Deświstaking

Znaleźliście kiedykolwiek w szufladzie zdechłego świstaka? Mnie to spotkało. Martwy zwierzak to już sam w sobie problem, na dodatek straciłem przez niego sporo kasy, bo nie chciałem ubrudzić rąk padliną. Skąd miałem wiedzieć, czy nie wydziela z siebie trupiego jadu albo innego syfu?

Zapytałem Google, co robić w takiej sytuacji i okazało się, że nie jestem wyjątkiem. Wiele osób skarżyło się na podobne nieprzyjemności. Powstał nawet zespół wyspecjalizowany w usuwaniu martwych świstaków z szuflad. Zalecenia brzmiały wyjątkowo przejrzyście: pod żadnym pozorem nie dotykać truchła! Nie zamierzałem tego robić, a skoro ktoś tak zachęcał do odwalenia całej brudnej roboty za mnie, skontaktowałem się z przedstawicielem firmy „DeŚwistaKing” i zgłosiłem incydent. Wkrótce zjawił się mężczyzna w skafandrze antyradiacyjnym i specjalnym chwytakiem usunął z mojego mieszkania świstaka, niestety razem z szufladą, która rzekomo zmieniła się w siedlisko najgroźniejszych wirusów i bakterii. Polecił mi dla pewności spalić całe biurko i zażądał kilkuset złotych za tak niewymagającą robótkę. Wszystko drożeje. Gdybym wiedział, to pewnie sam… Nie, jednak nie. Skoro te martwe świstaki to prawdziwe bomby biologiczne, lepiej nie ryzykować.

Po kilkunastu minutach od odjazdu specjalisty na moim podwórku pojawił się kolejny samochód, tym razem opatrzony logo firmy „DeŚwistaKing”. Wysiadł z niego inny mężczyzna, ale również w stroju antyradiacyjnym. Wyglądał na zaskoczonego, gdy opowiedziałem mu, o tym, że ktoś od nich już u mnie był.

- Proszę pana, dał się pan nabrać – stwierdził. - Tamten to zwykły oszust, który pewnie zażądał sporo pieniędzy za nieprofesjonalną robotę. My jeździmy tylko specjalnie oznaczonym samochodem i mamy najnowocześniejszy sprzęt utylizacyjny.

- Tyle się słyszy wkoło o podszywaniu się pod kogoś innego i naciąganiu biednych staruszków na forsę, a ja też dałem się nabrać.

- Niestety. Skoro już przyjechałem, to musi pan pokryć koszty podróży.

Zapłaciłem. Potem okazało się, że obaj byli oszustami. Wpadli na gorącym uczynku, kiedy do mieszkania innej osoby podrzucali martwego świstaka.

Przypomniała mi się historia strażaka, który podpalał domy, żeby móc je potem gasić. Dobrze, że to nie na niego natrafiłem.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Fanthomas↔Tekst w guście mym:)↔Pozdrawiam?:)
  • fanthomas ponad rok temu
    Dzięki :)
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Idź DD, czas chyba... : https://t3kstura.eu/Witaj/
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    Hahaha! no i jest pomysł na robienie kasy!

    Co do absurdalności (jak się tutaj okazało - pozornej), miałam troszkę podobną przygodę w swoim życiu. Otóż - przyśnił mi się kiedyś niebieski szczur. Lubię swoje sny, intrygują mnie i czasem próbuję szukać w nich jakichś znaków, ale zawsze chodzę wtedy swoimi drogami. Tym razem pomyślałam: "A ciekawe, co w ogóle znaczy szczur we śnie, wg sennika?". Zapytałam Google... o niebieskiego szczura! I był tam!

    Znalazłam niebieskiego szczura w senniku.

    Podobnie jak Twój bohater znalazł firmę firmy „DeŚwistaKing”.

    A wydawałoby się, że takiej firmy być nie może.

    Tak samo, jak niemożliwym się zdaje, że ktokolwiek jeszcze odwiedzany jest we śnie przez niebieskiego szczura...

    ...

    Cytat z sennika znalezionego w Internecie:

    Szczur niebieski (bardzo rzadko spotykany w snach) - według sennika to dobry omen - bliska nam osoba stara się odbudować nasze zaufanie.
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    * firmę „DeŚwistaKing”, nie firmę firmy...
  • fanthomas ponad rok temu
    Mnie się chyba szczury jeszcze nigdy nie śniły, nawet zwyczajne, a co dopiero niebieskie, ale tak to już jest, jeśli myślimy, że jesteśmy w czymś pierwsi, to na pewno ktoś już tak miał wcześniej ;)
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Trzy Cztery ,Idź: https://t3kstura.eu/Witaj/
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Ciekawe opowiadanie.

    Co do szczurów w snach: niemal na pewno śniły mi się kiedyś, ale nie pamiętam, czy chociaż jeden z nich był niebieski. ?

    5, pozdrawiam ?
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Idź: https://t3kstura.eu/Witaj/
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Ot wstawił tekst! Zdrajca opowi! Przyjaciel t3! Wielkie mi rzeczy - wypierdalać na t3 i tam mu oddawać - te czcie i podobne rzeczy....
  • fanthomas ponad rok temu
    Wstawiam teksty, gdzie mi pasuje i nie ograniczam się tylko do dwóch portali literackich
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, A już ci,wyimaginował se... Srasz na opowi gównem prostem w ramach t3, com, sam czytał, a jednak tu przyłazisz - ciągnie do smrodu?
  • fanthomas ponad rok temu
    yanko wojownik 997 nie angażuję się w żadne międzyportalowe wojenki
  • fanthomas ponad rok temu
    Wstawiam tu teksty i robię to od lat, tak po prostu
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, Ta, a mnie to osrałeś na pitolu Rithowym!
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, Po prostu odejdź stąd.
  • fanthomas ponad rok temu
    yanko wojownik 997 ano osrałem, skoro się przywaliłeś do mnie bez powodu
  • fanthomas ponad rok temu
    yanko wojownik 997 bo uważałem cię za spoko kolesia, ale teraz już tak nie uważam
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, Przywaliłem się, kiedy gówno na mnie spłynęło - no daj spokój, nie każdy ma upodobanie...
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, A już chyba mam na odwrót, polecam.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    *A ja
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, Wasze ukryte pitolo ma luki - o! Jak Wasze wcześniej Priwy!
  • fanthomas ponad rok temu
    yanko wojownik 997 nie wiem, ja tym nie zarządzam
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, Ale dobrze wtopiłeś się w architekturę, tam pozostań.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, Gnój każdego z nas tu, łap plusy za to tam...
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    fanthomas, Znaczy, gnój i tu i tam i plusy łap.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    RITHA, RITHA, RIThA, AVE!
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Bardzo lubię czytać utwory Fanthomasa, bo ich humor, klimat, poziom i styl jest, moim zdaniem, bardzo dobry.
  • fanthomas ponad rok temu
    Dzięki :)
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Pomysł i wykonanie bardzo dobre
    5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania