*.*

:)

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • AlfaGlobulina 24.06.2020
    Dojrzałe dać komuś jeden, nie mając nawet odwagi napisać dlaczego :) Wiersze ocenia się po treści nie po osobie, a jak żywisz do mnie jakąś uraze, użytkowniku, to napisz mi to otwarcie, a nie zakrywaj się jak tchórz za anonimową jedynką. Ale do tego trzeba mieć "jaja" :)
  • kigja 25.06.2020
    Alfa Globulina , na Opowi.pl jestem zarezerwowana od ponad pół roku i zdążyłam zauważyć , że wszyscy autorzy dostają niskie oceny. Albo 1 albo 2 gwiazdki. I przyznam , że nie wiem od czego to zależy , ale wydaje mi się że powód może być bardzo prozaiczny. Proponuję nie zwracać uwagi na oceny tylko czytać komentarze , które więcej mówią niż anonimowe niskie oceny.
    Pozdrawiam
  • Nie moje klimaty, ale doceniam szczególnie za ostatnie dwa wersy, które do mnie mocno trafiły. Zapamiętam.
  • AlfaGlobulina 24.06.2020
    Dziękuję za wyrażenie opinii jak widać nie każdy potrafi :)
  • Puchacz 25.06.2020
    Nie moja poetycka bajka i narracja, to się nie wypowiadam poza tym stwierdzeniem.
  • AlfaGlobulina 25.06.2020
    Oczywiście, nie zmuszam i rozumiem :)
  • Dekaos Dondi 25.06.2020
    AlfaGlobulina→Czemu?→Lubię czasami wracać, do ulubionych tekstów, a tu masz ci los.
    Mogłabyś chociaż ten co na Bitwę wrócić→Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania