Czy to koniec?

W moim życiu zagościła pustka. Dlaczego? To rzecz jasna, odeszłaś. No bo gdzie skrupuły, przecież to XXI wiek. Większość, a najczęściej nasi bliscy zachowują się jak egoiści. No bo, tyle spędzonych razem chwil to nic. Ta więź, którą wiązałyśmy przez lata, została zerwana. Tego chciałaś? Tak, to pewnie moja i twoja wina. Może coś źle zrobiłam? Zawiniłam, upokorzyłam, zraniłam? No powiedz mi to w końcu! Jeszcze tak niedawno, najbliższe przyjaciółki, a dziś? Dwie dziewczyny z klasy, które prawie ze sobą nie rozmawiają. To tak bardzo boli, gdy widzę cię z nią. Twój uśmiech, gdy z nią rozmawiasz, radość, szczęście, które ona stwarza. Tak musiało być? Naprawdę? Nie mogło się to wszystko inaczej potoczyć? Myślałam, że na zawsze, pomimo wszystko! Pomyłka, która tak strasznie boli. Teraz oglądam nasze stare zdjęcia, filmiki i wspominam wszystkie wyjścia. Czy naprawdę to musiało minąć? Pomimo czasu, nie potrafię się z tym pogodzić. Chce wszystko cofnąć, naprawić! Tylko tak się tak. Walczę z pustką, choć jest wokół mnie tak dużo ludzi, ale ja nie potrafię się cieszyć. To chyba przeciwieństwo ciebie... Nie rozumiem, jak to się stało, nie rozumiem. Teraz chodzę na orlik, wchodzę na schodki, gdzie zawsze siedziałyśmy we dwie. Patrzę w niebo i wyobrażam sobie nas, gdy nie mogłyśmy powstrzymać się od śmiechu... Gdy rozmawiałyśmy o wszystkim, po prostu, gdy byłyśmy razem... Zawsze pomagające sobie dziewczyny, godne naśladowania. Pokazujące czym jest przyjaźń. Ojjjj... niestety to czas przeszły!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • bighome 27.01.2016
    Skąd ja to znam? Tylko oto zdanie jest dla mnie niezrozumiałe "Tylko tak się tak." Po za tym 5 :-)
  • bighome 27.01.2016
    Zapomniałabym :-) Tu jest link do tekstu, który może podniesie cię na duchu -----> http://www.opowi.pl/tone-nie-dzieki-nie-potrzebuje-twojej-a12431/
  • Celtic1705 28.01.2016
    Skąd ja to znam... Nie oceniam, bo osobisty, ale... znam to, aż za dobrze niestety. :(
  • Rasia 29.01.2016
    "a najczęściej nasi bliscy zachowują się" - przecinek po "bliscy", bo wtrącenie
    "No bo, tyle spędzonych razem chwil to nic" - ten przecinek wędruje przed "bo"
    "Jeszcze tak niedawno, najbliższe przyjaciółki" - bez przecinka
    "Chce wszystko cofnąć, naprawić!" - chcę*
    "Tylko tak się tak" - nie rozumiem zdania...
    "Pokazujące czym jest przyjaźń." - przecinek przed "czym"
    Cóż, chyba każdy z nas doznał w życiu takiego zawodu. A żeby to raz! Ludzie teraz nie mają potrzeby naprawiania popełnionych błędów. Wolą zastępować przyjaciół wciąż i wciąż, rzucając ich jak zabawki w kąt. To bardzo przykre, zwłaszcza że jedna ze stron angażuje się w tą relację tak mocno, że strata boli przez długi czas. Ale głowa do góry, każdy z nas w końcu będzie miał kogoś bliskiego, kto nigdy nie odejdzie i rzuciłby się za nami w ogień. Niestety trzeba wytrwałości, ale warto :) Głowa do góry.
    Nie oceniam, bo osobisty tekst.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania