,,Czy zwierzęta trzeba szanować?'',część 1

Kajtek, Jacek i Maciuś, byli zszokowani postawą niektórych osób, które z pogardą i brakiem szacunku odnosiły się do zwierząt i to najczęściej własnych.

Pamiętali jak kiedyś byli świadkami jak pewien pan pokopał swojego pieska za to, że on zwymiotował na jego niby eleganckie buty, w których miał wyjść na spotkanie biznesowe, pt.,,Czy zwierzęta trzeba szanować?''

Nasz kochany właściciel miał przystawać przy tym, że należy i na potwierdzenie tego został wegetarianinem i wydumał sobie jeszcze, że weźmie ze sobą swojego pupilka.

Chłopcy bardzo często płakali z postawy innych ludzi, którzy w tak okrutny albo lekceważący sposób odnosili się do zwierząt. Zastanawiali się: czy świat musi tak wyglądać, że uznaliśmy zwierzęta za gorsze od nas, ludzi, którzy składają się z tych samych pierwiastków życiowych?

Dobra wróżka ucieszyła się, że na Ziemi mieszkają jeszcze takie dobre istotki, więc postanowiła pomóc tym dzieciom. Wpadła na pomysł, że na jeden dzień pozwoli zwierzętom mówić w języku ludzkim. Była z siebie bardzo zadowolona.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • lea07 12.06.2016
    Chciałabym to skomentować, jednak na razie nie mogę, ponieważ to jest dopiero zalążek twojej pracy. Mam nadzieję, że ciekawie się rozwinie :). Życzę weny i miłego pisania. :D
  • Faustyna 12.06.2016
    Dziękuję. Masz rację, ale postaram się coś jeszcze napisać.
  • Robert. M 12.06.2016
    Najbardziej się ucieszyłem z faktu, że to będzie 134 części, bo będzie dzięki temu możliwość wejścia na Twój profil aż do ....
  • Faustyna 12.06.2016
    To bardzo interesujące, że uważasz że będzie aż tyle części!
  • 60secondsToDie 12.06.2016
    Podoba mi się bardzo podjęty przez Ciebie temat. 5 :)
  • Faustyna 12.06.2016
    Dziękuję ślicznie.
  • Robert. M 12.06.2016
    Ja bym chciał tylu, a co Ty Asiu zrobisz, to już tylko Ty wiesz. Wiem, że kochasz zwierzęta I to z wzajemnością więc stąd takie przypuszczenia
  • Faustyna 12.06.2016
    Tak, uwielbiam je, tylko niestety, że one niekoniecznie mnie. Nie skłamię jak napiszę, że częściej wolę towarzystwo zwierząt niż ludzi.
  • Robert. M 12.06.2016
    Pamiętam, dlatego nie mam żalu, że do mnie nie odpisywałaś po kilka miesięcy. Pogodziłem się z tym, że masz swój świat i nie potrzebujesz kogoś na każdy czas, by wciąż pytał , był
  • Tina12 12.06.2016
    Nareszcie ktoś poruszył jeden z tak ważnych tematów jak szacunek do zwierząt.
    Ale to dopiero początek i mam nadzieje że jeszcze coś do tej historii dopiszesz.
  • Faustyna 13.06.2016
    Dziękuję za tak pochlebny komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania