Daj mi cząstkę siebie

Tęsknie za Tobą, ale nie przyznam Cie się do tego. Brakuje mi Twego ciepła, Twego głosu, Twego oddechu nawet tych awantur. Brakuje mi Ciebie w całości. Nic nie mogę temu poradzić, Ty jesteś tam ja tu. Ty układasz se życie, ja żyje z dnia na dzień. Nigdy nie sądziłam że będzie mi tak bardzo brakować męskich dłoni. Nie mogę zrozumieć kobiet , które mówią że mężczyzna do życia nie jest potrzebny. Jest potrzebny i to cholernie. To mężczyźni sprawiają że patrzymy inaczej na świat, chodź czasem mamy ich dość. Ale co byśmy zrobiły bez nich. Tęsknie za Tobą, chce żebyś wrócił chodź na jeden moment. Są dni w których zastanawia mnie fakt co zrobiłam źle, czy to była moja wina?! Nie wiem sama dlaczego nam nie wyszło, wiem że miłość to nie wszystko, ale straciłam Cie ze swojego życia całego, nie zostawiłeś mi nawet cząstki siebie, tej cząstki która sprawiałaby że czułabym że coś dla Ciebie znaczę że zawszę mogę na Ciebie liczyć. Brakuje mi Ciebie, daj mi chodź cząstkę siebie. Wiem że należysz już do innej ale ja też byłam w Twoim życiu, więc zasługuję chodź na cząstkę Ciebie. Każda historia ma swój początek i koniec, ale koniec piszemy sami. Napiszmy inne zakończenie. Bądźmy dla Siebie cząstką która była w nas przez te wszystkie lata. Tęsknie za Tobą lecz nie przyznam się do tego.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania