Czy taki fragment zaciekawi?

Kolejną noc wpatrywał się w jej spokojna twarz. Był na siebie wściekły, że nie wie jak z nią rozmawiać, że rani ją i nie potrafi przestać. Była jego Królową, ale on nie był księciem. Był cholernym Jokerem ciągnącym ją na same dno. Zjawiła się w jego życiu, nagle bez ostrzeżenia i jednym słowem, delikatnym dotykiem zamieniła krótką chwilę w wieczność. Niczego tak nie pragnął by ta chwila trwała, by przy nim była. Ale nie był głupi, wiedział że wrzucił ją do otchłani, że ma pełne prawo chcieć uciec. Była idealna w każdym calu, mogła mieć u stóp mężczyzn bez wad, a to przy nim spała kolejną noc w tym pierdolonym domu wariatów..

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • SwanSong 17.01.2022
    Literówki, przekleństwa, podniosły styl przechodzący w śmieszność. Nie sądzę.
  • Paw pisze 17.01.2022
    Poznałabym dalszy ciąg dla pełniejszego oglądu. Pozdrawiam! :)
  • Pan Buczybór 17.01.2022
    wygląda to jak wycinek z pierwszej lepszej przeciętnej powieści young adult
  • Pan Buczybór 17.01.2022
    i odpowiadając na pytanie w tytule: nie, nie zaciekawi
  • Cicho_sza 17.01.2022
    Wygląda jak typowa wattpadowa zajawka. Tutaj nie zaciekawi ?
  • Przepraszam, że zawracam mandolinę, ale co to jest "wattpad"? Bo "zajawka", to chyba kojarzę. Stary już człek, to i rozeznanie jakie jest każdy widzi...
  • Pan Buczybór 18.01.2022
    wattpad to taki tam popularny portal społecznościowo-pisarski. A że jest popularny, to ogólna jakość publikacji jest tam stosunkowo niska
  • Cicho_sza 18.01.2022
    Pan Buczybór wyjąłeś mnie to z ust Bucz. Parę razy próbowałam coś czytać, ale nie utargałam. Pewnie trafiam wciąż pod złe adresy xD
  • Dziękuję - nie spotkałam się z takimż. Ale tekstu jaki przeczytałam na portalu Opowiadania.pl chyba nic nie przebije.
  • błękitnypłomień, Wattpad jest po prostu trendy wśród szpanerów.
  • Aha! Krótko, a treściwie :)))
  • Zaciekawił mnie, jeśli poziom byłby utrzymany, czytałbym od przyłożenia, póki by mi ślepia pozwoliły. Normalnie tak zapodane teksty trafiają w mój umysł i oddziałują mocno na wyobraźnię... Tekst się wyróżnia, brak poprawności to oryginalność, a banału nie ma - mnie cholernie ciekawi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania