xx

xx

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Do "Za miłością, która była na sprzedaż, jak wszystko" unosi, potem coś - idzie w kierunku ziemi.
  • Dekaos Dondi 21.03.2021
    Lauro123↔Masz smykałkę do poezji.
    To trza ci przyznać↔w odczuciu mym:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Morus 21.03.2021
    Potwierdzam opinię przedpiścy, bardzo obrazowy choć katastroficzny wiersz.
  • Józef Kemilk 21.03.2021
    Jak zwykle pesymistycznie, ale ładnie.
    5
  • laura123 21.03.2021
    Dziękuję Wam za przeczytanie o komentarze.
    Pozdrawiam.
  • Piotrek P. 1988 21.03.2021
    Bardzo piękne, inspirujące i artystyczne, 5, pozdrawiam :-)
  • laura123 21.03.2021
    Dziękuję, Piotruś.
    Również pozdrawiam.
  • Narrator 22.03.2021
    Każdy wers ma w sobie coś negatywnego: odmowę, ból, niezaspokojenie, pustkę, nawet nie obeszło się bez śmierci. A w tytule samotność. Czy piękno może być również tak bolesne? Albo czy ból wyrażony tak pięknie? Rozczarowanie życiem to bardzo stary trend w poezji. Pisał już o tym Adam, po tym jak Ewa poczęstowała go kradzionym jabłkiem. Miało być fajnie, a wyszło tak jakoś nieklawo. Od tamtego pamiętnego dnia każdy już idzie w pojedynkę, co autorka świetnie podkreśliła na samym początku. Za to należy się jej piątka z plusem.

    Osobiście uważam, że duży wpływ na nastrój piszącej może mieć pogoda, powiedzmy obecnie nieszczególna. Założę się, że zupełnie inne wiersze będziemy czytać w maju :)
  • laura123 22.03.2021
    Narratorze, ja Ciebie bardzo ładnie proszę, z całego serce, nie zakładaj się. Rozumiem żyłkę hazardzisty, ale w tym przypadku - odpuść!

    Bardzo dziękuję za komentarz.
  • Jordan Tomczyk 23.03.2021
    laura123 po raz kolejny moje, pesymistyczne klimaty. A piękno... Może być rozumiane na wiele różnych sposobów. W każdym razie uwielbiam tego typu utwory. 5 ode mnie i zapraszam na 3 część Mafiosa, bo Twój komentarz zachęcił mnie ostatnio, by kontynuować tę historię :)
  • laura123 23.03.2021
    Jordan, dzięki za przeczytanie. Wpadnę do Ciebie poczytać.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania