Czy lubicie mnie tutaj?

Pisze do was ludzie czasami na tym opowi

i zastanawiam się co o tym myślicie. Napisałam już dość sporo. Faktem jest że pisze szybko i nie zastanawiam się nad tym głębiej. Prawdopodobnie z tąd wynikają błędy. Chciałbym Wam się wyżalić że dość ciężko mi w życiu.

Na samym początku poważne kłopoty w technikum i z tego powodu konflikty z rodzicami. Gdy je już skończyłam to kolejny problem ze znalezieniem pracy. Ogólnie jak na razie w moim życiu jest fatalnie. Jednak nie trace wiary w lepsze momenty mojego życia. Przeżyłam już jedyną próbę samobójczą i nigdy więcej tego nie powtórze. W tym momencie bardzo mi smutno i źle. Mimo wszystko ciągle wierze że do mojego życia zawiata słońce.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • "Faktem jest że pisze szybko i nie zastanawiam się nad tym głębiej."

    Warto pisać wolniej i poświęcić dużo czasu na przemyślenie.

    "Chciałbym Wam się wyżalić że dość ciężko mi w życiu."

    My nie terapeuci, z wyżalaniem udaj się więc do nich. Wielu osobom stąd, na pewno o wiele ciężej. Inni nie muszą dodatkowo cierpieć przez Twoje nieszczęścia, mają często większe własne.

    "zawiata słońce."

    Za tą wiatą, może i jest Twoje słońce, tam go poszukaj, ja osobiście wolę półmrok.
  • Narrator 15.02.2022
    Samo słońce do Ciebie nie przyjdzie. Musisz wyjść na spotkanie. Rozejrzyj się dookoła, na pewno ktoś potrzebuje pomocy. Zrób coś pożytecznego. Zasadź drzewko przed domem, usuń kamień z drogi. Dobre rzeczy przychodzą do nas kiedy jesteśmy zajęci pomaganiem innym, a nie kiedy biernie czekamy.

    Pisałem o tym, ale nie czytasz komentarzy, olewasz czytelników, masz ich gdzieś, widzisz tylko siebie. Ja, ja, tylko ja. Stąd Twoje nieszczęście. Żal pisać więcej na ten temat, bo to walenie grochem o ścianę i nie daje żadnego pożytku.
  • Marian 15.02.2022
    Przede wszystkim zacznij pisać porządnie. Już w tym króciutkim tekście zrobiłaś jeden błąd ortograficzny i nie użyłaś żadnego przecinka, a trzeba było w kilku miejscach. To zniechęca mnie do czytania i zastanawiania się, czy Cię lubię, czy nie.
    Bylejakość Twoich tekstów przesłania to, co chcesz przekazać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania