Czwórka

Prolog

Noc. Las tak gęsty że przysłonił gwiazdy.W oddali słychać szum rzeki. Przez wilgotne powietrze przedziera się pochukiwanie sów, cykanie świerszczy... i kroki. Ciężkie buty przedzierające się przez poszycie lasu. Pod dębem stoi mężczyzna, w kapturze , czekający na właścicieli owych kroków. Coraz bliżej . W końcu zza drzew wyłaniają się trzy postacie , także w kapturach .

 

- A więc przyszedłeś- odezwał się ten w środku, najwyraźniej lider grupy.

 

- Słyszałem że macie dla mnie interesującą propozycję- lekko zachrypniętym głosem odpowiedział stojący pod dębem mężczyzna.

 

-Wręcz nie do odrzucenia.

 

- Zamieniam się w słuch.

 

- Powiedzmy że. .. w ludzkim świecie żyje pewna dziewczyna której potrzebujemy.

 

- Co zapłatą ?

 

- To ucieszy Cię najbardziej. Ułaskawienie.

 

Oczy mężczyzny rozszerzyły się pod kapturem. Ułaskawienie. Koniec ukrywania się.

 

- Pozwól że spytam. Kim jest ta dziewczyna ?

 

- Nie wiesz ? Naszą nową boginią oczywiście.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • muuunie 21.06.2016
    Fajne ^^ Jeżeli to prolog to będzie następne? 5
  • Szalokapel 21.06.2016
    Przed "że" przecinek.
    Po kropce spacja.
    Przedziera, przedzierające - masz powtórzenie. Zastąp jedno z tych słów synonimem :)
    Przed znakami interpunkcyjnymi (typu kropka, bądź przecinek) nie stawiamy spacji.
    "- Powiedzmy że. .." - wkradła Ci się spacja pomiędzy kropkami :)

    Ohoho, zawiało mrokiem. Czuję moje klimaty. Podoba mi się. Czekam na kolejne rozdziały i dodaję Twój profil do obserwowanych. 4,5
  • Szalokapel 06.07.2016
    Koedy CD?
  • Szalokapel 28.07.2016
    Jako, iż od dłuższego czasu nie pojawia się nic nowego to usuwam Cię z obserwowanych. W razie czego, gdyby miała pojawić się nowa część wejdź na mój profil i poinformuj mnie o tym.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania