...

...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • laura123 11.02.2021
    Tytul do poprawy, bo tragiczny.
    Szczerze mówiąc dla mnie ten wiersz zbyt doslowny, wszystko wyłożone, nic w domysle dla czytelnika. Nawet obrazu nie można sobie stworzyć, bo narzucasz swoj własny.
    Juz kiedys, przez moment, zaczęłaś metaforą pisać. Ubierać wiersz, teraz znowu, co ślina na język przyniesie. Tak to po parę razy dziennie można pisać wiersz, ale czy to będzie poezja?
  • Bożena Joanna 11.02.2021
    Dziękuję za szczerą wypowiedź. Moje obrazy i moje odczucia. Tyle ja mam do powiedzenia.
  • Szpilka 11.02.2021
    Bożenko, nie bierz pod uwagę dub smalonych, masz prawo opisywać rzeczywistość, to też poezja, a jak komuś się nie podoba, to niech nie czyta i dub smalonych nie plecie. Polecam wiersz Bursy, czysta rzeczywistość okraszona dosadnością ?

    Sobota

    Boże jaki miły wieczór
    tyle wódki tyle piwa
    a potem plątanina
    w kulisach tego raju
    między pluszową kotarą
    a kuchnią za kratą
    czułem jak wyzwalam się
    od zbędnego nadmiaru energii
    w którą wyposażyła mnie młodość

    możliwe
    że mógłbym użyć jej inaczej
    np. napisać 4 reportaże
    o perspektywach rozwoju małych miasteczek

    ale
    .......mam w dupie małe miasteczka
    .......mam w dupie małe miasteczka
    .......mam w dupie małe miasteczka
  • Pasja 11.02.2021
    Szpilka super ta sobota. I swoboda w pisaniu. ?
  • Szpilka 11.02.2021
    Pasja, mnie też pociąga ten luz i słowa wprost, nie trzeba się głowić, co poeta miał na myśli ?
  • laura123 11.02.2021
    A nie zależy Ci, żeby poezję pisać? Teraz, to każdy przeczyta i w sekundę zapomni, bo nie ma tu nic, co zatrzyma.
    Mnie by to nie wystarczyło, ale jak uważasz. Wiesz, że ja nie ze złośliwości.
  • Bożena Joanna 11.02.2021
    laura123 Trudno. Jestem, jaka jestem. Spisuję swoje refleksje, a dopóki czuję się z tym dobrze, będę dzielić się w Opowi,pl myślami i przeżyciami.
  • laura123 11.02.2021
    Bożena Joanna widzę, że uwierzyłaś w brednie... no cóż, Twoja wola.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 11.02.2021
    Krążysz wokół wspomnień i szukasz śladów. Nie uciekniesz od zieleni i bieli przebiśniegów. Już nie długo wyjdą spod śniegu.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 11.02.2021
    Można nie myśleć, ale czasami przeszłość nie daje o sobie zapomnieć. Ucieczka jest sposobem na zapomnienie, ale na tęsknotę nie ma rady. Kocham zieleń i przebiśniegi.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 11.02.2021
    Bożeno Joanno↔Taki trochę piosenkowy tekst jakby. Szczególnie dwie ostatnie.
    Otóż to. Od swoich myśli, człek nie ucieknie. No chyba, że we śnie, gdzie człowiek nie ma wpływu na to, co śni.
    Tęsknota to trudna sprawa. Może przebić każdy pancerz ochronny.
    Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 11.02.2021
    W chwilach kryzysu zadaje się sobie pytanie zaczynające się od "czy" lub "gdyby". Chyba nie ma na to rady.
    Dziękuję za przeczytanie i trafną refleksję.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Piecuszek 11.02.2021
    Ładne, tęskne, melancholijne rozważania. Na takie i podobne pytania nie znajdziemy odpowiedzi, ale czasami musimy je zadać. Pozdrawiam i pisz, Bożenko, bo dobrze Ci to wychodzi:)
  • Bożena Joanna 11.02.2021
    Wiele pytań i wiele niewiadomych, nie wszystko układa się pomyślnie i logicznie. Dzięki za miłe słowa.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania