,,Czy zwierzęta trzeba szanować?'',część 2

***

Mijały miesiące, aż w końcu nastąpił ten dzień, w którym zwierzęta przemówiły w ludzkim języku.

Wszystkie zwierzęta na świecie były poinformowane i dogadane z wróżką i pomiędzy sobą jakie mają być ich pierwsze słowa wypowiedziane w ludzkim języku.

We wszystkich domostwach,chlewach, oborach, pastwiskach,, na podwórzach, polanach, łąkach, lasach, stepach, sawannach, w puszczach i na pustyniach, zabrzmiał donośny głos:

My też żyjemy! My też żyjemy! Cierpimy, kochamy jak wy!!!

Przerażenie ogarnęło całą ludność. Jakże się przestraszyli i zdumieli z zaistniałej sytuacji.

Nastała głęboka cisza, po czym znów zwierzęta zaczęły śpiewać:

Chcemy większej wolności,

chcemy większych praw,

chcemy miłości,

szacunku i troskliwości.

Zwierzęta, były opanowane, ale za to ludzie ze strachu: krzyczeli, płakali, bili się między sobą. Nie wiedzieli, co teraz mają począć?! Jak teraz będzie wyglądać świat, gdy na Ziemi zwierzęta zaczęły używać języka ludzkiego? Czyżby zwierzęta przejmą władzę nad ludzkością? Niektórzy, myśleli, że może dojść do tego, że sytuacja się obróci na świeci i teraz, to już na co dzień, zwierzęta będą posilić się ludzkim mięsem? To były ludzi najgorsze scenariusze.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Robert. M 17.06.2016
    Powiem Ci, że jakby tak się stało, to bym usłyszał parę "ciepłych" słów, bo lekceważę, bo wymijam, nie pogłaskam, nie ...dużo by wymieniać. ... No mam nadzieję, że nie zobaczę odwetu zwierząt na nas, w końcu to ma być przyjemne opowiadanie, więc proszę o umiar.
  • Faustyna 17.06.2016
    Nie, nie przeczytasz, bo zwierzęta nie są aż takie pamiętliwe jak ludzie.
  • Tina12 17.06.2016
    Mam niedosyt spodziewałam się akcji w stylu "Folwarku zwierzęcego".
    Ale ja się nie boje mój kot nic mi do zarzucenia nie ma.
    Przynajmniej mam taką nadzieje.
  • Faustyna 17.06.2016
    Przeprazam, że tak wyszlo, ale tak naprawdę nie powinnam zaczynać tego opowiadania, bo one nie trzyma się ,,kupy".
    A tak szczerze, to nie czytałam ,,Folwarku zwierzęcego".
  • Tina12 17.06.2016
    Faustyna
    Nie jest źle.
    Pisz dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania