Czy Koronawirus to same minusy?

Odłóżmy na bok tysiące śmierci i zachorowań oraz innych tego typu rzeczy i skupmy się na pozytywach...

Wirus z pewnością dał nam odmienne spojrzenie na otaczający nas świat, większość z nas dostrzegła jak bardzo nie docenialiśmy przebywania na zewnątrz i staramy się czerpać radość z każdego wyjścia. Jak na ironię, wymagany dystans zbliża nas do siebie, bowiem staramy sobie pomóc, rozmawiając przez telefon, interesujemy się ludźmi nam bliskimi, a także pomagamy tym dotkniętym chorobami. Kolejną zaletą jest przyroda, która powraca z uśpienia i oślepia nas swoim blaskiem. Zapewne wielu z nas zachwyconych jest rosnącą wysoko trawą, niezniszczoną ludzką dłonią oraz powracającymi do nas zwierzętami. Wcześniej kryły się w lasach, unikając kontaktu z nami, teraz, w niektórych miastach pojawiły się na ulicach. Koniec końców świata nie zmienimy, możemy natomiast szukać pozytywów w mroku, jak czyniliśmy od stuleci.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Lincoln 18.05.2020
    Rzeczywiście, przyroda może odetchnąć. Człowiek jest istotą zbędną, a brak jego istnienia na Ziemi tylko by jej pomógł.
  • Johnny2x4 18.05.2020
    Czyli jesteś zbędny, twoja rodzina jest zbędna? Krótkowzroczne rozumowanie.
  • Future 18.05.2020
    Johnny2x4 Nigdzie mowy nie było, że człowiek jest zbędny... Wypisałem jedynie kilka zalet i tyle, a czy chcesz je uznać, czy nie... Nie moja sprawa.
  • Johnny2x4 18.05.2020
    Future Odpowiadałem Lincolnowi :P
  • Liv12365 18.05.2020
    Johnny2x4 W pewnym sensie rozumni ludzie są zbędni ;) ziemia istniała miliony lat bez nas i się miała dobrze, a nawet nie była na skraju upadku, a nawet jeśli, to natura swoim rytmem wszystko odbudowała. Teraz człowiek niszczy, ale człowiek już nie chce naprawiać, bo bardziej martwi go dobrobyt jego dwóch pośladków niż to w jakich żyje się warunkach i w jakim stanie jest natura.
  • befana_di_campi 18.05.2020
    Niegłupio :-) Poprawiłam trollowe oceny:-)

    Serdecznie :-)
  • Future 18.05.2020
    Dziękować, oczywiście takowe, trollowe oceny mam głęboko w poważaniu...
  • Freya 18.05.2020
    Z tego co tutaj napisałeś, widać że niewiele rozumiesz... bo dgybyś wiedział, iż onegdaj trzeba wpłacić wszystkie oszczędności na budowę piramidy w fandomie rzeźby po śmierci, a serce (SERCE!) będące zwykłym mięśniem nie jest akceptowaną przez Jezusa zwyczajową pompą marzeń, tylko wymiennym argumentem życia wobec innych żyć, których on sam nie rozumiał ponieważ świadomość mózgu była ponad jego nieświadomością istnienia mądrego idioty, to wówczas wszyscy staną się miarą debilizmu poznawczego ?
  • Future 18.05.2020
    A zwróć uwagę, że ludzie z czasów biblijnych mogli żyć nawet ponad 900 lat. Nie mieli wtedy tych technologii,a chodzili boso(później w sandałach) i dawali radę. Rozwój technologi oraz postęp skróciły życie.
  • Freya 18.05.2020
    Masz absolutną racja! Też mam gdzieś w posiadaniu legitymacją, gdzie jest datowanie jej ważności 200 lat, więc będzie miała swoją ważność nawet po mojej śmierci ?
    Jeśli dotychczas nie zwróciłeś uwagi, to zapisami "dokumentów przeszłości" (+tych dostępnych, odkrytych, niefauszujacych świadomości historii jest niezwykle mało, a zasadniczo głównymi doktrynami byli mężowie stanu duchownego, których egzystencją była piewczość na temat boskości panującego wówczas Króla ?
  • Freya 18.05.2020
    Dla mnie to oczywiste, że ryby nauczyły się pływać od ludzi, a ptaki podpatrzyły żeby latać. I gniazda, a mrówki i pszczoły naśladują budowania domków ?
  • Freya 18.05.2020
    A dmuchawce naśladują latanie po dmuchnięciu i jeszcze, że kwiaty se kwitną bezczelnie po chuju ?
  • Freya 23.06.2020
    Nawet nie myślałem, że jestem taki monety?
  • Freya 23.06.2020
    Nigdy bym nie pomyślał, żeby takie głupoty pierdolić, ale jeśli będę w PiSie? Kurwa
  • Morus 18.05.2020
    Prawda najprawdziwsza.
  • LeeaThorelli 18.05.2020
    Cóż, człowiek w naturze nie jest niezbędnym elementem . Czy komuś się to podoba, czy nie, natura nie potrzebuje sztucznego rozwoju, sama świetnie daje sobie radę.
    I fakt faktem, ten, paradoksalnie, pozytywny skutek wirusa pokazuje, że bez człowieka może być tylko lepiej.
  • Szpilka 18.05.2020
    Leea, zgadzam się, człowiek potrzebny naturze jak dupie bat, że się tak dosadnie wyrażę ? A nas coraz więcej ?
  • Future 18.05.2020
    Szpilka A teraz... rozpoczęła się eliminacja i selekcja naturalna... :|
  • Szpilka 18.05.2020
    Future

    Niestety ?
  • LeeaThorelli 18.05.2020
    Szpilka nas coraz więcej, zasobów naturalnych coraz mniej... :)
  • Szpilka 18.05.2020
    Leea

    Ano, oglądałam filmik o Czarnobylu, jak się pięknie flora odrodziła, pojawiły się nawet dzikie konie Przewalskiego ?
  • LeeaThorelli 18.05.2020
    Szpilka Jest to przykre o tyle, że sami nazywamy się ludzmi rozumnymi, szczycimy umysłem, skomplikowanym, pofałdowanym mózgiem, a jednak wszystko niszczymy. Szkoda, że ostatnio Czarnobyl znowu płonął. :/
  • Szpilka 18.05.2020
    Leea

    Taki już człowiek skomplikowany, obok dobrego bytuje zły, ale jak w bajce - dobro musi zwyciężyć ?

    Ciao i dobrego dzionka ?
  • LeeaThorelli 18.05.2020
    Szpilka wzajemnie. ;)
  • Akwadar 18.05.2020
    Szpileczko konie Przewalskiego wypuszczono w strefie Czarnobyla celowo ;)
  • Szpilka 18.05.2020
    Akwadar

    Wiem, stado się znacznie powiększyło ?
  • Akwadar 18.05.2020
    Szpilka samo jednak się nie pojawiło ;)
  • Szpilka 18.05.2020
    Akwadar

    Ale mogło wymrzeć, a żyje ?
  • Akwadar 18.05.2020
    Szpilka mogło też zmutować, ale rzecz w tym, że pojawienie się dziełem człowieka pozostaje.
  • Szpilka 18.05.2020
    Akwadar

    A czy ja oponowałam? Złapałeś mnie za słówko, nie łap, bo dam klapsa ?
  • Akwadar 18.05.2020
    Szpilka oddam :)
  • Anonim 18.05.2020
    A może to kolejny krok ewolucji? Nie chcemy tego, ale gdyby dinozaurom dać możliwość wyboru też nie chciałyby tamtej katastrofy.

    jest przyroda, która powraca z uśpienia i oślepia nas swoim blaskiem.
    przyroda, które oślepia - pasuje raczej do poezji, nie do prozy, zdaniem mym.

    jest rosnącą wysoko trawą, niezniszczoną ludzką dłonią oraz
    Dając tu przecinek, wyszło, że ludzka dłoń jest niezniszczona.

    Pozdrawiam
  • Future 18.05.2020
    Dzięki za uwagi, no nie chciałem by to była poezja, ale bardziej na przesłaniu się skupiałem niż na zapisie i użytych słowach. Również pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 18.05.2020
    Durny tekst tak naprawdę. Brakuje tu też jakichś oryginalniejszych wniosków - wszystko to przewija się po internecie i sorry, ale nie trzeba być super sprytnym, by wpaść na tak oczywiste rzeczy. A z odrodzeniem przyrody nie ma co przesadzać - nie bez powodu powstają te wszystkie memy, które wyolbrzymiają sprawę.
  • Future 18.05.2020
    Jak ci nie odpowiada możesz nie czytać takich opowiadań i robić coś innego, kek.
  • Kapelusznik 18.05.2020
    Oczywiście że są plusy
    Głównie na liście trupów
    Upadających biznesów
    Upadku USA (faktyczny +)
    Spadku cen ropy
    Więcej czasu straconego na netflixie i grach komputerowych
    Sprowadzenie raju dla introweryków
    Śmierć irytujących sąsiadów
    I wiele wiele innych
  • Future 18.05.2020
    Co jest niezrozumiałego w "Odłóżmy na bok tysiące śmierci i zachorowań oraz innych tego typu rzeczy i skupmy się na pozytywach... "? Ludzie... Przeczytajcie dokładnie, a nie lamenty zawistne wypisujcie.
  • Kapelusznik 18.05.2020
    Future
    Mówimy tu o ponad 300 tys. śmierci, jak na dzień dzisiejszy
    Więc trudno myśleć pozytywnie - to po pierwsze
    Po drugie - tekst (pytanie) jest słaby - po to jest forum - użyj go
    Po trzecie - mój komentarz jest sarkastyczny - ostatni punkt powinien ci to zasygnalizować
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania