...

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • riggs 21.09.2021
    Fajny tekst
  • kikimora 21.09.2021
    Moje serce też chciało być grzeczne, dzisiaj słowa są pociechą. Nurio, pięknie.
  • Nuria 21.09.2021
    riggs, kikimora - ciągle mam w pamięci te nastroszone kokardy, fartuszki z urwanymi kieszonkami pod ciężarem różności i wszechobecne pouczenia, czego nie wolno, a co wolno.
    I tak po prawdzie wcale nie jestem przekonana, że "niebo kocha tylko grzeczne dziewczynki"

    Dziękuję za słowo u mnie i pozdrawiam:)
  • Jordan Tomczyk 22.09.2021
    Fajny powrót do przeszłości. Czasów, kiedy z jednej strony świat wydawał się taki bardziej szary i ponury, lecz z drugiej na twarzach ludzi częściej gościł autentyczny uśmiech. 5 :)
  • Nuria 22.09.2021
    Dokładnie. Byliśmy chyba bardziej radośni, bardziej słoneczni niż współczesne dzieci.

    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 22.09.2021
    Nurio↔A gdzie byś chciała?
    Tekst jakby cofnięty w czasie, wizyjnie, ciekawie opowiedziany.
    Np:''sztywne przerażeniem krochmalu fartuszki'' / "sztywne przerażeniem krochmalu fartuszki"
    P.S↔Czy Twój nick, ma coś wspólnego z Nurią→pisarką?
  • Nuria 22.09.2021
    Nie wiem o jakiej pisarce myślisz, może o Núri Añó / katalońskiej pisarce...
    Nie, nie...moja Nuria jest jedną z bohaterek powieści " Cień wiatru" hiszpańskiego pisarza Carlosa Ruiza Zafóna.

    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 22.09.2021
    Moja ulubiona pisarka (ur. 1989)↔to Daphne du Maurier↔takie "inne" jej teksty:)
  • Dekaos Dondi 22.09.2021
    Sorry↔*1898:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania