Dziękuję za uwagę!

Quo usque tandem abutere, Catilina, patientia nostra?

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Grain 11.08.2021
    Kotarbiński, skądinąd ateista napisał /powiedział/, że bez Boga zostaje ludziom tylko rozpacz. Mniej lub bardziej akceptowalna.
  • kigja 11.08.2021
    Ateiści to bardzo mądrzy ludzie...
  • Patriota 11.08.2021
    Nie znam takich.
  • kigja 11.08.2021
    Twoja sprawa.
  • poco 11.08.2021
    boga brak
    niech to szlag
  • Shogun 11.08.2021
    Mam alternatywny tytuł idealny pod tezę i wnioski autora, a mianowicie "Czy myślenie wierząc w Boga jest komuś potrzebne?"
    Czekam na odpowiedź.
  • Grain 11.08.2021
    Epokowe zaiste pytanie.
  • SwanSong 11.08.2021
    Autor udaje filozofa, ale nawet ja, filozofem nie będąc, widze poważne braki w jego rozumowaniu.
    Po pierwsze, skąd pomysł, że człowiek potrzebuje Boga? To narzucanie poglądów autora. Nie, ludzie nie potrzebują Boga i nie, ateiści nie odczuwają poczucia nicości (cokolwiek ma to znaczyć). Bez Boga nadal masz rodzinę i świat. Nie potrzebuję Boga, aby kochać, cieszyć się i żyć.
    Po drugie, nie udowodnię, że Boga nie ma. Ok. Nie udowodnisz też, że nie ma Zeusa albo Potwora Spaghetti. Dlaczego mam wierzyć akurat w twojego boga, autorze? Może uwierz w Zeusa?
    Po trzecie, człowiek nie może ogarnąć kosmosu? Może ty nie, autorze, bo akurat wiedza o kosmosie jest już całkiem zaawansowana. Polecam poczytać.
    Idea Boga przynosi więcej szody niż pożytku, bo zamiast patrzeć na tu i teraz, ulegamy wymyślonym dogmatom.
  • SwanSong 11.08.2021
    Żadnej odpowiedzi nie będzie, panie Marku?
  • Grain 11.08.2021
    Skąd pomysł, że człowiek nie potrzebuje Boga.
    To narzucanie poglądów poprzez przytoczony wątek Zeusa, idiotów z durszlakiem na głowie, obowiązku poczucia się częścią kosmosu.
    Ateizm jest bardzo wygodny i nieco za duży jak na kosmos przystało
  • SwanSong 11.08.2021
    Częścią kosmosu jesteś czy chcesz, czy nie. Na czym polega wygoda ateizmu? Chętnie podyskutuję.
  • Patriota 11.08.2021
    Gdyby ateiści zdali sobie sprawę z własnego cymbalstwa, nigdy by nimi nie byli.
  • SwanSong 11.08.2021
    Cóż za merytoryka wypowiedzi! I te argumenty!
  • pansowa 11.08.2021
    SwanSong Najmniej ze swojego cymbalstwa zdaje sobie sprawę cymbał.
    Więc brzęczy.
  • SwanSong 11.08.2021
    pansowa
    I nawet nie porozmawiasz z takim, bo ich dyskusje to monologi. Nie wiadomo nawet czy czytają, co piszesz, tylko kłapią zębami i wyzywają (bo argumentów brak).
  • pansowa 11.08.2021
    SwanSong Norma.
    Istotą cymbalstwa jest wydalanie dźwięków, a nie myślenie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania