brak

x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Bajkopisarz 03.11.2020
    „że to Beatrycze wtedy widziałeś?”
    Inny szyk: że widziałeś wtedy Beatrycze? Brzmi lepiej i ginie zaimek.
    „przez to na myśli?”
    Przez to – zbędne
    „Tak działa podświadomość. Chodzi o to, że któregoś dnia twoja podświadomość”
    2 x podświadomość. Myślę, że to pierwsze zdanie można usunąć.
    „a nie innej tabliczki w danym miejscu, ale zachowała tę informację dla siebie. Gdy pod wpływem zdobytych informacji, twój mózg zaczął intensywniej pracować, podświadomość wypuściła odpowiednią informację, powodując takie, a nie inne”
    3 x informacja
    2 x a nie inne
    „naciągana to dla mnie teoria”
    To dla mnie – zbędne
    „pozwoliły nam na”
    Nam zbędne
    „domyślać, co dzieje się pod ludzką czaszką. Co prawda do dzisiaj jest to w znacznej mierze tajemnicą i nawet taki ktoś jak Alice, może się niektórych rzeczy jedynie domyślać.”
    2 x domyślać
    „się z mieniem racji. Osoba, która ciężko pracuje, przekona, że zapracowywaniem się osiągnie wymarzony sukces, nie tylko skazuje się.”
    Się mieć rację (ewentualnie z posiadaniem racji)
    3 x się
    „aluzja do tego, że”
    Do tego zbędne
    „wywołała u niej”
    Wywołało
    „wewnątrz siebie już ledwo”
    Wewnętrznie (i siebie zbędne)
    „niej niespokojna energia. Na początku bałem się jej, bo przypominała mi o osobach, od których uciekłem, ale teraz… Może byłem w stanie opowiedzieć jej”
    Niej-jej-mi-jej – za dużo (da się napisać tak, żeby żaden zaimek nie był potrzebny)
    „tym chciałbyś mi”
    Lepiej: zechciałbyś
    „Co to miałoby być?”
    A nie prościej: mianowicie?

    Bywało lepiej, teraz jest gorzej. Wróciła zaimkoza i powtórki. Może to przez ten fragment, taki pasaż między opowieściami. Nic właściwie się nie dzieje, poza jedną informacją, że Lorenzo ma trochę dość pani doktor, co daje nadzieję na jakiś konflikt a nie romans (ciągle mam nadzieję, że nie skończy się na wampirzym seksie na kozetce).
  • A.E.Black 04.11.2020
    Książka w połowie listopada trafi do profesjonalnej korekty, więc o te błędy tak bym się nie martwiła. I zapewniam, że między tą dwójką nic nie będzie. Alice ma specjalne zadanie, ale na pewno nie jest nim romans z Lorenzo ;)
  • Bajkopisarz 04.11.2020
    A.E.Black - o, to bardzo dobry pomysł :) Publikujesz dla znajomych, czy dajesz do szerszej dystrybucji?
  • A.E.Black 04.11.2020
    Bajkopisarz Moim marzeniem jest wydać książkę, więc i do tego dążę :D
  • Bajkopisarz 04.11.2020
    A.E.Black - no tak, ale to można wydrukować, zanieść do introligatora, oprawić w skórę i mieć taki egzemplarz, że oko bieleje ;) Nawet nie trzeba się bawić w wydawnictwa, ISBN itd, tylko korektę mieć.
  • A.E.Black 04.11.2020
    Bajkopisarz no ale ja właśnie chcę tak w wydawnictwie ;)
  • Bajkopisarz 04.11.2020
    A.E.Black - a ile egzemplarzy planujesz?
  • A.E.Black 04.11.2020
    Bajkopisarz nie planuje wydawać w wydawnictwach typu vanity ani praktykować self-publishingu, tylko w tradycyjnym wydawnictwie, wiec zobaczę, ile ewentualnie zaproponują
  • Bajkopisarz 04.11.2020
    A.E.Black - no to powodzenia! Daj koniecznie znać, co z tego wyszło :)
  • A.E.Black 05.11.2020
    Bajkopisarz Nie dziękuję, by nie zapeszać ;-)
    Pewnie, dam znać!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania