DO RODZINY

Kiedy naprawdę potrzebowałam komuś powiedzieć prawdę zostawiłam po dupie nie długo później kiedy mówiłam co zrobiłam kiedy się chciałam wywalić albo potrzebowałam pomocy wszyscy mnie gnoili teraz ja im pomagam nie wierzyli we mnie a skończyłam dobra szkole mam drugie dziecko w drodze ,świetnie presperowana pracę i plany na własną działalność ważne że mam ambicje teraz pomagam im oni biorą wszystko i więcej bez żadnej skruchy bez okruszka odwzajemnienia się czuje się sama pomagam by czuć się potrzebna ale nie jestem nikt nie pomaga mi jedna operacja byłam sama dopóki sama nie wzięłam się za siłę i nie pojechałam do nich siąść pogadać drugą operacja wciąż sama skutki po operacji samotnie także spędziłam chwilę dosłownie sama TRZECIA operacja brak matki bo się "obrazila" lecz przyjechała do mnie siostra po dłuższym wypominaniu nie płacze bo nie chce się denerwować w tym stanie dziś jednak od brata usłyszałam zbyt wiele za moja pomóc usłyszałam obraźliwe słowo jedno a zabolało jak tysiąc ale wiecie co dam sobie radę bo nie jestem sama mam dwójkę dzieci i chociaż męża tak jakby brak to jest dwie małe części mnie i chyba to na pewno mi wystarczy. OPOWI to taka terapia gdzie wiem bo nauczyłam się tego przez kilka lat że jeżeli tu napisz swój ból smutek on odejdzie zaraz po naciśnięciu wyślij opowiadanie . Teraz już mi lepiej ale pamiętaj jednak że życie jest przebiegła a ja za was rodzinko życie oddam nawet dziś.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Marian 09.06.2021
    Nie dałem rady tego przeczytać, bo nie wiem, gdzie się zaczynają i kończą poszczególne zdania. Interpunkcja nie jest złosliwym wymysłem, lecz czymś co pomaga w zrozumieniu tekstu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania