Cześć i czołem! _ pkropka poszukiwaczka swoich słów zaprasza Nas do swoich myśli...

"Szukam swoich słów. Jeżeli czytasz moje próby – dziękuję"

~ pkropka.

 

Witamy i zapraszamy chętnych do kolejnej Bitwy na Prozę. Tym razem inicjatorką fabuły jest pkropka, zwyciężczyni poprzedniej edycji.

Zaprasza słowami:

Zabiegany świat nie sprzyja twórczości, ta wszak potrzebuje dojrzeć. W związku z tym zachęcam do dania pomysłom szansy, by wykiełkowały i przerodziły się we wspaniałe opowiadania.

Literkowa dodaje:

Jeśli nie macie ochoty dzielić się prawdziwymi doświadczeniami – można zmyślać, jeśli nie chcecie pisać o sobie – możecie wejść w tryb biograficzny lub opowiedzieć historię z perspektywy wybranej (lub wykreowanej) osoby.

 

Tematy to:

~ TAK MAŁO CZASU

~ TAK WIELE DO ZROBIENIA

 

Dwa tematy i dwa wezwania, aby zaskoczyć Autorów i czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy! Piszemy do 10 czerwca /piątek/ północ

Napisz i wygraj. Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji w kolejnej Bitwie.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami wiosennych literackich inspiracji. Liczymy na Was Kochani - pokropka i Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • słone paluszki dwa lata temu
    Wysoki poziom, chyba nie dam rady...
  • pkropka dwa lata temu
    Próbuj! Nic nie rozwija tak jak próbowanie :)
  • słone paluszki dwa lata temu
    Raz napisałam i okazało się to porażką...
    Długie formy nie są moją mocną stroną.
    Ale podoba mi się zachęta, więc kto wie :)
    Pozdrawiam!
  • Zapraszamy!!!

    Opowijczyku! Jeszcze masz czas by zaskoczyć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania