Człowiek chce pokonać Boga!

— Szatan to ponoć taki typ, który był zazdrosny o Boga i chciał Nim się stać, więc się Jemu na początek zbuntował, a teraz ciągle z Nim walczy, a tak twierdzą tradycyjni teologowie - powiedział Jan Potfforny.

Jego zdaniem, człowiek to taki „mały szatanek”, ponieważ krótko żyje i umiera, to jest zazdrosny o wiecznego Boga i podobnie jak Jego śmiercionośny kumpel, czyli diabeł, wymyślił sobie, że może być nieśmiertelny. Oto uczeni z pewnego wielkiego kraju wymyślili sobie, że myśl ludzką można zapisać w postaci cyfrowej, czyli cybernetycznej i przy pomocy technicznego urządzenia wpisać w inny organizm. To będzie taki wymienny i przenośny chip umieszczany z tyłu głowy. Teraz owi uczeni pracują nad klonowaniem ludzi. Będzie można swoją myśl, czyli świadomość zapisaną w chipie, przenieść to do swojego klona, aby w ten sposób żyć jako ciąg dalszy danego osobnika. Dany osobnik sklonowany będzie oczywiście ciągłe powielany. To oznacza, że człowiek osiągnie wieczność i nie będzie potrzebować Boga. Smutne to, że zazdrość o Boga powoduje takie szaleństwa u ludzi! Pewni filozofowie, uczeni i politycy twierdzą, że skoro przyroda jest brutalna i prowadzi do śmierci, to należy stworzyć inny, lepszy świat oparty o doskonałe wzory, czyli o matematykę, z której wywodzi się cybernetyka. Teraz ludzie dzielą się na biednych i bogatych — to wiemy, ale wkrótce będą się dzielić na tych, których będzie stać na zakupienie sobie cybernetycznego urządzenia do przenoszenia myśli i do posiadania klonów, czyli przedłużania swojego istnienia.

— To jest transhumanizm, a jest to najgroźniejsza ideologia od czasu ludobójczego komunizmu. To nas czeka i wiele wskazuje na to, że stanie się to wkrótce, bo świat nigdy tak nie szalał na punkcie kontroli cybernetycznej i tworzenia cyborgów jak się dzieje współcześnie. Będziemy cyborgami i według tych rządzących światem zostaniemy nimi na czas określony, lub jak będziemy grzeczni, to nam przedłużą istnienie, a jeśli nie będziemy lojalni, to poddadzą nas bezwzględnej utylizacji. Tylko bogaci i posłuszni będą mieć największe szanse na długowieczność! - powiedział Potfforny i zachęcał ludzi do publikowania tekstów dotyczących fantastyki i futurologii, aby m.in. ten sposób wzbudzić refleksję na temat przyszłości, a jak się domyślamy, niezbyt ciekawie się ona przedstawia!

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania