/

/

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Autor Anonimowy 02.10.2015
    "W końcu nie wiedziałem do końca, kim oni są i jakie mają zamiary." końcu/końca
    - dość często pojawia się słowo: gdy - 9 razy w całym tekście
    "niewyraziste słowa," wydaje mi się, że "niewyraźne" brzmiałoby lepiej
    "mruczał dalej niewyraziste słowa, lecz po krótkiej chwili cud!" druga część zdania jakoś mi nie pasuje, oddzieliłabym słowo cud, myślnikiem od reszty, wydaje mi się, że wyglądałoby lepiej
    "odejdź albo cię zabije" zabiję
    "wydostałem się na powierzchnie." powierzchnię

    Znowu zaciekawiłeś mnie tematyką, z którą do tej pory styczność miałam niewielką; czasem miałam jedynie wrażenie, że zdania mogłyby brzmieć jeszcze płynniej; dość często używasz imiesłowów - np. na początku ostatniego fragmentu. W dialogu pojawia się jeden myślnik, reszta to dywizy - lepiej zdecydować się na ten pierwszy w każdym przypadku i będzie dobrze.
    Tak jak zawsze - przeczytałam z przyjemnością; mam jeszcze nadzieję, że ktoś spojrzy na to lepszym okiem ;)
  • Zamieniłbym kilka "gdy" na odpowiedniki, albo w ogóle zmienił szyk zdania.
    - woda była dla mnie moim domem - pleonazm vel tautologizm, w każdym razie jedno "mnie/moim" jest zbędne;
    - odskoczyłem na bok, resztkami sił i przecierając oko - zmieniłbym na "resztkami sił odskoczyłem na bok i przecierając oko..."
    - myśl ile pieniędzy dostanę, przesłaniała strach - coś tu nie gra, albo usuń przecinek, albo zmień szyk np. "Myśl na temat tego, ile dostanę pieniędzy..."
    Kilka przecinków też wydaje mi się zbędnych, a miejscami ich nie ma a być powinny - ale nie mam pewności.
    Ciekawy pomysł narracji pierwszoosobowej w stosunku do takiej postaci, takiego bohatera. Nadprzyrodzone istoty czy bogowie autorami opowiadania, intrygujące.
    Pozdrawiam i zachęcam do przeczytania mojej twórczości!
  • Anonim 02.10.2015
    Miło Cię widzieć Lorde, jeszcze nie przeczytałem Zewu, mam nadzieję, że postać Dagona mnie nie zawiedzie. :) Zresztą co ja gadam? Lovecraft i zawiedzie w jednym zdaniu? :p

    "Woda była dla mnie moim domem, moją kuchnią i sypialnią." - śmiem twierdzić, że Przedwieczny nie znał neologizmów pokroju kuchni i sypialni?

    Dialog do poprawy, CAŁY, zbyt naiwny, teatralny. Ale reszta jest niezła, uwielbiam czytać o znanych i nieznanych mi potworkach, a jesteś jednym z nielicznych, którzy się tym zajmują. Dam 4, z lepszym dialogiem dałbym 4.5 :)
  • Vasto Lorde 02.10.2015
    To tylko taki pierdek na szybko, jutro może wrzucę jeszcze parę prac po długiej przerwie :) Dziękuję za komentarze ;)
  • Rasia 02.10.2015
    Błędy zostały już wypisane, jednakże przyznam rację - szyk niektórych zdań jest dość niewygodny. Czasem po prostu brzmią one niezręcznie. Sam tekst jest w porządku, nie powalił mnie na kolana, ale zainteresował. Zostawiam 4 i pozdrawiam ;)
  • Numizmat 02.10.2015
    "Pomijając rozmnażanie się tych istot i tworzenie wielkich państw, żyłem w ukryciu, gdyż coraz bardziej obawiałem się o swoje życie." - O co Ci tu chodzi? Zdanie wydaje się logicznie bez sensu.
    "powierzchnie" - powierzchnię
    Dialog rzeczywiście słaby jak wspominał już Jared. Cała koncepcja niesłychanie mi się jednak podoba. Temat świetny. Dam 3,5
  • Xaravald 03.10.2015
    Jestem fanem Lovecraftem, opowiadanko fajne bo jest nawiązanie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania