Dajmy światu więcej siebie

,, Od siebie trzeba wymagać

najwięcej,, Bł. S. Wyszyński

 

oceń mnie Panie według

mojej niewinności

moich darów wdzięczności

 

świat nas zrodził

otula obdarza łaskami

bierzmy je chętnie

wymagamy wiele

skarżymy się gdy życie

nas nie głaszcze

nie dostrzega

 

a my

co my dajemy światu

warto pomyśleć

czy wystarczająco

aby spoglądać

z…

oczekiwaniami

 

Jezu ufam Tobie

 

3.2024 andrew

Piątek, dzień wspomnienia

męki i śmierci Jezusa

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • ireneo miesiąc temu
    Szczeńść boższe
    Zrodził was, abyscie się jemu wdzięczyli, no to w czym rzecz. Chcieliscie to się wdzięczcie. Mamy wam współczuć czy wesprzeć datkiem, hę...
    A co dajecie? Każda wojna na tym świecie dana przez wasze wdzięczności. To setki milionów ofiar waszej nienawiści do tych co nie z wami i waszym kosztownym urojeniem wpojonej chrześcijańskim chowaniem paciorkowych potem zbrodziarzy. Dla przykladu: Salazar, Mussolini, Franco, Pinochet, Napoleon, terminator ministrancki Hitler, seminaryjny Stali czy sam żywy buk Hirohito.
    A gdybyscie tak w tej skromnej wdzięczności te wszystkie okazje do wdzięczenia meblowali sobie za swoje a nie z cudzych portfeli? Wystarczy wziąć, tak w pokłonie światu, trzy dni bezpłatnego urlopu i się wdzięczyć a nie zamykać ludziom dostępu do pracy gdy chcą na to odzienie, co im świat z manną nie daje, zapracować.
    I tak wam dopomósz buk.

    (ty tak poważnie, że Jezu czyta to forumowe bełkotliwe bredzenie...
    Tu, gdzie tyle tego katolickiego na ka i chu...
    To jakbyś zaplanował randkę z ukochaną przy sławojce, tak rano😃😂😃 ).
  • andrew24 miesiąc temu
    Och,
    Jesteś wspaniały, umiesz znaleźć winnych. To nie Ty, ja ludzie, czynimy zło na świecie.
    Czyni się wg Ciebie samo, albo w cudowny sposób. Twoja wiara w cuda jest...

    Pozdrawiam serdecznie
    Miłego dnia
  • ireneo miesiąc temu
    A co kontestujesz łaskawco, chrześvijanskie dziedzictwo wymienionych pospolitych zbrodniarzy? A czy Kain, wszak pierwszy boski twór nie był zbrodniarzem? Chyba na jego ateizmem bratobójstwa nie usprawiedliwisz, komuną też nie gdyż wczesne chrześcijanstwo zorganizowalo kumunistyczne gminy kilka tysięcy lat potem jak dobry bóg ,(świat?) wyrżnął egipskie pierworodne. Chyba nie z winy Tuska...
    Pewnie nie uwierzysz, ale to katoliccy biskupi kropidłem i - z bogiem - odprawiali hitlerowskie hordy z klamrami - bóg z nami!
    I co, naPISzesz - to ludzie? Nie paciorku, to zbrodnicza religijna nienawiść do tych co bogom się nie klaniają a też nieposkromiony apetyt na władztwo i dostatek jakże często sosnowiecko konsumowany, aż do upadłego, aż do zejścia wiecznego.
    "Księża i prałaci, wy oczekujecie zbawienia tylko od złota..."
    (Adam Mickiewicz)
  • wikindzy miesiąc temu
    Ukarz mnie mnie Panie, niech ci się stanie wedle upodobań, które ukochałeś. Jako masz w naturze, dręcz i upokarzaj. Zahacz jeszcze o plemion parę, wyduś innowierców. Amen.
  • Szpilka miesiąc temu
    A co świat nam ofiarował?

    Całe życie trzeba harować na chleb powszedni, a na starość emeryturka żebracza.
  • ireneo miesiąc temu
    Emerytury dla duchownych są opłacane z pieniędzy podatników. I tak wysiłek Leszka flaszki wyceniono emerycko na 23 tysiące, wikt darmowy, opierunek i sługę dozgonnego. I dobrze mu tak. Nie, nie zartuje. Autor jeśli jeszcze nie złożył czolobitności sprawiedliwemu urządzeniu swiata to zloży - dzięki ci o potężny Jezu, że maluczkich wywyższysz a Lesxki flaszki zrobisz ich wiecznymi sługami jako że prędzej wielbład..
    I jak, lżej już, szanowanej userce, będzie czekać na hojnie otwarte ramiona pańskie😃
  • Szpilka miesiąc temu
    Ireneo

    A to Lesio trunkowy? Coś podobnego, idę poczytać o Lesiu 😉
  • ireneo miesiąc temu
    Szpilka
    I mocny. W pojedynkach z Aleksandrem Kwaśniewskim był o flachę najmniej. Stąd ksywa - flaszka. Podobnym w Canie Jezu wodę w beczkach zamieniał w alkohole. Mimo, że sam Mojżeszowi dyktował piąte przykazanie.
  • Szpilka miesiąc temu
    Ireneo

    Hahahahaha, przykazania są dla maluczkich, dla wierchuszki w kieckach - hulaj dusza, piekła nie ma! 😀
  • ireneo miesiąc temu
    Paciorku, więcej nad wlasne truchło światu daj się jesxcze to co przetrawisz i wydalisz.
    Jesteś jak owca albo baran czy jakie bydle które wzdycha do gospodarza, za to, że opłacił inseminatora, a teraz tuczy i dogląda miot.
    Jakże wielki, wspaniały w swojej trosce, hosanna, hosanna na wysokości
    Tyś pan, my sługi barany i owce
    twe w podzięce nasze skóry i kości
  • Conie miesiąc temu
    Oj świerzbi tyłek z nienawiści do dobra, prawdy i piękna. Oj świerzbi, setki tysięcy prokuratorów, sędziów biorących od państwa za pierdzistołstwo, czyli z kieszeni podatnika dziesiątki tysięcy złotych emerytów tak nie bolą co jeden biskup, nota bene bardzo zasłużony, któremu do pięt nie sięgasz. Setki tysięcy młodych funkcjonariuszy policji, tzw. krawężników, co to odchodzą na sute emeryturki po piętnastu latach "cieżkiej pracy" tak nie drażnią, co jeden biskup. Oj zaopiekowałoby się cudzą emeryturą komuszku, oj zabawiło. Tobie się wszak bardziej należy, niż jakiemuś tam biskupowi:))))
  • ireneo miesiąc temu
    Conie
    Bredzisz belkotku. Ten flaszka bryluje na liscie płac narodu róźnych wyznań urojonych choć nie najdojniej. Średnia dojenia to koło dziesięciu tysięcy brutto za obsługę boga wiatrów, piorunów i wszystkich świętych. Ta administracja jest niezbędna i do wymiany jeśli ułomna, gdy to konsekrowane dziadostwo nawet gdy chroni spedofilonych zbrodniarzy w koloratkach (Leszek flaszka zbyt póżno odbrokatowiony), a nawet gdy samo jest zbrodnicze (Gulbinowicz, Wesolowski) jest nie do ruszenia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania