Dawajmy szczęście

Zatrzymaj się , zatrzymajmy się na chwilę w miejscach w których jesteśmy. Spójrz dookoła siebie co widzisz?

To wszystko zawdzięczasz sobie, że znalazłeś się w tym miejscu i o tej godzinie . Spójrz jeszcze raz zobacz, że nikt nie jestem tam przypadkiem, każdy człowiek stojący obok Ciebie, za Tobą czy gdzieś tam kilometr za Tobą on po coś tam jest. Jest w miejscu w którym Ty jesteś a może jednak to on będzie potrzebował Twojej pomocy i to Ty nie jesteś tam przypadkiem ? Spójrz na życie , spójrz na kobietę siedzącą z dzieckiem obok Ciebie, na tego mężczyznę który codziennie rano biega na te dzieciaki które codziennie idąc palą papierosy chodź nie wiedzą jakie może mieć to konsekwencje w przyszłości. Spójrz na wszystkich i na to jak świat szybko idzie do przodu , na to jacy ludzie stają się , jak gonią za pieniędzmi tracąc wartość rodziny. Spójrz wychodząc w niedziele na spacer ile jest rodzin które wychodzą całymi rodzinami. Popatrz jaki ten świat stał się przez nas, świat jest taki jakim go tworzymy ale czy jesteśmy przez to szczęśliwi?! Budząc się codziennie rano nawet gdy, my zaczynamy dzień z uśmiechem wychodząc z domu patrząc na to jak ludzie się do siebie odzywają i nie odpowiadają nawet na "dzień dobry " dołączamy do ich szarej rzeczywistości. Czy tak ciężko wstać zadowolonym z życia ?! Wstać i dzielić się uśmiechem z każdym kogo napotkamy ?! Wiele osób ma gorzej niż nie jeden z nas, ludzie chorują śmiertelnie nie mają rąk , nóg , mają choroby do końca życia a to oni te życie doceniają bardziej niż my. Codziennie wracając z pracy spotykam chłopaka który jeździ na wózku , nie ma dwóch rok ma protezy , czytałam jego historię widziałam jego filmiki na internecie jak opowiada o tym co go spotkało i o tym jak bardzo jest teraz szczęśliwy mimo tego co przeszedł. Każdy z nas powinien doceniać to co ma. Każdy dzień zaczynajmy na nowo i dawajmy ludziom to szczęście o którym zapomnieli , każdy uśmiech w stronę drugiej osoby to nic złego. Cieszmy się życiem i doceniajmy tych którzy są obok nas bo życie jest zbyt krótkie tak samo jak ten tekst.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Ichigo-chan 06.07.2017
    Po pierwsze tekst jest strasznie schematyczny, bo wiekszość tekstów "zachęcających do cieszenia się życiem" wygląda podobnie. Te same oklepane sformułowania. I to najgorsze - "inni mają gorzej", jeśli powiesz tak komuś np. z depresją, to tylko go dobijesz, bo to tzw. "umniejszanie problemów", każde ma swoje problemy, jeśli mam obie ręce, to nie znaczy, że moje życie jest usłane różami.
    A co do bardziej stylistycznej strony to trochę ściana tekstu. Akapity by to ładnie uporządkowały itd.
    Nie wiem, naprawdę nie lubię takich tekstów, jeśli nie są mega dobre, więc może pozostawię to bez oceny, ale gdybym miała to chyba jakieś 2.
    Pozdrawiam tak czy inaczej :)
  • Celtic1705 07.07.2017
    A mnie się podobało, mimo wszystko. Takie... prawdziwe. Ale ze względu na stylistykę, nieład itd. zostawię cztery. ****

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania