Dlaczego smoki pożerają dziewice?

W obronie cnoty niewieściej!

W kulturze europejskiej, tej antycznej i chrześcijańskiej, jest mowa o czci niewieściej zagrożonej przez smoki. Smoki, jako uosobienie zła i szatana, czyhały na dziewice, one chciały je pożreć.

To archetyp kulturowy i religijny pochodzący z mitologii i też z Biblii. Oto w Apokalipsie wg św. Jana jest nowa o Niewieście Apokaliptycznej, której Dziecię chce pożreć smok:

"I ogon jego zmiata trzecią część gwiazd nieba: i rzucił je na ziemię. I stanął Smok przed mającą rodzić Niewiastą, ażeby skoro porodzi, pożreć jej dziecię. I porodziła Syna - Mężczyznę, który wszystkie narody będzie pasł rózgą żelazną. I zostało porwane jej Dziecię do Boga i do Jego tronu. A Niewiasta zbiegła na pustynię, gdzie miejsce ma przygotowane przez Boga, aby ją tam żywiono przez tysiąc dwieście sześćdziesiąt dni" Ap 12, 4 .

Smoki co prawda nie istnieją, z dziewicami coraz gorzej. Jednak treść powyższa mówi, że cnota jest Boskiego pochodzenia, gdyż cnota niewieścia, objawiona przez Boża Rodzicielkę zwycięża zło: "Maryja zawsze Dziewica!".

 

Lewacy i fanatycznie nastawione Niewiasty nie czytają Biblii ani mitologii i myślą, że to obraza - to mówienie o cnocie niewieściej, a to jest wielka treść kulturowa!

Obrona cnoty niewieściej to też wielki mit kultury rycerskiej!

Problem z tym, że teraz to rycerzy nie ma i nie ma kto bronić dziewic. Dlatego giną one pożarte przez smoki: grzech, zwyrodnienie i opętanie polityczno-medialne.

 

Postscriptum

 

Jak widać, te protesty dot. "cnoty dziewiczej" etc. świadczą tylko o braku wykształcenia osób protestujących.

Kobiety Polskie! Czytajcie Biblię i mitologię grecką, zanim wyjdziecie na barykady, dodatkowo odwiedzajcie muzea i oglądajcie dzieła sztuki przedstawiające rycerzy walczących ze smokami i ratujących dziewice!

Kobiety protestujące, wracajcie do szkół, bo wstyd, że nie rozumiecie historycznych zjawisk kulturowych!

 

...

Postscriptum

Tu nie chodzi o obrażanie kobiet, tylko o fakt, że dawne mity kulturowe są niezrozumiałe i pewne sformułowania w mediach typu: "cnoty niewieście" wywołuje z powodu braku wiedzy burzę.

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • SwanSong 20.07.2021
    Ci "lewacy" znają lepiej Biblię niż prawacy, bo ludzie wykształceni przede wszystkim czytają. Widać różnicę w oczytaniu między ateistami na tym forum a takimi mattami custorami czy innymi bogusiopodobnymi.
  • Szpilka 20.07.2021
    Matt, odezwę skieruj do facetów, a kobiety zostaw w spokoju, one już mają ciężko, żyjąc w kraju, gdzie dominuje kult fallusa i macho:

    Trzy procent, czyli komu służą polskie więzienia

    Tytułowe 3% to ilość osadzonych w polskich więzieniach kobiet w stosunku do ogółu więźniów. Oznacza to, że na 100 więźniów tylko 3 osoby to kobiety. To zaskakujące dane, jeśli wziąć pod uwagę, że kobiety stanowią połowę populacji. Zgodnie z danymi statystycznymi za rok 2012 udostępnianymi przez Służbę Więzienną ogółem w jednostkach penitencjarnych w dniu 31.12.2012 r. osadzonych (tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych) było 84156 osób, z czego tylko 2695 to kobiety.

    (...)

    Te ogromne dysproporcje mogą na początku dziwić. Jednak jeśli wziąć pod uwagę, że sprawcami pobić, rozbojów, przemocy (w tym na tle seksualnym) oraz przemocy fizycznej w rodzinie są głównie mężczyźni; bandyci stadionowi, sprawcy demolek i rozrób po meczach oraz członkowie skrajnych organizacji paramilitarnych to też prawie sami mężczyźni; gangi, wymuszenia, pedofilia – tutaj również mężczyźni są bezkonkurencyjni, to łatwo odnieść wrażenie, że te 3% oddaje stan faktyczny, jeśli idzie o przestępczość w kraju.

    https://www.foxtrade.eu/artykuly/osadzeni-kobiety/
  • poco 20.07.2021
    fajnie tak być
    taką zwierzą
    i dziewicę schrupać
    świeżą
  • Grain 20.07.2021
    Muszę dodać /za Kabaretem Ani Mru Mru/, że po konsumpcji popijają Mamrotem, Perłą Chmielową, przez co cierpi rodzinny budżet i obniża się poziom naszych rzek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania