Człowiek kwantowy

może być teraz

z kumplami na wódeczce

albo u tej zdziry

co na widok chłopa

rozkłada się jak wersalka

 

płynie gdzieś na fali

nieobliczalny i trudny do określenia

 

jego Zocha już go nie kocha

 

wie

pojawi się nad ranem

mówiąc

co się kurwa gapisz

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • kigja 08.10.2020
    Człowiek kwantowy, czyli podły pijak.
  • kigja 08.10.2020
    Podoba mi się Twój wiersz, choć tematyka mnie drażni.
    5.
  • Lotos 08.10.2020
    kigja Dzięki za odwiedziny.
  • Szpilka 09.10.2020
    Bardzo dobry wiersz, odnośnie zaś do zdzir - gdy facet się puszcza, to takie męskie, gdy kobieta, ale zdzira! Gdy facet zdradzi - zdzira go uwiodła, on pewnikiem się bronił!

    Strasznie ciężko mają kobity, nie dość, że faceci je atakują, to inne kobity też ?
  • Lotos 09.10.2020
    No a tacy kwantowi, czyli nieprzewidywalni to już w ogóle.
  • Garść 09.10.2020
    A są ludzie niekwantowi? Pewnie efekt kota Schrödingera miał wyjść, tak?
    Słabo wyszedł, jeśli takie było założenie.
  • Lotos 09.10.2020
    Nie miał wyjść efekt Schrodingera, to tylko taka aluzja do prawdopodobieństwa w świecie kwantów, które w naszej rzeczywistości jest bardziej przewidywalne. A co do ludzi kwantowych to w naszej rzeczywistości takich nie ma, przecież zjawiska kwantowe dotyczą tylko mikro świata, no chyba, że są jakieś wyjątki, które znikają i pojawiają się w innym miejscu, albo są jednocześnie w dwóch miejscach.
  • Garść 09.10.2020
    Prawdopodobieństwo zdarzeń w świecie makro i mikro porównujesz? Ciekawe.
    A nasza rzeczywistość zbudowana jest na kwantowym podłożu. To nie tak, że w innym świecie maleństwa sobie dokazują:)
    Są w nas, bez nich nas by nie było wcale.
  • Lotos 09.10.2020
    Garść Tak i czy ktoś istnieje, musisz sprawdzić i go zobaczyć, bo inaczej nie wiadomo. Wiesz... jakby ktoś powiedział o kimś "Ciepły człowiek" t o zapewne ty stwierdziłbyś " A jest jakiś zimny?" no chyba, że trup. Nie mam ochoty z tobą prowadzić dyskusji, bez odbioru.
  • Pasja 20.01.2022
    Bardzo ciekawe studium przypadku. Rozwój człowieka kwantowego z podziałem na przestrzenie indywidualnego życia. W twoim wierszu ma wielowymiarowy wyznacznik przemieszczania się mężczyzny. Może być tu i tam i wszędzie w tym samym czasie. Taka poetyka teorii życiowo stosowanej. Rzeczywiście portret mężczyzny w tej samej wersji.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania