Czy na tym świecie mam po co żyć?

Mam 20 lat i skończyłam szkołe. Jestem bezrobotna. W szkole ledwo przechodziłam do następnej klasy. W technikum miałam zagrożenia i gdyby nie nauczanie zdalne to powtarzałabym klase. Nie mogę zdać praktycznego egzaminu na prawo jazdy. Nie mam matury ani egzaminu zawodowego. Nie dlatego że nie chciało mi się uczyć bo uczyłam się bardzo dużo a i tak z wszystkich przedmiotów byłam słaba a może nawet bardzo słaba. Podobno mam tylko 77 IQ. Nie mam żadnych znajomych. Wolny czas spędzam sama albo z bratem. Czy moje życie ma sens?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Potrzebujesz profesjonalnej pomocy. (Na portalu opowi ludzie mają różne nastawienie.)
    Odwiedź stronę https://stopdepresji.pl/antydepresyjny-telefon-zaufania/ (płatny według taryfy operatora)
    Możesz też zadzwonić pod bezpłatny numer tel. 116 123 (OGÓLNOPOLSKA PORADNIA TELEFONICZNA DLA OSÓB PRZEŻYWAJĄCYCH KRYZYS EMOCJONALNY)
  • fender epiphone 30.12.2021
    Zakładam, że narratorem jest pisarka i nie jest to fikcja literacka, lecz wykrzyczenie tego co naprawdę boli. Jeśli tak, to chcę Ci coś powiedzieć:
    Oczywiście, że Twoje życie ma sens. Jak każde inne.
    Martwisz się swoim IQ? Nie popełniaj tego błędu. IQ jest umownym sposobem na porównanie sposobu podejścia poszczególnych ludzi do pewnych problemów logicznych. Dotyczy tylko wycinka rzeczywistości i nie jest wyrocznią dzielącą ludzi na lepszych i gorszych. Po prostu każdy jest inny, każdy bawił się innymi zabawkami i ma inne predyspozycje. Normalne.
    Nie musisz być Einsteinem. Skup się na tym, w czym jesteś dobra. Umiesz dziergać? Wystawiaj na portalach z rękodziełem. Znasz się na ciuchach? Załóż bloga. Zbuduj swój świat w zgodzie z sobą. Trzymam za Ciebie kciuki i wiem , że dasz radę. Świat czeka na Ciebie i Twoje pomysły.
  • cos_ci_opowiem 30.12.2021
    Ważne, żeby znaleźli Ci jajowody.
  • fender epiphone 30.12.2021
    Wtf?
  • pansowa 30.12.2021
    Może i pisanie jest dla ciebie firmą terapii, ale to nie jest portal terapeutyczny tylko literacki i pod tym kątem oceniamy teksty.
    Moje współczucie dla autorki nie ma nic wspólnego z oceną jej tekstów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania