Dla Pana Muńka

Od głęboko myślących ludzi,

drążących tunele pod każdą inteligencją:

Hitler i Stalin odpokutowali za Warszawę.

Polacy jeszcze nie.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Coś się przyczepił do Muńka. Rzep, jak to rzep. przyczepia się do wszystkiego.
    Muniek, to gość. A ty tylko rzepidło przebrzydłe.
    Przeczytałem ocenę właściwą dałem. Pała.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Muniek się sprzedał, wszystkiemu, ale ja też pewnie dałbym się kupić, gdyby mnie chcieli. Nie tworzył dzieł wybitnych i ślizgał się trochu na coverach, ale tworzył wpadające w ucho i zapadające w pamięć, proste i miłe, dobre do sprzedaży i też lubię posłuchać, choć z tych dawnych czasów, może do "Kinga".
  • Grain 7 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C , Tekstu nie czytał
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Grain, Nie, zgadywałem, bo to bardzo długi tekst, a ja mam niemnożka problema z gramotnością. Jak podlane aktualnymi wydarzeniami politycznymi, to w ogóle mi nie do pokumania. Reprezentuję też niepopularny pogląd iż jakoby poeta nei zawsze chciał coś przez wiersz wyrażać, ale to obib0ok poeta bezideowy, taki jakby miał charakter bliski mojemu, to taki to by mógł, tak wzi8ąć i nie wyrażać, inni to pewnie coś zawsze lub też to spisek belfrów.
  • Grain 7 miesięcy temu
    menel
  • Lotos 7 miesięcy temu
    Niesamowity tekst, naprawdę dzieło, tak trak trafny obraz psychologiczny postaci, że powinieneś zostać biegłym.
  • Grain 7 miesięcy temu
    jełop czterolistny
  • Lotos 7 miesięcy temu
    Grain hahaha....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania