaczej. Radykalniej. Stan wojenny i szlus. Opozycję i niepartyjnych krytykantów za pysk (uchodźcy pomogą wojsku i policji), ogłoszenie polexitu nawet nie będzie potrzebne.
    100% suwerenność. Będziemy szczęśliwi. Co... nie?

    Usilnie proszę Admina Opowi o niesprzedawanie portalu podmiotom państwowym.
    Może znajdą się niestrachliwe "elementy antypisowskie", wiadomo warchoły i folksdojcze godzące w dobro Pisolandu, które odważą się na pisemny sprzeciw.
    Dlaczego to ważne? Niektórzy wiedzą.

    Dnia po nocy, moja Polsko.
  • Grain 22.07.2021
    Garść, ten to raczej z garści w łeb nie dostał. Pegaz go kopnął.
  • piliery 22.07.2021
    Garść Skąd tyś to nabrał: " Rydzyk i podziemni przywódcy państwa islamskiego już prowadzą zakulisowe rozmowy. "? Fantazję masz niezmierzoną. Aż zazdroszczę. :) Kpinki, oczywiście sobie urządzasz. Po co?
  • laura123 22.07.2021
    Piliery, chyba trzeba zapytać, co wziął, że tak odleciał...
  • Garść 22.07.2021
    Piliery, skąd? Z logiki następstw założonych celów, już realizowanych w innych obszarach pisowskiej aktywności.
    Z lgbt może sobie rząd i o. Rydzyk nie poradzić, któż będzie skuteczniejszy od islamskich uchodźców biegających z nożami po europejskich ulicach dniami i nocami? Każdą paradę równości wytną, również w Polsce, kiedy zaprosimy, no ale coś trzeba będzie im za to dać.
    Z rozwydrzonymi babami Arab też sobie poradzi szybciej i lepiej niż minister oświaty, i ten pożal się Boże, europejski, mizerny patriarchat.
    Będą mogli w każdej gminie na zachód od Wisły budować swoje meczety zawzięci fundamentaliści, to w try miga uporają się ze zbokami i fochującymi feministkami na terenie całego kraju. To nader logiczne wieszczenie przyszłości.
    Żadna kpinka.
    Pozdrawiam.
  • Patriota 22.07.2021
    Oni chociaż wiedzą co to cnoty niewieście i potrafią je często wyegzekwować. Uśmiałem się z tego Twojego myślenia.
  • Garść 22.07.2021
    Warto również młodych janczarów w duchu ekstremisty Breivika sobie szybko wychować, aktualnie walczący ledwo potrafili zdjęcia wrogów wieszać na szubienicy, a tu trzeba jak Anders podziałać.
    Szybko i skutecznie z lewacką muli-kulti się rozprawić wszechpolakom, do dzieła, Rasisto.
  • Patriota 22.07.2021
    Garść ja będę się śmiał, jak załatwią najpierw sodomitów, a później was, po kolei, meczet w Miasteczku Wilanów, strefy nogou, zbiorowe obławy na ulicach na wasze kobiety i dalej się już potoczy.
  • Garść 22.07.2021
    Demokrację, i nas, oponentów, jak i nasze rodziny, wcześniej dobijecie własnymi rękoma, to już się dzieje, trwa faza przygotowań.
    Ale nie będziesz miał banana długo na facjacie. Fanatycy z fanatykami na pewno, prędzej czy później, skoczą sobie do gardeł. Tak jest zawsze, gdy jednostka lub grupa cierpi na brak tolerancji i bezwzględnie narzuca swoje zasady.
    Zakup maczetę i ćwicz. Krew się poleje, będziesz miał szansę zginąć za przekonania.
    Chyba, że postawicie swoich mundurowych przy każdym meczecie i domu fundamentalisty islamskiego, aby żaden wasz ziomal/kibol/moherowa babcia koło nich się nie kręcili.
    Bo na dłuższą metę fazy niekonfliktowego współistnienia miedzy wami i nimi nie przewiduję.
    Co tu jeszcze na koniec, rodaku, Wam poradzić.
    Terytorialsom nie dawajcie za wodza Antosia. Zwieje jak spod Smoleńska.
    Ziobro może się sprawdzi, on taki żarliwy jest. Oczy mu goreją nawet podczas konferencji prasowych.
    A może to Ty zostaniesz wszechpolskim hetmanem koronnym?
    Powodzenia! Przyda się moje szczere życzenie, bo z UE jesteście skłóceni, z Bidenem też.
    Odradzam wejście w sojusz z Orbanem, to chytra bestia, już raz Was wykolegował.
    Watykan armii nie ma.
    Putin zostaje.
    I fascynująca perspektywa kolejnych zaborów, pewnie dłuższych niż te 123-letnie.
    Tak to jest, kiedy mściwe i zakompleksione chłopięta dorwą się do władzy.
    Wodzu, prowadź!
    [Na szczęście nie mnie]
  • piliery 22.07.2021
    Garść Nie zaadresowałeś swojego agresywnego postu. Do kogo to kierujesz? (używasz w kilku miejscach liczby mnogiej).
  • Garść 24.07.2021
    Piliery, agresywnego? Toż to wizjonerski koment pacyfisty. Skierowany do przedmówcy i podobnych jemu w poglądach.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania