Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Do Ch*ja Pana

Postawiłem ołtarz z chujem:

niejednego denerwuje;

 

myślą że udaję, kpię:

ja naprawdę chuja czczę,

i do Chuja modlę się.

 

Chuj jest bogiem życiodajnym,

gwiazd rodzicem, i nie tajnym,

że najlepiej się Go czci,

gdy w zamknięciu swoich drzwi

pocieramy chuja dłonią,

aż nam wszystkie grzechy spłoną.

 

Wiem, powiedzą: onanista,

lecz w nim wiara w Chuja czysta!

 

Albo gdy nie masz własnego,

przysysaj się do cudzego,

jakbyś chciała chuja zjeść:

tak najlepiej oddać cześć...

 

Kościół Chuja. Zaślubiny...

Chujem chrzest. Zgładzone winy...

 

A kapłany nie kapłonem:

mają chuje poświęcone,

i dlatego tylko męże,

nie kobiety, u nas księże.

 

Jej i jego, mój i twój:

wiwat życie, wiwat chuj!

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (74)

  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Ciekawe czy Hitler Ci tu prezyleci pierdolić o wulgaryzmach?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Kto to Hitler?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Pobóg Welebor Ta która wszystkim narzuca swoje widzimisię i chce robić za "ałtorytet lyteracky".
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    błękitnypłomień chyba wiem kto ?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Pobóg Welebor :)
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień na wszelki wypadek wyciągami srebrny miecz ?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Na to miecza nie trzeba, to badziew zwykły, jednym palcem to rozsmarujesz na glebie - co już zresztą miałeś okazję zrobić :)
  • słone paluszki dwa lata temu
    No, powiem, że znowu odważnie. Brakuje jeszcze czegoś o polaczkach cebulaczkach xd

    Czy coś się zmieniło, że zacząłeś pisać w ten sposób, czy po prostu wcześniej miałeś obawy przed ostracyzmem?
    Kot tak nie pisał...
    Pozdrawiam!
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Słone, Kot miał dwa wiersze wulgarne, więc to nie jest zupełna nowość. Zmienia się dużo cały czas, więc to też prawda.
    Pozdrawiam, dzięki ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Ewolucja kota!
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Ciekawe, czy można jeszcze niżej upaść w pisaniu?
  • MartynaM dwa lata temu
    Raczej nie można, Józefie, to dno dna... ale zobacz jakie mamy tu kobiety, przebiegły z "dobrym słowem", tylko dlatego, że zobaczyly "chuja" w akci...
  • MartynaM dwa lata temu
    akcji*
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    A ty przybiegłaś zaraz potem, co za zbieg okoliczności. Ale widzisz, zawsze jakaś odmiana, bo do tej pory twierdziłaś, że za tobą biegam, to choć raz przybiegłam za chujem, nie za cipą w akcji.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki :))))
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień, to chyba fachowo się nazywa "mania prześladowcza" i chyba się leczy, choć nie wiem z jakim skutkiem... ale powinnaś koniecznie zapytać lekarza.

    Niech moc będzie z tobą.?
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, a tobie co, gorzej?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM Ale ja mam pytać lekarza, jak ty masz leczyć "manię prześladowczą"? Bo rozumiem, że o sobie mówisz, skoro przy każdej okazji twoierdzisz, że każdy "przylatuje" wszędzie za twoimi komentarzami?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Nie mówiąc o "grzaniu się w twoim blasku". Odnoszę wrażenie, że błyszczysz jak goła dupa na szczycie pagórka w słoneczny dzień. A jakby jeszcze umyta była, to już blask poza naszą galaktykę wyjdzie.
  • Poncki dwa lata temu
    Tak naprawdę to upaść niżej jest całkiem łatwo bo to niezły utwór jest.
    Tematyka trochę może kontrowersyjna ale w dzisiejszych czasach jak wyszło na jaw, że w kościele katolickim niczym sprosnym jest zabawiać się z nieletnimi a potem bezczelnie łgać, że to nie prawda to kult chuja zdaje się lekki jak piórko.
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień, za twoim nie przyszłam, pod Józefem się wpisałam jeśli już trzeba precyzyjnie się określić... a dalej... sama widzisz jak jest...?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Poncki spróbuj podobny utwór napisać o LGBT i oceń, czy można niżej upaść
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM Nie raz miałam okazję zobaczyć, tak zresztą, jak wszyscy inni tutaj.
    Pod Józefem się wpisałaś, ale na mój temat, no jak precyzyjnie się tym określiłaś...
    A ty zawsze łepetynę tak przekrzywioną trzymasz, jak się śmiejesz przez łzy?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Poncki a podałeś przykład osoby, która pisać umie
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień, ty musisz cały czas o mnie myśleć, dlatego ubzdurałaś sobie, że i ja myślę o tobie... jak ci to dobrze wytłumaczyć, w sensie żebyś pojęła, ze w ogóle o tobie nie myślę... no, nie zaprzeczam, że chwilami bawi mnie twoje zacietrzewienie, ale to wszystko.

    Najgorsze jest jednak to, że wydaje ci się, że mnie widzisz... a może najbardziej zabawne.

    Bez ciebie byloby tu smutno.?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM Nie myślisz o mnie? Ojej... Co ja teraz zrobię... A ja o tobie wprost nie mogę przestać myśleć. Chyba muszę się bardziej zacietrzewić. A nie, bardziej się już nie da.
    A ty cieczkę masz dzisiaj, że tak pierdolisz bez sensu? Bo to nie kwestia pełni, bo nów dopiero co był.
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomieniu, znasz to z autopsji??
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Tak, jeśli autopsją nazwać stykanie się w internecie z podobnymi do ciebie zjebami. Aczkolwiek jeszcze żaden ci nie dorównał.
    (W dwóch komentarzach zapomniałaś wstawić swoją załzawioną kropkę na końcu zdania).
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomieniu, niegrzecznie znowu piszesz... i ten język wulgarny.
    Nieładnie. Panuj trochę nad sobą, bo żenadą jedziesz.

    ?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    MartynaM No jadę, a tobie dlaczego aż tak na tym zależy? Nie wiem, bluszcz w doniczce ci lepiej albo gorzej od tego rośnie? Przecież nie ma przymusu czytania tego, co ja piszę, chyba że w twoim przypadku to jest taki imperatyw wewnętrzny, którego Immanuel z Królewca by siuę nie powstydził.
    "Panuj trochę nad sobą" - to jeden z twoich lepszych tekstów ostatnio. Tu to się popisałaś!
    Dawaj, dalej! Bo widzę, że się rozkręcasz. A do niedzieli jeszcze dwa dni, tak że musisz gdzieś swoją katolicką postawę zademonstrować (jakby twój nauczyciel Jezus wiedział, co będziesz odpierdzielać, to by razem z Judaszem przepił te trzydzieści srebrników).
  • Poncki dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Szczerze powiedziawszy nie wiem czy umie pisać czy nie umie. Przeczytałem jeden wiersz w celach naukowych. Nie zastanawiałem się nawet nad wartością artystyczną.
    Jestem jednak zdania, że to jak odnosi się do innych ludzi powoduje, że można spokojnie przyjąć, że jej twórczość nie istnieje.
    Wracając do mojej wcześniejszej, satyrycznej wypowiedzi, nie ma to kompletnie znaczenia czy umie pisać. Upaść można nisko na różne sposoby.
  • MartynaM dwa lata temu
    Jeszcze jeden...

    ?
  • Poncki dwa lata temu
    Józef Kemilk
    "Poncki spróbuj podobny utwór napisać o LGBT i oceń, czy można niżej upaść"

    Zapytam jeszcze, bo w sumie nie zapytalem, czemu uważasz, że ten utwór to upadek? W jakim sensie?

    Wybaczyć lecz nie wiedzę tego i chciał bym abyś przedstawił swoja argumentację. Może akurat się mylę, może spróbuiesz i uda Ci się mnie przekonać?
    Jedno jest pewne o wiele bardziej cenię sobie płodną, konstrultywną polemike niż obrzucanie błotem.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Poncki niesmaczny, wulgarny, obrażający uczucia religijne, prosty w budowie i chyba autor lubuje się w tej części ciała, bo wciąż o tym pisze. Wiem, mój błąd, mogłem się tego spodziewać, więc niepotrzebnie wszedłem pod to coś. Jak coś to kończę, jak komuś się podoba, to nie będę go przekonywał do zmiany zdania. Bo i po co?
  • Poncki dwa lata temu
    Józef Kemilk
    Rozumiem Twój punkt widzenia, też nie zamierzam Cię przekonywać, jednak pozwolę sobie przedstawić własny w odniesieniu do Twojej wypowiedzi.

    1. Niesmaczny i wulgarny.
    Popatrz większość antycznych rzeźb greckich była rzeźbiona z gołymi siurkami. Nagie ciało jest w sztuce czymś naturalnym. Na Nowej Gwinei mają specjalne rurki, które mają eksponować męskie przyrodzenie – koteka. A słowo chuj faktycznie jest wulgarne, ale przecież jesteśmy dorośli, utwór jest dla dorosłych czytelników.

    2. Obraża uczucia religijne.
    Wybacz, ale ciężko mi wskazać religię, której uczucia mogły, by być tutaj obrażone. Żadna poza kultem chuja nie została nawet wspomniana. Zatem wszelkie skojarzenia są tylko wynikiem interpretacji każdego odbiorcy z osobna. Osobiście stwierdzam, że moje uczucia religijne nie czują się obrażone. Poza tym, jak już wcześniej wspomniała Vespera, kult płodności nie jest czymś nowym i „ma więcej sensu, niż wszystkie religie”, z czym się całkowicie zgadzam.

    3. Prosty w budowie.
    Owszem, prosta budowa = łatwy w odbiorze. Po co komplikować proste rzeczy?

    4. Autor lubuje się w tej części ciała…
    Może się lubuje, czemu nie. Jesteśmy przecież ludźmi, a ponadto mężczyznami. Uważasz, że powinniśmy udawać, że nie lubimy swojego przyrodzenia?

    Na koniec pytanie bonusowe: czy kutas jest wulgaryzmem?
  • Poncki dwa lata temu
    Mistrzu, nauczaj ?
    Proponuję udać się do urzedu jakie warynki musiała by spełniać tu opisana wiara, żeby stała sie legalna ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Znakomity pomysł. Pomyślę nad dekalogiem ?
    Pozdrawiam ?
  • Vespera dwa lata temu
    Ta religia, czy też kult płodności, ma więcej sensu niż wszystkie religie czczące bogów jako bliżej niezidentyfikowane byty, bo przynajmniej odnosi się do czegoś prawdziwego.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Vespera dokładnie o ten kult chodzi...
    Pozdrawiam ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Łeee, tylko 34 komentarze, 36, kiedyś to było po 300 i 400.
    Słabe te trolle.

    Proszę o nowy zestaw trolli! xd
  • etoja dwa lata temu
    Kształty falliczne czczono całe dzieje - naprawdę.

    Trochę jak w tym:"Przyjechali z Petersburga, ojciec pedał, matka kurwa.
    Mieli synka skurwysynka, co pierdolił jak sprezynka - itd. Nieodkrywcze.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Może i nieodkrywcze, za to ile emocji wnosi.
    Kto by pomyślał?
    Mały siusiak, a rozwala system?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Nie chcę być adwokatem własnego utworu, i tłumaczyć na czym polega jego odkrywczość. I tak nie zrozumieją, bo to ci sami ludzie, którzy śmiali się z Kopernika, Einsteina etc... Dziwne, że oni nie widzą, że stawiając się w roli krytyków już przegrali... Biedni ludzie, ale jakże potrzebni, niezbędni. Pozdrawiam! Chuj darz!
  • MartynaM dwa lata temu
    Pobóg i Poncki... jedna osoba. Ten sam styl pisania. Poncki chwali Poboga, Pobóg Ponckiego i w swoim mniemaniu znakomicie pisze... Niby sposób dobry na robienie sobie reklamy i może nawet kogoś przekona, bo głupich nie brakuje, tylko że ten sposób był już tyle razy wykorzystywany na opowi, na innych portalach też, że nie robi już wrażenia.

    Ot, "mistrz"
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wypraszam sobie. Jest tylko jeden Poncki i tylko jeden Pobóg, i to dwie różne osoby. Żądam przeprosin.
  • Poncki dwa lata temu
    Nie
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor nie do Ciebie oczywiście to nie.
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Faktycznie sie zsynchronizowaliśmy z odpowiedzią ? jakie są szanse na coś takiego?
    Aż sie zacząłem zastanawiać. ... ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki
    Tak, to świetne. Biedna Martyna ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    no dokładnie ? przecież jej tego teraz nie wytlumaczysz ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Jeszcze na taką samą pisownię "zwróćcie" uwagę, identyczny, lamusowy rym, błędy... nawet orty.

    A miało być tak pięknie... bóg internetu i jego cień.

    A przy tym zero znajomości współczesnej poezji.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Jeśli mówisz o swojej współczesnej poezji to zerowa znajomość jest dla mnie satysfakcjonująco wystarczająca.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Jeszcze jedno.
    To co piszesz jest nieprawdą. Masz urojenia.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, no przecież... matołek nawet rymowac dobrze nie nauczy się, bo za trudne, dlatego banał do rangi sztuki podnosi, no ale co innego podniesie jak nic nie potrafi ...

    Częstochowski geniusz...?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Ja jestem tylko ciekaw, czy Ty, w życiu codziennym też jesteś osobą, z którą nikt nie chce rozmawiać a jak już zostanie zmuszony natrenctwem to wyciąga kij.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, mądrzy ludzie zawsze i wszędzie ze mną rozmawiają. Tylko na portalach niedouczone matołki mają problem.
    Zamiast wziąć się do solidnej pracy nad sobą, to wolą piszeć... i sami siebie chwalą, żeby sprzedać kicz.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    MartynaM
    Mój jeden przecinek, albo Ponckiego, więcej wnosi niż Twoje cokolwiek... Cudownie schematyczne.
  • MartynaM dwa lata temu
    Pobóg Welebor, tak, jesteś bogiem prostactwa i częstochowy.
    Widać, że twoja "twórczość" jest tylko portalowe, chyba że własnym sumptem wydana, bo żadne wydawnictwo nie pozwoliłoby sobie na wydanie takiego szajsu.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Wiesz ludzie inteligentni są raczej kulturalnie.
    Zakladam, że z grzeczności rozmowę podtrzymują.
    Sztucznie. Znaczy, zawsze muszą z tobą rozmawiać, nie chcą ...

    Czy uważasz, że jeżeli ponazywasz w koło ludzi matołkami to staniesz się dzieki temu mądrzejsza?
  • MartynaM dwa lata temu
    Idź do Patrioty, Szpilki i zobacz jakim rymem teraz się pisze. To trudne tylko na początku, później wchodzi w krew... a nie bazujesz na najłatwiejszym i drzesz się jaki to z ciebie Kopernik. Swoją drogą to mniemanie o sobie, przy takiej "wiedzy" brzmi wyjątkowo komicznie...

    Poncki, jak będziesz inteligentny, to wtedy pogadamy. Na razie zaciśnij zęby i się ucz.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Powiem tak. Zaciskam zęby i stawiam Ci pomnik.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, postaw sobie jakieś warsztaty poetyckie. Będzie to z korzyścią dla ciebie... zainwestuj w siebie, chyba się nie boisz liznąć trochę wiedzy?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    ... z brązu nieszczerwgo.
  • Poncki dwa lata temu
    * nieszczerego.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, dowcip z lamusa... nad tym też popracuj!

    Tyle ode mnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Możesz sobie wypraszać, wystarczy jednak zwrócić uwagę na pisownię... i czas wejścia na portal. Co za "zbieg okoliczności"
  • Szpilka dwa lata temu
    dziś igrzyska portalowe -
    troll trollowi wlazł na głowę
    i ze złością przytupuje,
    aż mu móżdżek wypadł... nosem ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Bardzo dobrze, Szpilka, ucz ich rymu... ?
  • Szalej. dwa lata temu
    Do chuja Pana i 69 komentarzy - bez mojego.
    No nawet czytać tekstu nie musiałem :D haha
  • zsrrknight dwa lata temu
    kiedyś napisałem coś w podobnych klimatach, ale ani tamto ani to, to nie są dzieła wybitne. Ogólnie wolę inne twoje publikacje niż takie coś
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ja też, ale musiałem to napisać ?
    Pozdrawiam ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    A mi się podobało. Wulgarne i porąbane, ale mamy tak smutne czasy, że trochę ześwirowania się przyda, a jest wręcz wskazane). Piątka za odwagę, tu często trudno o poczucie humoru i podejście z przymrużeniem oka. Towar deficytowy
    Ps. Też mam kilka takich dziwności i może wrzucę? Tak, dla jaj. Też chcę być odważna, o!???
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Pewnie, że wrzuć. Humor zawsze w cenie. Dziękuję, czekam ?
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania