D. E.

Serce moje puka, lecz nikt je nie słyszy. Czuję tylko jak pulsuje głowa, która pragnie wymyślić. Pustkę w swym wnętrzu staram się otwierać, jednak nie ma ona słów, których mogłaby użyć. Na moich oczach radość, szczęście, smutek. Mam nadzieję, że to tylko chwilowe, aby nie zgubić w życiu sensu, którego już nie poszukuję.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Canulas 02.01.2018
    Duszogrudnia.
    Twój tekst: "Dotyk" był dla mnie objawieniem tygodnia, w czasie, kiedy wleciał. Podszedlem więc do tego z bardzo dużą dozą entuzjazmu. Do tego świeżo po kawie, a ta mnie zawsze nastraja.
    Nooo, niestety.
    Nawet po aromatycznych afirmacjach mej najtańszej zbożowej, nie jestem w stanie wystrugać nic wiecej ponad 3+ (4-)
    Sorry, ale ja szczerze.
    Chybił mnie o metry. Niestety.

    Dam Ci 4- (choć oceny nie są istotne). Za "Dotyk" masz u mnie kredyt zaufania, aleod następnego Twojego tekstu, oczekuję dużo, dużo więcej.
    Pozdrawiam
  • duszagrudnia 02.01.2018
    No cóż... zostaje mi Cię przeprosić. Więc przepraszam. Nie spodziewałem się, że ktoś zapamiętał poprzedni wiersz. Nie jestem geniuszem pisarstwa i raczej nie obiecuję, że następny tekst będzie lepszy (ale się postaram). "Dotyk" był wyciągniętym z głębin mojej duszy brudem, ciężko takie coś powtórzyć... Pozdrawiam i mam nadzieję, że następnym razem Cię nie zawiodę.
  • Canulas 03.01.2018
    Bez przesady. Ja czasem nadinterpretuję, ale czadwm też po prostu nie doceniam.
    Nie ma "winy jako takiej".
    Pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania