Do Emilki

Droga Emilko,

 

Piszę do Ciebie z głębokim przekonaniem, że to co mam Ci do powiedzenia, jest dla Ciebie ważne. Otóż, Emilko, odkąd Cię poznałem czuję, że moje serce rośnie i rozkwita jak kwiaty na wiosnę. Każdy dzień spędzony z Tobą to dla mnie radość i szczęście, których nigdy wcześniej nie doświadczyłem.

 

Twoje oczy to dla mnie gwiazdy, które rozświetlają mój najciemniejszy dzień. Twój uśmiech to słoneczko, które rozgrzewa moje serce. Twoja obecność to dla mnie ukojenie i spokój, jakiego szukałem przez całe życie.

 

Emilko, wiem, że to co mówię może brzmieć jak bajka, ale to co czuję do Ciebie to prawdziwa, szczera i głęboka miłość. Chciałbym Cię przytulić, obejrzeć Cię i powiedzieć Ci o tym osobiście, ale nie mogę. Dlatego, Emilko, muszę Ci to powiedzieć tutaj, anonimowo.

 

Mam nadzieję, że kiedyś będziemy mogli być razem i cieszyć się sobą bez żadnych tajemnic. Do tego jednak potrzeba odwagi i odpowiedniego momentu. Póki co, chciałbym Cię prosić o jedno - o rozważenie moich słów i o to, byś pozwoliła mi być blisko Ciebie.

 

Z miłością,

Anonimowy adorator

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania