.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • lea07 05.08.2016
    Przepiękny wiersz. Taki prawdziwy. Leci 5 :)
  • Rasia 05.08.2016
    Piękny bardziej formą aniżeli treścią, tak mi się przynajmniej zdaje :) Dziękuję za docenienie.
  • Billie 05.08.2016
    Świetny wiersz ;) Mimo że niezbyt wesoły przedstawia obraz, to wymowa nie jest do końca taka przykra. Może dlatego, że podmiot tak uspokaja, on tylko wyciągnie ręce... Taki spokój był wyczuwalny, a może podmiot i mnie zwiódł :)
    Forma wyszła Ci przepiękna :) 5
  • Rasia 05.08.2016
    Bardzo się cieszę, że zwróciłaś uwagę na ten aspekt ze spokojem :)) Bardzo dziękuję za takie miłe słowa!
  • Nazareth 05.08.2016
    I to jest ta Rasia, która podobno nie umie pisać wierszy? :D Nie grzesz dziewczyno ;) 5
  • Rasia 05.08.2016
    Może to zabrzmi głupio, ale... Ja wciąż tak uważam :) Przy tych "literkowych wierszach", bardziej eksperymentuję i się bawię, ale do potrafienia pisać wierszy to mi daleko. Mimo to dziękuję za takie miłe słowa :)
  • NIka 05.08.2016
    Awrrrr uwielbiam takie klimaty! Zostawiam 5. Głównie za pierwsze cztery wersy i późniejszy powtarzający się motyw. Pozdrawiam i cieszę się, że znów mogłam przeczytać wiersz Twojego autorstwa :)
  • Rasia 05.08.2016
    Dziękuję bardzo, to strasznie miłe, że cieszy Cię u mnie wiersz :D
  • Niemampojecia96 05.08.2016
    Znowu, nie wiem; co napisać. Podobają mi się Twoje wiersze, pamiętam, jak ujrzałam pierwszy raz i się zdziwiłam, bo nie było mnie długo, przyzwyczajona do Twej prozy, widzę, żeś wszechstronna.

    ''Dostrzegam

    Jak kłamią twoje

    Oczy gdy zapewniasz

    Że masz powody by żyć''

    jakoś tak początek...bardzo. 5555
  • Rasia 05.08.2016
    Widzę, że jesteś takim cichym obserwatorem :) Jeju, napisać wiersz, który jest doceniony przez Ciebie, to wielki zaszczyt :D Dziękuję serdecznie!
  • Tina12 05.08.2016
    I ty twierdzisz, że nie umiesz pisać wierszy. A tu wychodzą takie cudeńka.
    5
  • Rasia 05.08.2016
    Ojej, dziękuję :))
  • alfonsyna 05.08.2016
    Niebywale mi się podoba ta ironia w ostatniej strofie, poparta dość dosadną puentą - przynajmniej ja tak to odbieram i dla mnie to właśnie zakończenie nadaje ton całości, że aż sobie parę razy przeczytałam. Dobra robota, więc piąteczka. :)
  • Rasia 05.08.2016
    Dziękuję bardzo, słusznie dostrzegłaś ten akcent w zakończeniu :)
  • firekostisa 06.08.2016
    Szczerze? Nie rozumiem tego wiersza. Nie będę oceniać, bo nie rozumiejąc nie mam prawa. Nie wykluczone, że jest piękny, bo jest w nim coś, co powoduje u mnie ciekawość.
  • Rasia 06.08.2016
    No cóż, nie każdy musi zrozumieć to, co chcę przekazać, ale akurat wydaje mi się, że moje wiersze są dość proste w porównaniu do pełnokrwistej poezji. Dziękuję za komentarz ;)
  • Alicja 06.08.2016
    Spodobał mi się Twój wiersz. Pierwsza zwrotka kojarzy mi się z drabinką, oczywiście chodzi o wygląd :) Druga też jest ciekawa. Łap 5 :)
  • Rasia 06.08.2016
    Dziękuję za zerknięcie, Alu :) Hmm... może nie do końca miała być to drabinka, tylko litera, ale drabinka też brzmi fajnie :D
  • Alicja 06.08.2016
    Rasia dopiero teraz załapałam, o co chodzi :D
  • Rasia 06.08.2016
    Hehe, nie szkodzi, lepiej późno niż wcale :D
  • Vasto Lorde 14.08.2016
    Kurcze Rasiu, toś zaskoczyła :D wiersz świetny, a przyciąga sam tytuł :D Na dodatek ułożenie wersów w sam tytuł "Die", świetne :D 5
  • Rasia 15.08.2016
    Dziękuję bardzo za odwiedzinki i za docenienie wiersza jako formy i treści, bo jednak to nie jest coś, co piszę na co dzień, więc tym bardziej się cieszę, że się podoba :) A mroczny tytuł jakże mógłby Cię nie przyciągnąć... ;)
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Dobre :D Sądzę że opisujesz śmierć :) Bo to ona wyciąga ręce do innych (kościste dłonie ) :) Daje ci pięć i zwiększam do pisania twą chęć (mam taką nadzieję, nie sądzę że coś zmienię ) :)
  • Rasia 04.10.2016
    Tytuł zapewne niczego nie sugeruje xD Tutaj bardziej bawiłam się formą, ale dziękuję za zerknięcie i miłe słowa :))
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Bawiłaś się formą? Z tekstu mogłem wywnioskować że poważnie jest o śmierci :D Nie ma za co :)
  • Rasia 04.10.2016
    To taka mała podpowiedź - zwróć uwagę, w co układają się strofy :)
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Rasia Taka tak jakby drabina jak wspomniano w jednym z komentarzy mimo to i tak widzę tu przekaz :)
  • Rasia 04.10.2016
    Układają się w tytuł wiersza :)
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Rasia Cholera i że ja niby spostrzegawczy jestem ^^ To mnie tutaj zaskoczyłaś :D
  • Rasia 04.10.2016
    To się cieszę :))
  • Upadły(D.F) 04.10.2016
    Rasia Aj przypomniałem sobie Za mój kraj ten mój wierszyk (ta wersja na opowi jest ciut niedociągnięta ) Co prawda i tak uważam że wiersz jest dobry (takie tam promowanie siebie ) To odwiedź, oczywiście jeżeli chcesz i możesz :) A i kiedy zobacze kolejny wiersz z twojej strony ? :)
  • Rasia 04.10.2016
    Ach, wiersz u mnie to chyba nieprędko, zwykle pojawiają się z wyjątkowych okazji, ja tam siedzę głównie w prozie ;) A do Ciebie oczywiście zajrzę, tylko jak znajdę trochę wolnego czasu, bo nawet teraz jednym okiem zerkam na opowi, a jednym już robię co innego :) Cierpliwości.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania