...

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • yanko wojownik 23.05.2019
    Smutne, ale kierunek na nadzieję. Jeśli się w nią wierzy, to może się zdarzyć. Zaś co co łapania, to co płynne, może przeciekać przez palce - zasmuciłem chyba - a może nie.
  • A. Hope.S 23.05.2019
    jasiu, świnio wyprzedziłeś minie! masz u mnie pałę!
    Tj Yanko nie autorka utworu.
  • yanko wojownik 23.05.2019
    A. Hope.S, Autorka co ma?
  • A. Hope.S 23.05.2019
    ale moje pierwsze myśli były " po to jest nadziej an lepsze jutro" to Yanko dostaniesz pałę z plusem :P
  • yanko wojownik 23.05.2019
    A. Hope.S, Można się było powołać, że tam - podobnie, że myślenie - czy coś odn. przekazu treści:)
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz :) Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 23.05.2019
    Mi się podoba, bo można zaiperytować wedle życzenia. daję 4
  • yanko wojownik 23.05.2019
    Aha - komentarz niżej.
  • A. Hope.S 23.05.2019
    yanko wojownik oklaski dla PANA w gumifilc. :D :P
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Fajnie, że się podoba :) Dziękuję za przeczytanie, pozdrawiam :)
  • Tekścik budzący nadzieję. Całkiem spoko.
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie, pozdrawiam:)
  • Anonim 24.05.2019
    Rozumiem zamysł, wiem, że może się podobać. Bo, jak już wspomniano, budzi nadzieję.
    Jednak ja, subiektywnie, wolałbym, aby ten tekst poszedł nieco w inną stronę. Bardziej żywiołową.

    Zdarzył Ci się błąd interpunkcyjny:
    Trzeba je łapać, zrobić z nich deszcz szczęścia i podlać naszą roślinę zamiast narzekać, że wszędzie jest mokro.
    Przecinek przed "zamiast". Tak uważam, gdyż to, co po "zamiast", to pełnoprawne zdanie podrzędne. Choć wiem, że form bezokolicznikowych nie oddziela się przecinkiem. A może się mylę?

    Także za całość daję 4. Bo po pierwsze Twoje inne były lepsze, a po drugie wyobrażam sobie ten tekst inaczej.

    Pozdrawiam.
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Dziękuję za komentarz i rady :) Pozdrawiam.
  • Artbook 24.05.2019
    Fajny tekst. Podoba mi się przesłanie. Czasami trzeba umieć spojrzeć inaczej na to czego doświadczamy w życiu. Ciekawą rolę odegrał w tym deszcz oraz jakże istotne wsparcie w postaci ważnej osoby (przyjaciółki/przyjaciela). Pozytywnie odbieram myśli, które zawarłaś w tekście.

    "- Już nie płacz- pocieszała mnie przyjaciółka. - Chodź już i opanuj ten deszcz łez. ---> spacja po słowie "płacz" i zastanowiłbym się nad tym zapisem: "Chodź już i opanuj ten deszcz łez" ---> brzmi dość sztucznie i nie naturalnie, może tak: "chodź, nie płacz"
    Domyślam się, że popsułoby to twój szyk jaki zastosowałaś, ale można oczywiście to zmienić i dodać coś innego. Warto pomyśleć. Ale to tylko sugestia z mojej strony, nic zobowiązującego ;-)

    Pozdrawiam :-)
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz :) Pomyślę nad radą :) Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 24.05.2019
    Fajne, pozytywny przekaz, niezłe wykonananie.
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz, pozdrawiam :)
  • riggs 24.05.2019
    W sumie to Ty natchnęłaś mnie do drabble, bo dziś w pracy czytałem Twój tekst, ale ciężko jest prowadząc auto pisać z komóry... 5
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Jest mi bardzo miło :) Oj lepiej nie pisać z telefonu kiedy się prowadzi samochód :D Pozdrawiam.
  • Mia123a 24.05.2019
    Ojejku jakie fajne drabble!
  • ania_marzycielka 24.05.2019
    Dziękuję :) Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 30.05.2019
    Aniu marzycielko→Od dzisiaj deszcz będzie mi się kojarzył z Twoim drabble. Nie ma co narzekać, że człek moknie, wszk owe ''krople'' podlewają nasze ''kwiatki - nadziejki''. Ładnie napisałaś:) Pozdrawiam *****
  • ania_marzycielka 30.05.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz:) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania