Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Czy to tak powinno wyglądać? (Szkic tekstu)

Anie jechała samochodem. Patrzyła przez przyciemnioną szybę, w której szybko przemijały drzewa. Nagle wetknęła wzrok w jedną ogromną brzoze, do którego auto się zbliżało, a ono stawało się coraz większe. Potem zniknęło w oddali odjeżdżającego pojazdu. Czy tak samo wygląda życie? Przemija jak wielkie rośliny za oknem. Szybko i niezauważalnie? Nie zeupełnie. Tem rok dla dziewczyny ma być inny. Widoczny, jaskrawy, a co najważniejsze przyjemny.

 

Przez podróż nastolatka słuchała muzyki. W jej słuchawkach leciało coś 'ala' hiphop. Była to dołująca piosenka o smutnym żywocie ludzi, którzy stracili kogoś bliskiego. Zastanawiające jest to, dlaczego dziewczyna, któej życie ma się zmienić za kilka niesfornych kilometrów słucha czegoś takiego. Może straciła kogoś bliskiego, a teraz nie ma jak się pozbyć smutku. Jeszcze nie wiadomo. [...]

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Oczywiście to nie jest koniec historii, ponieważ to co tutaj napisałam jest tylko szkicem i może ulec zmianie. Oczekujecie, że pojawi się za niedługo tekst. Jeśli ma ktoś jakieś podpowiedzi prosze w komentarzach je pisać (tylko bez podpowiedzi o fabule!!!) Dzięki! :)

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • MKP dwa lata temu
    Bry

    "w której szybko przemijały drzewa." - skoro siedziała w środku to raczej "za którą". Nie patrzysz na odbicie od środka. Chyba że patrzyła w lusterko, to inna sprawa.

    "Nagle wetknęła wzrok w jedną ogromną brzoze, do którego auto się zbliżało, a ono stawało się coraz większe. Potem zniknęło w oddali". - wetknęła wzrok brzmi brzydko, zakotwiczyła może? Brzozę i jak brzozę to do której a nie którego. "Ono" co masz na myśli przez ono?

    "Czy tak samo wygląda życie? Przemija jak wielkie rośliny za oknem. Szybko i niezauważalnie? Nie zeupełnie." - jeśli te dwa pytania to myśli bohaterki to przydałoby się to podkreślić, metod jest kilka. "Nie zeupelnie" niezupełnie

    "Tem rok dla dziewczyny ma być inny." - ten i jeśli to narracja w trzeciej osobie to "miał być" czas przeszły.

    "Przez podróż nastolatka słuchała muzyki." - podczas podroży, w czasie podróży...

    " W jej słuchawkach leciało coś 'ala' hiphop. Była to dołująca piosenka o smutnym żywocie ludzi, którzy stracili kogoś bliskiego." - bez jej i bez była to, potem zamiast kropki połącz zdania przecinkiem i przeczytaj, żeby sprawdzić czy jakiś MKP dobrze gada?

    "Zastanawiające jest to, dlaczego dziewczyna, któej życie ma się zmienić za kilka niesfornych kilometrów słucha czegoś takiego" - a wiedziała, że ma się zmienić?

    Trzeba czytać książki, bo są duże braki.
    Spróbuj czytać na głos swój tekst ze zrozumieniem i zadawać pytania: czy wszytko to jest jak należy?

    Nie dolować się, popracować?
  • Catio Chan ponad rok temu
    Dziękuję za poprawki ♡

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania