Dar Miłości

Miłość jest darem jaki otrzymujemy z chwilą naszego przyjścia na świat.

Jest bardzo delikatna i krucha niczym malutkie, rezolutne dziecko.

Dlatego powinniśmy się nią opiekować z należytą troską, aby mogła swobodnie roztaczać swe nieskazitelne piękno.

Stanowi fundament naszego istnienia.

To przy jej udziale wzrastamy dzień po dniu.

Swoją intensywnością ożywia i inspiruje pojedyncze twórcze jednostki do działania.

A , gdy się tylko pojawia , wplata w nasze szare życie radość i szczęście.

Nie zdarza się ona, jednak każdemu człowiekowi.

Ma szansę istnieć tylko , wtedy, gdy spotyka na swojej drodze ludzi o podobnej wrażliwości.

Jest, bowiem swego rodzaju cudem na, którego, zawsze bezustannie wyczekujemy.

Chociaż niejednokrotnie sami przed sobą boimy się do tego przyznać.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Narrator 03.12.2020
    Na świat przychodzimy w bólu, w bólu z nim się rozstajemy.
    Ten co nas spłodził skazał nas na mękę życia oraz śmierć.
    Lecz nie bójmy się pisać o tym — nie zmieni to niczego.
  • Taviani 03.12.2020
    Cierpienie jest częścią naszego życia co nie znaczy że nie mamy się z niego cieszyć
  • Narrator 03.12.2020
    Oczywiście, że należy się cieszyć, a najlepiej śmiać, bo tylko tego życie jest warte.
  • Józef Kemilk 03.12.2020
    W sumie ok
    Przed "wpłata" przecinek.
    Brak przecinka (przedostatni akapit) przed "bowiem", "którego", "zawsze" oraz przecinek przed "na"
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania