Xcc

Xcc

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ciekawe. Może trzeba też wysłać porąbanych, nienawistnych pseudowierzących? Oni także potrzebują nawrócenia.
  • Noico1 dwa lata temu
    Ano, pseudokatolikom też by się przydała przejażdżka w kosmos???
  • SwanSong dwa lata temu
    Co za debilny tekst. Nie dość, że ocieka jadem, to jeszcze szerzy bzdurne przekonania.
  • EllVik dwa lata temu
    Polecam zapoznać się z terminem "Overview Effect" ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Czyli Hermaszewski ma rację???
  • EllVik dwa lata temu
    Noico1 polecam zapoznać się z terminem "Overview Effect" ze zrozumieniem i przeczytaniem całości, najlepiej z angielskiej wiki, bo polska jak zwykle ssie ?
  • Noico1 dwa lata temu
    EllVik przeczytam, ale jutro bo dziś wojażuję.
  • Narrator dwa lata temu
    Pytanie retoryczne. ?

    Wiadomo, że bramy Niebios znajdują się około sto kilometrów nad Ziemią, dlatego nie tylko Gagarin i Hermaszewski, ale również: Armstrong, Aldrin, Collins oraz inni kosmonauci byli częstymi gośćmi u Pana Boga.

    Wszechświat jest o wiele mniejszy niż nam się wydaje. ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Pytanie, gdzie jest Pan Bóg.
  • Poncki dwa lata temu
    Mówienie o wszechświecie jako o porządku jest w moim odczuciu ogromną nadinterpretacją.
    Gwiazdy zderzają się ze sobą, emanując energią niemierzalną przez nasze przyrządy i nie policzalną przez żadne komputery na ziemi.
    Tworzą się czarne dziury, promieniowanie, którego nie dostrzegamy, prędkości, których nie jesteśmy w stanie zaobserwować.
    Wszechświat zrodził się z chaosu i dalej chaosem pozostaje.
    To, że na ziemi jest spokój i "ład", jest tylko i wyłącznie kwestią naszej perspektywy. A jest ona ograniczona do kilku milionów lat naszego istnienia. W zasadzie to jesteśmy ślepi i głusi, a wszechświat nas po prostu przerasta. Przypisujemy autorstwo Bogom we wszystkim czego nie jesteśmy w stanie pojąć, a pojmujemy tylko tyle ile widzimy.
    Co zupełnie nie oznacza, że Bogowie są autorami, ponieważ jak nikt we wszechświecie ludzkość jest omylna.
  • Noico1 dwa lata temu
    Jednak twierdzę, że chaos jest elementem porządku.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Hmm, nie. Chaos z definicji jest odwrotnością porządku.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki słyszałeś o ruchach Browna? Opisano je matematycznie.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Wszystko co fizyczne da się zapisać matematycznie. Nie da się jednak na podstawie z wzoru przewidzieć dokładnego zachowania pojedynczych cząsteczek, które charakteryzują się ruchem chaotycznym. Można jedynie liczyć prawdopodobieństwo.
  • sweeper dwa lata temu
    Noicyk, może i jest Absolut, ale wszystkie religie to wymysł człowieka, żeby zdominować życie innych, popatrz na islam, przecież to straszna wujnia i reżim ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Sądzę Szpileczko, że one / religie to życie porządkują. Chociaż faktycznie sensu islamu i jego popularności nie rozumiem. Zważywszy na życie samego Mahometa, nic pociągającego, prowadził wojnę, poślubił nieletnią. Nie wiem, jak wyznawcy islamu sobie z tym radzą. No ale Jezus był nieskazitelny moralnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania