...

,,,

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Starszy Woźny 14.05.2021
    To żadna choroba. Od wieków to trwa. odkąd pan bóg stworzył człowieka. był Adam i Ewa, mieli dwóch synów Kaina i Abla. Jeden drugiego zaciukał, gdy ten dobierał się do niego. No bo musiał seksualnie się wyładować, a nie było dziewczyny. Podobno Adam i Ewa mieli też córki. No to kotłowali się wszyscy razem, Wszystko w rodzinie. Pan bóg powtórzył ten efekt przy potopie. Nie wyszło mu stworzenie rodziny, więc potopił wszystkich. Zostawił jedną rodzinę przy życiu (Noego). I znów ten sam manewr. Wszystko w jednej rodzinie. Kaziro... Aż trzeszczy. Zatem wszyscy jesteśmy skażeni tą chorobą. Czyli normalnie. Według oczywiście biblii. A kto nie przestrzega przykazań biblijnych, homoseksualizm jest Okej! A może ja wszystko pomyliłem?
  • Kocwiaczek 14.05.2021
    Żadna choroba, ale owe "wymienianie" może już być postrzegane jako zbytnio swoboda obyczajów. Jeśli jednak jest za zgodą całej czwórki, to jak dla mnie jest ich świat i kolorowe kredki. Każdy żyje według własnych przekonań i nikt nikomu nie powinien nic narzucać.
  • Ant 14.05.2021
    Średnia prowokacja :)
  • łoizok 15.05.2021
    Dobrze że ktoś to powiedział ?
  • Ant 15.05.2021
    łoizok To ja! :)
  • Zaciekawiony 15.05.2021
    Przed wykrzyknikami i znakami zapytania nie daje się spacji, to źle wygląda.

    Głupia i bezsensowna prowokacja. Zamieniasz się w trolla?
  • Marian 15.05.2021
    Pytasz: "Dlaczego Pan Bóg nie pozwala na homoseksualizm ?"
    Bzdura. W żadnym tzw. "słowie Bożym" nic takiego nie ma.
    Czasem odnoszę wrażenie, że na homoseksualizm nie pozwalają księżą, bo rezerwują to dla siebie.
  • Andi Perry 15.05.2021
    Księga Kapłańska 18,22: Księga Kapłańska 20,13 ( 18,22 וַיִּקְרָא‎; 20,13 וַיִּקְרָא‎ )
  • Narrator 15.05.2021
    Nie tylko choroba, lecz również ciężki grzech, tak samo jak masturbacja. Ten temat wiele razy pani wychowawczyni poruszała z rodzicami na wywiadówce.
  • Bajkopisarz 15.05.2021
    Mnie się tekst podoba. Jest inspirujący.

    Przez wiele lat granie w piłkę na podwórku uznane było przez Osiedlowe Towarzystwo Geriatryczne jako chuligaństwo. Jaka jest prawda. Czy nazwanie czegoś nadaje mu negatywny wydźwięk? Dlaczego Administracja Osiedla pozwala na granie w piłkę na podwórkach. Dlaczego będąc dzieckiem trzeba powstrzymywać się od grania w piłkę na podwórku? Kto ma prawo o tym decydować? Czy jako społeczność osiedlowa mamy prawo uznać, że gra w piłkę może odbywać się tylko na prawilnym boisku, jedenastu na jedenastu, a granie trzech na trzech i jeszcze mieszanie składów po przerwie w zależności od zachcianki jest złe? Dlaczego nie? Proszę o wypowiedzi na poziomie.
  • Andi Perry 15.05.2021
    Dobre i rusycyzm perełka:) Pamiętam jak się grało z chłopakami do późna w wakacje. Ale to był inny świat, dzieci więcej. Dzisiaj komputery, plejstejszyn i iksboksy, ale też grają, ale nie tak jak za moich czasów:)
  • Bajkopisarz 15.05.2021
    Andi Perry - widocznie te Osiedlowe Towarzystwa Geriatryczne osiągnęły swój cel. Nikt im pod oknami nie gra :)
  • D.E.M.O.N 25.05.2021
    ja Wam powiem dlaczego, bo akurat wiem.
    U mnie na osiedlu są o to odwieczne walki Tetryki vs Rodzice małolatów.
    Bo Towarzystwo Geriatryczne wzajemnej adoracji, najczęściej zgłasza do wspólnoty lub spółdzielni mieszkaniowej, żeby posadzić na trawnikach wokół osiedla kwiatki, aby ich komfort życia był lepszy i by im było miło patrzeć na te kwiatki.
    a dzieciary grając w piłę zadeptują te kwiatki.
    i teraz są 3 powody:
    1. Kosztowy - takie nasadzenie kwiatków na osiedlu to koszt niebagatela 10-15 tysięcy złotych(sadzonki, robocizna, ogrodnik, podlewanie, przycinanie, koszenie, nasadzania kilka razy różnych w sezonie wiosna - lato-wczesna jesień).
    2. Ekonomiczny - piłką można wybić okno, rozwalić stojące obok samochody, rowery, ogólnie popsuć jakieś mienie
    3. Hałas - stetryczałe pierniki już nic nie cieszy i im wesołe pokrzyki przeszkadzają najzwyczajniej w świecie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania