-------------------------

------------------

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (63)

  • MartynaM 30.01.2022
    Ciekawe, co na ten temat myślą ci, którzy właśnie dzięki temu, że są te okna, żyją? Czy są zadowoleni, czy raczej woleliby być abortowani?
    Bo na ten temat oni najwięcej mogliby mieć do powiedzenia.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Martyna, to jest temat niewątpliwie ciekawy. Tutaj niestety młode pokolenia nie szanują niczego, łącznie życiem ludzkim, i będzie czasami dochodzić do jakichś ekscesów na mniejszą oczywiście skalę.

    A co do ich praktyczności, to jestem jak najbardziej za, jeśli alternatywą jest zabicie dziecka np., bo każde życie niesie ze sobą jakąś wartość.
  • Patriota 30.01.2022
    Adopcje z takich okien, jak czytałem, są raczej anonimowe i biologicznym rodzicom takich adoptowanych dzieci nie udziela się informacji, do kogo one trafiły, nawet gdyby z czasem odezwały się instynkty rodzicielskie i ktoś chciał odzyskać dziecko.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Patriota ja jestem za jak najbardziej, wskazuję tylko, że istnieje tutaj możliwość przenoszenia odpowiedzialności cywilnej, której młode osoby często nie mają.

    Temat jest skomplikowany.
  • MartynaM 30.01.2022
    Niedługo też pewnie będziemy stali przed eutanazją, bo po co będą potrzebni ludzie starzy i wymagający uwagi?
    Młodzi chcą żyć, są bogami...
  • satyrekrol 30.01.2022
    Tzn. eutanazję ja na sobie zastosuję kiedyś. Eutanazja jest krokiem w przód i ona jest nieunikniona, czyli będzie na 100% w dalekiej przyszłości wszędzie.

    Kwestia jest znowu tutaj możliwości różnych ekscesów ewentualnych, z mordowaniem ludzi itd. ale ja uważam, że jeśli ja podejmę taką decyzję świadomie kiedyś, to nie ma nic w tym złego.

    Nie każdy wie o tym, ale są sposobny pozbawienia się życia zupełnie absolutnie bezboleśnie.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Także nie mam zamiaru szprycować się morfiną kiedyś i nie będę tego robił na pewno. Ani dręczył innych swoją wegetacją, trzeba mieć jaja.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    satyrekrol to nie po boziemu.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Tzn. po bożemu, czy nie, ja jestem tutaj zdania chyba takiego jak Wolniewicz, i uważam, że eutanazja powinna być stosowana tam, gdzie to jest konieczne, czyli są takie przypadki, że to jest sprawa konieczna. I żadne tutaj nie pomogą sprzeciwy, bo kiedyś to będzie po prostu.
  • MartynaM 30.01.2022
    satyrekrol nie pisałam o wyborze, tylko o koniecznosci wynikającej z komfortu życia.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Martyna, zgadza się - jeśli kiedyś zachoruję na raka to dla komfortu swojego i przede wszystkim swoich bliskich pozbawię się życia bezboleśnie, bo jest taka możliwość, wystarczy doczytać się. Czyli nie będę zamęczał sobą nikogo i to prawda tutaj, że zrobię to też dla swojego komfortu, ale jest to również głos rozsądny.
  • MartynaM 30.01.2022
    satyrekrol myślałam o komforcie rodziny...
  • satyrekrol 30.01.2022
    Ok. Ja uważam osobiście, że eutanazja powinna być czasami stosowana. Ponieważ można znaleźć przykłady ktoś chciał i nie mógł np. a cierpiał jakiś ból.

    Ale to będzie musiało minąć jeszcze wiele wiele lat, żeby to było robione z głową, także to są sprawy, które będą wdrażane w przyszłości, czy tego ktoś chce, czy nie.
  • MartynaM 30.01.2022
    satyrekrol ja myślę, że to szybko nastąpi... Niedługo i my będziemy niepotrzebni, zastąpi nas sztuczna inteligencja.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Martyna, to jest ciekawy temat. Ja myślę, że technologizacja unieszczęśliwi bardzo ludzi w nadchodzących stuleciach. Ale w sumie ten świat, jakby nie patrzeć jest o nas — ludziach i o naszym szczęściu, a nie maszyn.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM a cóż to za głębokie przemyślenie :)
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem nie wchodź tam, bo nie wyjdziesz...?
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM Wspomnienia z dzieciństwa? Nie dziwię się, bo na miejscu rodzica, gdybym wiedział, że z mojego dziecka wyrośnie bogoojczyźniana pokraka, też bym wywalił.
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem tobie rozum abortowali?
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM Nie wiem, ale tobie na pewno chętnych na twoje wdzięki. xD
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem, to ci dopiero szkoda się stała...?

    Stoisz przy mnie bezradny, jak ten twój "bohater", któremu budkę zabrali i nie wiesz czym już dzwonić...

    Nudny jesteś. Bardzo.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    MartynaM Tak nudny, że odpowiadasz jak jebnięta?
  • MartynaM 30.01.2022
    cos_ci_opowiem, spr twoje słownictwo. Na portalu jesteśmy...?
  • Iza Luis 30.01.2022
    Do okien trafiają również dzieci kilkumiesięczne nie tylko noworodki. Dzięki anonimowości matki bez stresu mogą powierzyć swoje dzieci obcym.
    Okna Życia są bardzo potrzebne.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Tak samo jak legalna aborcja.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Ja zgadzam się z Tobą, że to jest potrzebne. Natomiast bez wątpienia będzie to pozwalało niektórym na przeniesienie odpowiedzialności cywilnej, ponieważ ludzie są dzisiaj bardzo beztroscy, ci młodzi. Także są wielkie plusy no i minusy tego. Przynajmniej tak jak ja to rozumiem.
  • Iza Luis 30.01.2022
    Niewątpliwie.
  • malakruszyna 30.01.2022
    cos_ci_opowiem w twoim wypadku wyjątek byłby wskazany w ustawie.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    malakruszyna Ja bym abortował wszystkie twoje multikonta, ciebie na końcu.
  • malakruszyna 30.01.2022
    cos_ci_opowiem wpierw wysbortuj swoje gnioty człowieku małego rozumu.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    malakruszyna gdybym był twoją matką i wiedział, co wysram, to polazłbym do Ostrawy boso.
  • malakruszyna 31.01.2022
    cos_ci_opowiem spadaj barani bobku do nory.
  • satyrekrol 30.01.2022
    A w ogóle to jest taki ktoś podobny w Niemczech do tego tutaj opisywanego, tylko on jeździ po świecie z tego, co pamiętam, i ma masę dzieci.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Na Słowacji jest taki poseł, co ma 11 dzieci, każde z inną kobietą. :D:D:D
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Co najlepsze: KONSERWATYSTA. :D
  • satyrekrol 30.01.2022
    Ale to może się zgadzać nawet z konserwatyzem, zależy jak patrzeć na to.... Tak mi się wydaje. Ten facio z Niemiec to on jest w tych klubach do zapładniania i tam sobie wyszukuje i jeździ. Dobre jaja.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Kiedyś mieli bardzo wiele dzieci w konserwatywnych rodzinach właśnie, chociaż bieda była jak fiks.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    satyrekrol No tak, ale nie z różnymi partnerami/partnerkami.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Jeszcze są też tacy, co zmieniają partie, żyją tak, żeby im było wygodnie.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    Chociaż też różnie bywało, ale na pewno nie tak jawnie.
  • Grain 30.01.2022
    Coś mi się wydaje, że opowi to jest takie okno życia dla płodnych grafomanów.
  • cos_ci_opowiem 30.01.2022
    W końcu tu jesteś.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Pewnie na swoim przykładzie doszedłeś do tego wniosku :D
  • satyrekrol 30.01.2022
    Chociaż ja nie byłbym aż surowy na twoim miejscu dla siebie, bo niektóre metafory masz udane. Nie trzeba być dla siebie surowym!
  • satyrekrol 30.01.2022
    Najważniejsze, że można tutaj się wyrażać artystycznie i nikt nam nie broni tej wspaniałej możliwości.
  • Grain 30.01.2022
    wypróżnić
  • satyrekrol 30.01.2022
    Dlatego masz miejsce dla siebie i powinieneś się cieszyć :)
  • sztamgast 30.01.2022
    Grain no to do WC i wal, skoro musisz. Tylko po co całe opowi musi o tym wiedzieć?
  • MartynaM 30.01.2022
    No, bez urazy, ale wartości literackiej, to ten tekst nie ma, jedynie temat nośny i dlatego są wpisy.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Zgadzam się z tobą, że ten tekst nie jest nadzwyczajny. Natomiast nie jest on o niczym jak by to tu może niektórzy chcieli...
  • satyrekrol 30.01.2022
    Niektóre moje są dużo lepsze i weselsze. Ale to tak mi się pokojarzyło z wierszem Patrioty, którego już nie ma chyba :(
  • MartynaM 30.01.2022
    satyrekrol kto chce?
  • satyrekrol 30.01.2022
    No ja nie wiem, kto chce, ale Grain nie może twierdzić, że to jest o niczym np., czyli ma wartość dyskusyjną do pewnego stopnia. Ale jakiejś wartości nadzwyczajnej to ja też tu nie widzę, bo po prostu chyba nie ma przestrzeni za bardzo do tego, natomiast była do podyskutowania.

    Ale dlaczego Wy pod moim tekstem się kłócicie to nie wiem :D nieładnie.
  • satyrekrol 30.01.2022
    No ja nie narobiłem tych komentarzy :D
  • MartynaM 30.01.2022
    satyrekrol, też nie wiem dlaczego cosik przyczepil sie do mnie, chyba za brak wartości literackiej...
  • satyrekrol 30.01.2022
    Ja nie patrzę nigdy na ilość komentarzy, bo ona nie ma żadnego znaczenia.
  • satyrekrol 30.01.2022
    Ale kto się przyczepił do ciebie? Ja? Ale ja nie mam zamiaru się spierać, że ten tekst konkretnie ma wartośc literacką, to ty lubisz się spierać pod tekstami na ten temat. Ja nie robię tego. Ale potrafię tak samo jak Kruszynka coś napisać, że jest od zajebania komentarzy, co nie świadczy o wartości literackiej tekstu.
  • MartynaM 30.01.2022
    satyrekrol tak. Tutaj nie ma i na ogół większość można wyrzucić, bo nie na twmat. Niemniej lubimy tu sobie pogadać.
  • satyrekrol 30.01.2022
    I niektórzy zazdroszczą na pewno tego, że jest dużo komentarzy, ale nic nie zmienia - ile jest komenatrzy.
  • satyrekrol 30.01.2022
    CZYLI ILOŚĆ KOMENTARZY NIE ŚWIADCZY O WARTOŚCI TEKSTU ABSOLUTNIE! DOBRANOC!
  • MartynaM 30.01.2022
    satyrekrol to żeby już nie zazdrościli, to idę.

    Nie myśl za dużo!
  • satyrekrol 30.01.2022
    Jeszcze więcej Pana Kukułki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • satyrekrol 30.01.2022
    Jeszcze więcej Pana Kukułki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania