..

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Cholera, no w końcu przeczytałam tekst, który ma ręce i nogi. Początek, środek i zakończenie, wszystko na plus. Treść mocna, ale nie przesadnie. Było w tym takie zastanowienie nad tym światem. Słowo krew dobrze użyta pod koniec opowiadania. Dam 5.
  • Johnny2x4 31.03.2016
    Vasto! :)
  • NataliaO 31.03.2016
    Ojej, Ojej :) Dobry tekst. Fajnie przedstawiony, troszkę było grozy, a może bardziej odczułam zadumę. No i miło Cię znów czytnąć. 5:)
  • Niepasteryzowany 31.03.2016
    Jest moc ! 5!
  • Vasto Lorde 01.04.2016
    Liczylem na pare 3, a tu taka niespodzianka :) No i widze znow swoich czytelnikow, milo ze zajrzeliscie, dziekowac za pozytywne opinie! :D
  • Rasia 06.04.2016
    "zaplamiłem własną krwią, białą tunikę nadziei." - bez przecinka
    "co ja utrzymuje każdego dnia w swoim sercu." - utrzymuję*
    "zmienia kolor na krwistą czerwień. Na świecie nastaje jedna religia. Człowiek w obawie o życie przypomniał sobie o stwórcy." - tutaj troszkę namieszałeś z czasem (raz teraźniejszy, raz przeszły). Chodzi mi tutaj o cały ten akapit, z którego wyciągnęłam tę linijkę. Zobacz sobie ;)
    "Nikt się mnie nie pozbędzie, zostaje do momentu" - zostaję*
    Vasto pewnie tęsknił za wstawianiem tekstów prawie tak samo jak za moim wypisywaniem błędów xD Z małym opóźnieniem, ale jestem. Cieszę się, że znów coś wstawiłeś. Brakowało mi Twoich tekstów i miłym zaskoczeniem okazało się dla mnie coś w Twoim dawnym tonie, nie zaś tekst rymowany. W każdym razie jestem pod wrażeniem, bardzo mi się podobało i zostawiam 5 :)
  • Vasto Lorde 07.04.2016
    Dziękuje Rasiu, tak zatęskniłem :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania