Abs

.

***********

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Słaba fraszka, stawiam jeden.
  • Grain dwa lata temu
    A pierwszaczki
    robią szlaczki.
  • Patriota dwa lata temu
    Cusz, taki target.
  • Lotos dwa lata temu
    Jarema, Celina, Bogumił, faszysta. No niesamowite!!!
  • Noico1 dwa lata temu
    Ha, ha, to z ciebie pewnie alfons w rodzinnym biznesie.
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 No, ale odpowiedź w końcu czy urodziny Hitlera były w lesie czy nie?
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos a gdzie prowadzisz ten rodzinny biznes?
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 Migasz się od odpowiedzi , Hitler jest Ci bliski, bo nienawidził Żydów, prawda.
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos migasz się od odpowiedzi, gdzie ten biznes prowadzisz alfonsie?
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 No tak, oficjalnie nigdy nie zaprzeczyleś że jesteś sympatykiem Hitlera, nic już nie musisz mówić, wiem wszystko. Już nie będę Cię niepokoił, to mi wystarczy.
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos, a ty nigdy tak oficjalnie nie zaprzeczyłeś, że jesteś alfonsem w rodzinnym biznesie. Mógłbyś zdradzić adres? Nie wstydzisz się trochę tej działalności?
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 zaprzeczam oficjalnie , ale Ty się o to pytasz dzisiaj, nigdy wcześniej, a ja cały czas się pytam, czy jesteś sympatykiem Hitlera.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Lotos, Co by nie przyznał, to podpadnie, to swoim, to reszcie landu, szeregowi katole mogą nie zrozumieć fascynacji.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos powielasz tę prowokację, o hitleryzmie Noico1 jak dzieciak, zasmarkaniec, zaszczaniec, który bezsilny, nie potrafi nic wymyśleć.
    Szczekający zza płotu kundel zasługuje na większy szacunek.
  • Lotos dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Dokładnie, chociaż w dzisiejszych czasach, polscy "patrioci "fascynują się faszyzmem.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos, znów się, ujadający dupelku, chowasz za trolla.
  • Lotos dwa lata temu
    Grain Stary jesteś nie chce mi się z Tobą gadać.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos, nie masz argumentów, bez pomagierów boisz się prawie każdego, pod byle wymówką, że stary. W z wag, w których startujesz masz gówno do powiedzenia. No bo z pustego, to tylko we własne kalesony nalejesz.
  • Lotos dwa lata temu
    Grain No, ale jak z Tobą gadać jak ty jednym uchem słuchasz, drugim słyszysz, lepiej zapytaj Twojego przyjaciela, czemu fascynuje się Hitlerem.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos, walnij się w głowę kozetką psychoanalityka.
  • Lotos dwa lata temu
    Grain A czy konie już Cię słyszą?
  • Grain dwa lata temu
    Lotos, jak zwykle wybiórcza, pozbawiona kontekstu pamięć. Prościej byłoby napisać - za klasykami ;
    A u Was to murzynów biją.
  • Lotos dwa lata temu
    Grain oj tam oj tam, powiedz lepiej jaki masz stosunek do Szymborskiej?
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos ty się pewnie modlisz do Tuska i Hołowni, i uwielbiasz kanclerza Szmelca, a na widok Mikrona stajesz na baczność.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos, lepszy niż Ty do katolików, wszystkich chętnie byś pewnie wytępił.. Podczas, gdy ona chciała zamykać księży, pisała zabić księdza. Z tym wg mnie zbyt hurtowo, bez wyjątków. Ja bym wielu zostawił.
    Literacko taka sobie. Nobla dostała od lewaków, zamiast Herberta, bo mówili że dać Polakom.
    Podobnie, za zasługi masońskie dostał Miłosz. Niektóre jej i jego teksty oceniam bardzo oceniam wysoko.
  • Grain dwa lata temu
    Koniec.
  • Lotos dwa lata temu
    Grain No ok. Wreszcie coś konkretnego powidzałeś, ja lubię ich wszystkich, a Herbert nagrody nie dostał, raczej dlatego, że trochę kalkował z Kavafisa, ale to moje prywatne zdanie. Mimo wszystko bardzo go lubię i bardzo wątpię żeby wspierał ten rząd.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos po pisanym już wcześniej na PP kalkował z Kavafisa" dedykuję, że jesteś Falkonem, Starszym Woźnym - nie ma z kim pisać pacyniarzu
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos ardzo wątpię żeby wspierał ten rząd.

    Z pewnością nie wspierałby naziolskiego ze Szmelcem w Berlinie, jak ty to robisz.
  • Lotos dwa lata temu
    Grain nie jestem i nie ma mnie na P.P. Trzymaj się stary dziadygo od okropnych metafory. I nie staje za często w pampersy.
  • Lotos dwa lata temu
    Sraj
  • Lotos dwa lata temu
    Grain pisać? Ja twoją twórczość omijam z daleka, no, ale może Gliński da ci jakiś order za twe dzieła.
  • Noico1 dwa lata temu
    Lotos a twoje wypociny jakaś nazistowska organizacja pewnie odznaczy żelaznym krzyżem, czy tam bolszewicka, wszystko łykniesz. Dadzą ci jeszcze widły w łapę.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Bejsbolem lepiej obornik przerzucać?
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 moje raczej nie, ale Ty jesteś dobrze zapowiadającym się faszystą.
  • Noico1 dwa lata temu
    Ty raczej jesteś pełnokrwistym naziolem i bolszewikiem. Oni ze sobą zawsze współpracowali. Twoje hitlerowskie sympatie są ogólnie znane.
    Cześć naziolku.
  • Lotos dwa lata temu
    Noico1 Ciekawe hitlerowiec , a zwie się Bogumił, Celina, Noico.... to jeszcze ZakamuflowanyLGBT owiec.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Ty myślałeś kiedyś jak zostaniesz zapamiętany? Nie piszę o Twych kumplach od heilowania, i kapłanach wygasającego kultu żydowskiego boga, tylko np. część literatów, bo niektórzy nimi są, inni będą. Chyba że Ci to wisi.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dm9Y6QEiqIMJ:https://www.opowi.pl/czy-mickiewicz-powinien-walczyc-w-a78785/&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=lt
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A, cały link potrza skopiować, bo na opowi uaktywnia się część opowijska.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Z dobrego serca, jakby tekst zaginął autorowi.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ten fragment ma moc:

    "Wiadomo natomiast, że borykał się z wyrzutami sumienia przez resztę życia, próbując swój błąd, strach, a może tchórzostwo zrekompensować tworząc osobiście polskie legiony najpierw we Włoszech, a później w Turcji, co przepłacił życiem. Jego błędu nie powielili poeci przedwojenni, Baczyński, czy Gajcy, którzy zginęli."

    W naszym landzie tak jest, że ten dobry, kto poległy a bardziej w im beznadziejniejszej sprawie, ale muszę to przemyśleć, długie życie niektórych byłoby błędem? Byłoby pewnie, jak u muzyków.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Znaczy dobry poeta, to martwy poeta - przesłanie od narodowego poety, do narodowych poetów, może i słuszne?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Przy czym, czy ten cytat z Gosławskiego:

    "Wierszy ci mnóstwo nakleci
    Jeden, drugi i trzeci
    I dziesiąty poeta, a zwłaszcza poeci
    Co za Polskę walecznie umierali w rymach
    Bez rozlewu krwi drogiej po Dreznach i Rzymach"

    Nie jest w końcu skruchą i uderzeniem się w pierś samego autora? Może powinniśmy żyć nadzieją? A może tylko zamienił tekst, bo zrozumiał, iż tak może zostać zinterpretowany?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    PS
    Google tekst ukradło - przywalić się trzeba i od złodziei im nawsadzać, tu przecież nikomu by to nie przeszło.
  • Grain dwa lata temu
    Landy to są u was, w Polsce województwa i regiony jak na przykład Dolny Śląsk, Kaszuby, Ściana Wschodnia, Beskidy..
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    No ja właśnie z województwa, ale tak jakoś widzę ten kraj, za gnanicą w życiu nie byłem a nawet w galerii handlowej i supermarkecie. Ale ja nie byłem za granicą, to zagranica przychodzi do mnie. Przecież czołowy tutejszy patriota, ciągle piszę, że nami sterują. Niemcom oddani jesteśmy, wstyd mi trochę, bo ja nawet nie znam osobiście żadnego Niemca.
  • Grain dwa lata temu
    yanko wojownik 997, kuknij w lustro
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Grain, To już? Ale ja nie znam niemieckiego...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Niepotrzebnie zakładało się niemieckie umundurowanie..., że ja, yanko.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania