Czym stała się Polska?

Jesteśmy właśnie w płynącej niczym rzeka teraźniejszości, gdzie ostrość nie oddaje klarowności spojrzenia. Zapewne nasi przodkowie, a zwłaszcza ci walczący o naszą wolność udają się na bezkresną zagrobową tułaczkę, myśląc na co zdały się ich starania. Drodzy przyjaciele, nasz naród miał uogólniając zajebistą historię: mamy przecież Grunwald, a jeszcze dalej możemy obserwować z perspektywy szybującego orła powstańców warszawskich i na sam koniec zniesienie komunizmu. Ale przejdźmy do konkretów, czyli znajomej dla większości panującej sytuacji politycznej, gdzie za samozwańczym czynieniem dobra kryją się jedynie chęci wyłudzania od ludzi pieniędzy i zachowania swej pozycji. Podobne, aroganckie pragnienia miały miejsce za czasów konfederacji targowickiej, czy stalinizmu. Zamiast wmawianej nam przez centra edukacji miłości do ojczyzny, coraz częściej opuszczamy ten pozornie znany nam kraj, którego złota era zmieniła się w piekło przez tę ostatnią dekadę. Od lat stąpam na tej pustyni, Ziemią zwaną i chyba nadszedł czas bym spytał: Czy było warto?

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Liv12365 12.05.2020
    Opuszczamy, bo nie ma w niej żadnej alternatywy dla młodego człowieka... :)
  • Future 12.05.2020
    Szukamy 20 letniego pracownika z 30 letnim doświadczeniem :)
  • Jarema 12.05.2020
    Future hi, hi, długonogiego:))
  • Marian 13.05.2020
    "Od lat stąpam na tej pustyni, Ziemią zwaną i chyba nadszedł czas bym spytał: Czy było warto?" -> Jeśli chodzi o Ziemię to warto, jeśli o Polskę nie warto.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania