...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (53)

  • Narrator dwa lata temu
    Chcesz być zdrowy tak jak ja? Pij C₂H₅OH! ??
  • ten ja dwa lata temu
    Robią to przez telewizję, poza tym tekst odpowiada na resztę pytań. Więcej dzieci to więcej konsumentów używek, także alkoholu i półprodukt do produkcji kolejnych konsumentów. Należy zadać rewolucjonistyczne pytanie - kto na tym zarabia? Oraz zalegalizować samobójstwa w każdym wieku.
  • Szpilka dwa lata temu
    Pijemy, żeby się wprowadzić w odmienny stan świadomości, czyli po kielichu człek łapie luz, niestety, wszystko co przyjemne dla mózgu wiąże się z niebezpieczeństwem uzależnienia, szczególnie gdy się jest egoistą albo ma się charakter miękki jak glina. Ciekawym przykładem są grubasy od doktora Nowzaradana:

    https://www.youtube.com/watch?v=5BB7LaA98WM

    Niemal wszyscy chorzy na otyłość mają za sobą traumy z dzieciństwa, ale to trzeba bezwzględnie leczyć, zażeranie ran duszy kończy się tragicznie.

    A co z pijącymi ponad normę? Ci, co ran duszy nie zapijają, też są narażeni na niebezpieczeństwo, bo przecież stan po spożyciu jest taki przyjemny, no a kto nie lubi przyjemności? ?

    Odnośnie do kobiet dających w szyje, to cóż... Kartofel znowu dał ciała, bo pijący tatuś 3 miesiące przed poczęciem jest odpowiedzialny w 44% za ryzyko powstania wad serca u płodu, za mama tylko 16%.

    Abbie, przewrotna puenta, zaś problem i temat palący ?
  • Bettina dwa lata temu
    Wiesz Abbie, wczoraj pomyślałam chyba go lubię, ale mi zrobiłeś przykrość tym tekstem, pozbawionym kompletnie erudycji i elokwencji
  • Bettina dwa lata temu
    Bardzo przewrotne. Pij, pij będziesz łatwiejsza. Masz na myśli wykreowanie kobiety na ofiary systemu?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Coś w tym jest. W postrzeganiu alkoholu jako środka na ułatwienie kobietom kontaktu z mężczyznami. Problem dzietności w zestawieniu z rolą kobiety jest przedstawiony instrumentalnie. Zapomnieliśmy o mężczyznach, bez których proces u ssaków w warunkach naturalnych jest niemożliwy*( np. patenogenza u waranów) - *oczywiście naukowcy coś tam zrobili i udało im się - "Birth of Parthenogenetic Mice That Can Develop to Adulthood".
  • Bettina dwa lata temu
    Siostra mi mówiła, że znów palą kurczaki w ofierze, żywcem.
    A obrońcy praw zwierząt milczą.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Tytuł z pytaniem o Polaków, ale jednak pierwszy akapit cały o Amerykanach, niżej wspominasz bohatera ksiażki napisanej przez Francuza, później podajesz ogólne wnioski dotyczące "dawania w szyję".
    No to może tytuł powinien brzmieć inaczej? Np. zaczynać się od słów: "Dlaczego ludzie na całym świecie..."?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Słuszne uwagi. Dziękuję.
  • Bettina dwa lata temu
    no i oczywiście do dodania do beczki miodu... Ale podobno nie dlatego, by zepsuć smak miodu, ale w kulturze anglosaskiej określano tak „miód dziegciowy”, czyli mieszaninę miodu z dziegciem, która była lekarstwem na różne dolegliwości. Miód miał wówczas łagodzić paskudny i gorzki smak dziegciu.
    Zródło Internet

    Kobietom należy schlebiać.
  • Bettina dwa lata temu
    Niestety, utrwaliło się to głównie w kulturze męskiej. A już nasza czołowa feministka, Anna Świrszczyńska pisała w pamiętniczku. ...Dziś mi powiedział, że mam ładne ...
  • Bettina dwa lata temu
    Dzięki Abbie.
  • Marian dwa lata temu
    "Dlatego, może aby wzrósł przyrost naturalny trzeba zachęcać do picia?"
    Lepiej nie, bo po pijaku często płodzi się takich geniuszy jak ów "słynny polityk".
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    "Dlaczego nie zakażemy alkoholu, jeżeli jest tak zły? To tylko wzmocni efekt i nasili spożycie - przypadek owocu zakazanego".
    Uważam, że w Polsce jest zbyt łatwo dostępny (mówię to jako osoba, która przeżyła w życiu wiele przygód, że tak powiem). Alkoholik i pijak to też nie to samo; najgorsze, że są tacy, którzy są jednocześnie i pijakami, i alkoholikami. A czasy idą wcale niepewne, więc... warto pamiętać, że alkohol to zguba narodu, i to całego, dosłownie całego. Wolność (u nas w Polszy fałszywie pojmowana) to jest jeszcze co innego, moim skromnym zdaniem. Wolność to zobowiązanie, podobnie zresztą jak alkoholizm (nie można i nie warto oszukiwać siebie i swoich bliskich).
    Zdrówka! Spokojnych świąt wszystkim tu obecnym! MZ
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    "Należy zadać rewolucjonistyczne pytanie: kto na tym zarabia? Oraz zalegalizować samobójstwa w każdym wieku".

    Pełna zgoda! Swoją drogą, czemu nie można pojechać sobie gdzieś w śliczne góry i dobrowolnie się (dać) zabić w jakimś sanatorium, hoteliku, może bacówce? Ludzie idą na ilość, a nie na jakość, jak widać ostatnio. Coraz więcej wkoło ludzi. O człowieka coraz trudniej. I coraz więcej wariatów wkoło (przepraszam wariatów). A alkoholizm to podobno również choroba psychiczna.
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    Dopiszę dwa słowa a propos zdania: "Swoją drogą, czemu nie można pojechać sobie gdzieś w śliczne góry i się zabić legalnie i dobrowolnie". Goprowcy mialiby wtedy mniej roboty... goprowcy albo policja, albo medycy, no albo jakieś inne osoby i służby. Na Słowacji ubezpieczenie od górskich wypadków jest obowiązkowe. I to też jest jakieś rozwiązanie, bo trzeba się liczyć z ryzykiem albo kasą.
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    Szpilka, ja jestem umiarkowanym feedersem i lubię lekko puszyste kobity, ale co za dużo, to idzie w dup*... w tyłek. ;) Zdrowie ważniejsze! Musi być jakiś umiar we wszystkim, co się robi. A pisarstwa i twórczości wszelakiej po alkoholu nie polecam (o tak, wiem co mówię). Mnie bynajmniej jest to nie potrzebne. ;)
  • Szpilka ponad rok temu
    Maciek

    Miło przeczytać, że lubisz puszyste, bo lans jest na anorektyczki ?

    Ano, w każdym działaniu potrzebny umiar, mimo powiedzenia, że od przybytku głowa nie boli.
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    "Lans jest na anorektyczki". No nie wiem, nie wiem. ;))

    Źródło: YouTube "fashion week miami curvy 2022".
    https://www.youtube.com/results?search_query=fashion+week+miami+curvy+2022
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    https://www.youtube.com/watch?v=QQbn9I_myQQ&ab_channel=OnFashionTV
  • Szpilka ponad rok temu
    Maciek

    Ale nie w Polsce, poczytaj, jak hejtują Dominikę Gwit albo Dorotę Wellman za bycie puszystymi:

    To kobiety są hejterkami! Anonimowo, bezkarnie i z wielką radością kobiety wypisują w internecie rzeczy straszne o innych kobietach. Piszą, dotykając najbardziej intymnych kwestii, jak np.: bezdzietność czy zmiana wagi, spowodowana czasem też chorobą. Piszą o starzeniu się, dokładnie wiedzą, gdzie "dotknąć", by naprawdę zabolało. Nie jestem w stanie pojąć, jak na końcu ludzkiego pióra, którym jest dziś najczęściej klawiatura komputera, może być tyle nienawiści wobec drugiego człowieka.

    https://styl.fm/newsy/422352.dorota-wellman-o-hejcie-wsrod-polek-pierwsze-wrazenie-nie-powinno-byc-sposobem-rozpoznawania-czlowieka
  • Noico1 ponad rok temu
    Szpilko? Na niewiniątka nie trafiło.
  • Szpilka ponad rok temu
    Noicyk

    Czyli mam rozumieć, że przykazanie miłości - kochaj bliźniego jak siebie samego to zwykła ściema, zaś religia to utopia? Smutne ?

    Nowe przykazanie daję wam, abyście się wzajemnie miłowali, jak Ja was umiłowałem; abyście się i wy wzajemnie miłowali. Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli miłość wzajemną mieć będziecie (J 13:34–35).
  • Noico1 ponad rok temu
    Szpilka a co ma wspólnego z religią piętnowanie gadów pracujących dla antypolskich szczujni?
  • Szpilka ponad rok temu
    Noico1

    A co ma wygląd wspólnego z przekonaniami politycznymi? Człowieka się ocenia po wyglądzie, czy po tym, co czyni i mówi?
  • Grain ponad rok temu
    Szpilka Po logarytmie stolca i średniej temperaturze w mieszkaniu.
  • Szpilka ponad rok temu
    Grain

    To logarytmuj ten stolec, mnie nic do tego, każdy robi, co lubi.
  • Grain ponad rok temu
    Szpilka sugerowałem tobie przejrzyste kryteria w sam raz pod twój wdzięk i bezstronnoś
  • Noico1 ponad rok temu
    Szpilko, nie rozśmieszaj, cóż takie za przekonania polityczne mogą mieć.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Szpilka Ok. Ale obie strony barykady się wyśmiewają. Wellman że grubaska, a Kaczyńskiego że knypek/"pokurcz" i kartofel.
  • Szpilka ponad rok temu
    Abbie Faria

    No właśnie, od początku chodziło mi o chamskie zachowanie, czyli wyśmiewanie się z wyglądu, ale Noicyk zaraz politykę dokleił. Nieważne, czy ktoś lewacki, czy prawacki, obśmiewanie wyglądu jest burackie, i tyle. Anna Dymna też gruba, z tego powodu należy ją od tłustych świń wyzywać? A co komu do czyjegoś wyglądu? Z doświadczenia wiem, że wyzywają ci, co sami urodą nie grzeszą, leczą kompleksy czyimś kosztem.
  • Szpilka ponad rok temu
    Noico1

    Dla mnie to są kobiety, które się obraża za to, że są tłuste i jako kobieta nie godzę się na obrażanie innych tylko za to, że nie wyglądają jak modelki. Politykę Ty wszędzie widzisz, ja widzę chamskie zachowanie.
  • Szpilka ponad rok temu
    Grain

    Też ci sugerowałam, żebyś się ode mnie odfikał, nie jesteś dla mnie interesującym interlekutorem.
  • Szpilka ponad rok temu
    *interlokutorem
  • Noico1 ponad rok temu
    Szpilko, to nie o to chodzi, że ja widzę politykę, tylko że Ty jej nie widzisz, a powinnaś. W większym szambie od szczujni cała prawdę całą dobę nie mogły się już zatrudnić, więc zbierają to na co zasłużyły. Zresztą to i tak jeszcze delikatnie i kulturalnie.
  • Szpilka ponad rok temu
    Noico1

    No to Pawłowicz też wyzwać od grubych świń, grubych posłów też, niech chamstwo się szerzy!

    Chamstwem zwalczajmy przeciwników!
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Szpilka Niestety tak już jest w Polsce. Jak nie umiemy merytorycznie, to zaczynamy się obrzucać osobistymi uwagami.
    I tak jeszcze jest dość kulturalnie. Ale niedługo zaczniemy się nawalać sztachetami, jak w azjatyckich krajach.
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Do tego namawiał prezydent Komorowski:
    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,20993052,bronislaw-komorowski-w-poznaniu-czasem-trzeba-walic-decha.html
  • Szpilka ponad rok temu
    Abbie Faria

    Wybiórcza płatna, nie zamierzam kupić ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Abbie Faria

    Zauważyłam, brak argumentów to huzia ad personam na Józia, no nie tędy droga!
  • Abbie Faria ponad rok temu
    Szpilka
    https://wiadomosci.tvp.pl/28268129/komorowski-pochwala-przemoc
    od 1:10
  • Szpilka ponad rok temu
    Abbie Faria

    No to się nie popisał, smutne ?
  • Grain ponad rok temu
    Szpilka, ale bywasz tak głupiutka, że nie mogę.
  • Szpilka ponad rok temu
    Grain

    ty już mundrością błysnąłeś, cytując szmatławca Bilda! Poza tym, twój kloaczny język mi nie odpowiada, dziel się nim z kimś innym.
  • Grain ponad rok temu
    Szpilka, dyszlowa, znów się pomerdało, nie cytowałem.
  • Noico1 ponad rok temu
    Szpilko hejterzy PO od zawsze tak robią. PiSowcy są pod tym względem wyjątkowo grzeczni.
  • Szpilka ponad rok temu
    Noico1

    Tak wiem, że "chamstwu w życiu, należy się przeciwstawiać siłom, i godnościom osobistom" - Jasio Kobuszewski do W. Gołasa

    Niemniej wartości chrześcijańskie do czegoś zobowiązują, czyli na chamstwo nie odpowiadamy chamstwem, bo wtedy wcale nie jesteśmy lepsi od chama agresora ?
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    Szpilka. Tu dochodzą sprawy polityczne, być może. Wellman to postać telewizyjna zw. z określonym środowiskiem. Ale... no dobrze... nie jestem w temacie.
    Gwit (chuda czy gruba) wygląda zasadniczo gut. ;)
  • Szpilka ponad rok temu
    Maciek

    Niekoniecznie, to taka buraczana mentalność, gdy ktoś nie przystaje do normy, to trzeba go wykpić albo obrazić. Spójrz na fotę puszystej dziewczyny w dżinsach z koronkowymi wstawkami, fakt, udo wygląda jak szynka sznurowana, no i co z tego, skoro dziewczynie się tak podoba, no też chce być modna. Wstawiono jej foto do Sieci, idea pewnej obśmiewaczki - Faszyn from Raszyn:

    https://gp24.pl/faszyn-from-raszyn-czyli-modowe-wpadki-polakow-coco-chanel-i-gucci-przewracaja-sie-w-grobach-oto-moda-wprost-z-polskich-ulic/ga/c11-14018055/zd/34854797
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    Robienie dzieci po pijaku? Jak to pięknie, kurde, brzmi. Nie, dziękuję, to nie dla mnie. Twój tekst jest rzeczywiście przewrotny.
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    "Wpływ spożycia alkoholu na poziom dzietności trudno określić, ponieważ wchodzą w to różne inne czynniki". Podobno jak był stan wojenny za peerelu, jak była godzina milicyjna i wyłączano prąd, to ludzie z nudów trochę... no ten tego, baraszkowali sobie. Ech, kochani nasi wszyscy rodzice! ;)
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    A co mają robić po ciężkim tygodniu przymusowej pracy? Pracy dla pracodawcy, a nie na własne konto? Pracy, która wcale nie daje żadnej przyjemności, a pracować muszą, inaczej - bruk, więc? Pracy, która zamiast łączyć ludzi (co nie jest w interesie pracodawcy), tylko: dzieli ludzi - "dziel i rządź", gdyby nie intrygi rodzinne (prowokowane przez czarną mafię - kościół) - miałbym dworek w Piotrkowicach i byłbym na swoim i wtedy byłbym zadowolony z własnej pracy, a tak to mam lokal socjalny i nic nie muszę robić.

    Łukasz Wiesław Jan Jasiński herbu Topór
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Tak przy okazji: w Polsce w żyłę nie biorą - to już nie te czasy, raczej wciągają do nosa, biorą pigułki lub palą heroinę ze sreberka, pragnę zwrócić uwagę, że nie tylko zwykli pracownicy piją alkohol i biorą narkotyki, dotyczy to również pracodawców, zbyt szybkie tempo życia, a zresztą, to nie mój problem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania