Dla zakochanych przyjaciół

Jak można być takim egoistą? Jak można użalać się ciągle nad sobą? Mówić, że nikt nas nie rozumie, nie kocha, że każdy ma nas w dupie? A dookoła jet mnóstwo ludzi, którzy nas kochają i chcieli by, żeby ich tez pokochano. Jest mnóstwo ludzi którzy nam zazdroszczą, tego co mamy,a oni nie mają. Ludzi którzy pragną nas poznać, tylko boją się naszej reakcji. Ty właśnie jesteś takim egoistą. Nie widzisz, że cię kocham. Nie widzisz, że patrzę ciągle tylko na ciebie. Że jestem zawsze blisko ciebie. Że robię wszystko z Tobą i tak jak ty. Ciągle cię pocieszam, płaczę z tobą i słucham twoich żalów. Mam już tego dość. I każdego dnia powtarzam sobie, że w końcu ci to powiem. Wyrzucę to z siebie. Ale z dnia na dzień coraz lepiej widzę twoje wady. Twój egoizm i brak wiary w lepsze jutro.

Śmiejesz się ze mnie, że jestem "pieprzonym optymistą", a ja po prostu jestem normalny/a. // *.*

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ekler 23.08.2015
    Hmmm, bardziej mi to wygląda na takie wewnętrzne przemyślenia, żal do jakiejś konkretnej osoby, której nie możesz o tym powiedzieć bezpośrednio, niż na opowiadanie ;)
    Czasem takie notki też mogą być bardzo ciekawe, porywające, ale ta... jak dla mnie jest taka średnia.
    Daję temu tekstowi trójeczkę ;)
  • levi 23.08.2015
    mi to na wyznanie leci
    średnio mi się to i czytało i podobało, 3
  • MrJ 23.08.2015
    Hmm. Znalazłem błędy, ale nie to jest tu najważniejsze. Znam te przemyślenia i wiem, skąd się rodzą, a jest to mroczne miejsce w którym słucha się emo rocka. Nie ocenię, bo nie powinno się oceniać ludzkiego żalu i miłości, ale rozumiem.
  • Prue 23.08.2015
    Pojawiły się błędy, powtórzenia mogą być jednak celowe. Przemyślenia są dobre, zrozumiałe. Dam 3
  • Dominik 23.08.2015
    Tekst zawiera dobrą treść, słowa prawdziwe. Może nie porywa, ale masz rację.
    4
  • tamcia 23.08.2015
    ,,A dookoła jet mnóstwo...'' jest*
    Tekst całkiem spoko, na pierwszy rzut oka wygląda na opis własnych myśli, ale bezpłciowa końcówka zastanawia :) lubię czytać takie rzeczy, 4.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania