--- pusto ---

X

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • motomrówka 09.01.2017
    O ile wiersztwór rozumiem, to idotyczny, już nie. Chodziło o - i dotyczący? (wtedy reszta tytułu jest bez sensu), czy - idiotyczny? Poza tym, jeśli - bynajmniej, to potem - nie na biało; jeśli zaś - na biało, to powinno być - przynajmniej. Oceny, na razie, bez.
  • Skoiastel 09.01.2017
    idiotyczny, bo podmiotce lirycznej nie wyszedł. Ani się nie zrymował, ani nie był sylabotoniczny, ani nic.
    Bynajmniej "nie" :) w sensie, tak, zgadzam się. Brakło tam zaprzeczenia.
  • Skoiastel 09.01.2017
    dodam: idiotyczny, bo podmiotce lirycznej nie wyszedł, nie była z niego zadowolona i wyrzuciła go do śmieci.
  • Karawan 09.01.2017
    coś tu capie. - imho capi (cuchnie capem), capie to byś wołała. Aby rytm zachować musiałoby być - jak sądzę - gdy coś mi tu capi.Ale jam ni poeta ino wierszokleta ! ;))
  • Skoiastel 09.01.2017
    O, faktycznie. Ale "capie" też pasuje do wybranka serca :D
  • Skoiastel 09.01.2017
    Naprawiłam :)
  • Nazareth 09.01.2017
    A mnie się podobało, było tak lekko, niezobowiązująco, nie wymagająco i trochę zabawnie. Ja jestem na tak, chociaż nie znam się na poezji i tylko czuciem, mogę określić czy podoba mi się czy nie.
  • Skoiastel 09.01.2017
    A to najważniejsze jest przecież, to czucie :)
  • Nazareth 09.01.2017
    Skoiastel czy aby? A metrum a sylabotonika, zgłoski, rym, rytm? Jamby, trocheje, onomatopeje, daktyle i imbecyle? A Adam Kulawik ze swoją "Poetyką" – biblią sekty ludzi liczących głoski? Chyba masz rację, może czucie faktycznie jest najważniejsze ;)
  • Skoiastel 09.01.2017
    To tutaj to wyjątek-dziwadło, gdzie tylko czucie potrzebne, bo reszta zawiodła :D

    (Zapomniałeś o przecinkach!)
  • Nazareth 09.01.2017
    Skoiastel zapomniałem? Czy na pewno? Nie zapomniałem natomiast na bank czym jest poezja: projekcją zasady ekwiwalencji z osi wyboru na oś kombinacji! Warto to sobie zapamiętać, ponieważ jest to najmniej poetyckie zdanie jakie można napisać nie tylko w stosunku do poezji ale o niej samej. Chrzanić "poetyków" wraz z przecinkami i Jakobsonem (Tak, piłem. Przepraszam, już się zamykam. XD)
  • Skoiastel 09.01.2017
    Piękne jest to zdanie. Zapiszę mazakiem na ścianie nad łóżkiem <3

    Smacznego.
  • Nazareth 09.01.2017
    Potem ludzie się zastanawiają czemu nie lubię poezji, jak mi dwa lata takie dyrdymały do głowy tłukli. Ehh... miałem się zamknąć. Twoje zdrowie!
  • illibro 09.01.2017
    Skoiastel "piękne jest to zdanie. Zapiszę mazakiem na ścianie nad łóżkiem"

    bezcenne ;)
  • Neurotyk 09.01.2017
    W połowie wiersza zacząłem ziewać:)
  • Neurotyk 09.01.2017
    Tak bardzo się chciałam postarać wyrazić

    Się chciałam?
  • Skoiastel 09.01.2017
    Ano tak biernie się chciała, że szyk zmieniła.
  • Neurotyk 09.01.2017
    Skoiastel, no, że tak chyba.
  • Freya 09.01.2017
    Nie no... Farna jednak głos ma, jak to się mówi - "potrafi zawyć", a że teksty dostaje do wora, to już inna brocha. Jeśli chodzi o te sprawy co i owszem, to feromony też mają cuś do powiedzenia w tej materii. Oczywiście w granicach rozsądku. Pozdro ;)
  • Pan Buczybór 09.01.2017
    Lekki poranny wierszotwór. 5
  • KarolaKorman 09.01.2017
    Mnie też się podobało, ale jednak nie na 5. Wyobraziłam sobie podmiot w przeźroczystej koszulce nocnej (już gotową), a tu taki obrót sprawy, ale ona jakby ciągnęła, że kocha, że pragnie, że mimo wszystko - nie dała rady, spasowała, poddała się :(
  • Skoiastel 09.01.2017
    NAPRAWIŁAM i chyba na pewno jest lepiej. :)
  • KarolaKorman 10.01.2017
    Na pewno lepiej teraz brzmi zwrotka z capem :) Tym razem jak czytałam, odkryłam większą głębię Twojego przekazu i powiem: tak trzymaj, z brudasem nie sypiaj :) Dorzucę też swoje 5, za ukazanie prawdy, bez zbędnego owijania w bawełnę :)
  • illibro 10.01.2017
    Fajne, chociaż w nosie to masz Ty jego raczej ;) Dobry pomysł na wiersz ;) 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania