..

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Canulas 12.03.2018
    Bardzo ciekawe i faktycznie, laikom jak ja, otwiera oczy. Czy spojrzał bym, bogatszy o tę wiedzę, inaczej. Nie mam pojęcia. Chyba lepiej mi w błogiej nieświadomości i poleganiu na niewyjaśnialnych bodźcach czysto odczuwalnych.

    Ale jak najbardziej wartościowy tekst.
  • Nachszon 12.03.2018
    Jedyne co mogę Canulas zrobić, to Ci podziękować. Jesteś łebski gość, wiesz za co:)
  • Canulas 12.03.2018
    Nachszon - nie wiem czy wiem. Nie wiem czy muszę. Jak dziękujesz, to ok. Natomiast początek, to faktycznie gdzieś już chyba coś podobnego czytałem. W sensie z tym żartem.
  • Nachszon 12.03.2018
    Canulas Jakby nie Twój komentarz to nie byłoby tego tekstu:)
  • Canulas 12.03.2018
    Nachszon - hmm no ok. Można mną jeszcze obkładać czołgi jako dodatkowe upancernienie ;) Się polecam.
  • Nachszon 12.03.2018
    Canulas I tak nie najgorsza odpowiedź. Spodziewałem się czegoś w rodzaju "wykorzystałeś mnie jak ostatnią dziwkę" :) Ale, wybacz, nie wierzę, że czujesz się urażony:)
  • Canulas 12.03.2018
    Nachszon - dobrze zatem lokujesz pokłady swej wiary.
  • Anonim 12.03.2018
    Nachszon szacun za podjęcie tematu w kontekście "poety i jego wiersza".
    Mój, Twój faworyt tekstu, to: "Kiedy nie czuje się wiersza, wówczas można włączyć myślenie, czasem się uda, czasem nie."
    Świetny tekst, tak w istocie jest !, Pozdrawiam :-)
  • Nachszon 12.03.2018
    Dzięki Art:)
  • No i dobra, fajnie że to tak oględnie wyłożyłeś, to może jeszcze czegoś się tam nauczę na stare lata.
    Chociaż ja i tak wolę sobie na czuja po odgadywać wiersze, może z czasem jak tak dalej pójdzie będzie inaczej.
  • Nachszon 12.03.2018
    I bardzo dobrze Maur! Mówiąc prawdę jak ja czegoś emocjonalnie nie czuję a wiem że jest świetnie zbudowane i ma różne myki (chodzi o utwór oczywiście) to i tak uznaję, że to jest do dupy:). Chociaż z powyższego tekstu mogłoby wyglądać, że jest inaczej.
  • Anonim 12.03.2018
    Gdyby pociągnąć temat wiersza...
    Jedne są od razu jasne, czytelne i przejrzyste...
    Głębsze, wymagają czasu...
    Inne - serca... - coś w rodzaju intuicji, odczucia, wrażliwości i wszystkiego na raz... ;-D
  • Nachszon 12.03.2018
    Artbook To pociągnij temat Art, napisz o tym esej
  • Anonim 12.03.2018
    Jeszcze chyba tego nie było...
    Esej na temat wierszy...
    Dość odpowiedzialne zadanie i misja pełna pułapek...
    Z drugiej strony wyzwanie...
    Dla nas wszystkich ;-D
  • Justyska 12.03.2018
    Zdecydowanie wygląda to na wypowiedź "początkującego" chacha. Dobry tekst. Moim zdaniem do poezji potrzeba serca, zarówno do pisania jak i rozumienia. W końcu to sztuka! Pamiętam wywiad z pewnym pisarzem kryminałów. Powiedział, żeby nie nazywać go artystą, tylko rzemieślnikiem, bo pisze 8 godzin dziennie, bez względu na wenę. Potrafi to pisze i tak zarabia... bardzo rozczarowująca postawa mimo, że nie lubię kryminałów. (chyba trochę zboczyłam z tematu)
  • Nachszon 12.03.2018
    Justyska, już kiedyś komuś to napisałem: jak autor zapomina, że jest początkujący, to jest skończony. Ładnie piszesz, więc weź sobie proszę to do serca i pamiętaj cały czas:) Ale możesz też to olać oczywiście:)
  • Justyska 13.03.2018
    Nachszon rozumiem w stu procentach o co Ci chodzi i zgadzam się z Tobą. Ale nie musisz tego pisać za każdym razem, bo może to zostać odebrane w zupełnie inny sposób niż sobie tego życzysz. To tylko taki tipz życzliwością, bo masz super teksty i widać że mądry z ciebie facet :)
  • Nachszon 13.03.2018
    Justyska Masz rację. Dzięki, wyrzucam ostatnią linię:)
  • Agnieszka Gu 17.03.2018
    Dobry wieczór,
    Z zaciekawienie przeczytałam, co tez masz Waść do powiedzenia we wzmiankowanej tematyce i... powaliłeś mnie z nóg spostrzeżeniami, stopniem zgłębienia tematyki, fachowością i celowością dobranego słownictwa.
    Bardzo cenie twój warsztat Mości Panie ;) Pozdrawiam :))
  • Nachszon 17.03.2018
    Dobry wieczór, o jaki miły i budujący komentarz, bardzo dziękuję:)
  • Pasja 17.03.2018
    Ciekawe rozgryzanie wiersza przez samego autora. Jednak wiersz im więcej ma interpretacji, tym jest lepszy. Dlatego autor wiersza powinien być kontent każdej analizy. Ty doskonałym językiem ukazałeś głębię swojej duszy i piękno słowa pisanego.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Nachszon 17.03.2018
    No nie Pasja. Aż taka pochwała, niesamowite. Piękno duszy.... Moja dusza z reguły jest gdzieś na dnie oceanu i wtedy ogarniają ją muł, wodorosty, podgryzają jakieś stwory i na pewno nie jest piękna. Jest brzydka i ciemna. Ale raz na jakiś na jakiś czas ktoś ją wyławia na światło dzienne na przykład takim komentarzem i wtedy rzeczywiście może przez chwilę komuś się podobać. Wprawdzie potem znowu idzie na dno i znowu czeka:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania