Regulamin serwisu opowi

Regulamin.

Punkt 9. Zabronione jest: zamieszczanie treści wulgarnych, gorszących, niezgodnych z intencją serwisu lub polskim prawem, podszywanie się pod innych użytkowników lub moderatora, spamowanie, prowokowanie użytkowników, kierowanie gróźb, dezinformacja, rozpowszechnianie fałszywych informacji.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (198)

  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Wydaje mi się, że czytałam ten wiersz. Nie przestaje jednak wzruszać....
  • Noico1 dwa lata temu
    Dzięki Bożenko, wiersz świeżutki, jeszcze ciepły:) Dzięki za wzruszenie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Życzyłabym sobie, żeby każdy mąż tak o żonie pisał... bardzo ladnie!
  • Noico1 dwa lata temu
    Dziękuję Martyno, niestety nie każdy ma takie szczęście, żeby tak pisać. Dziękuję za ładnie.
  • Grain dwa lata temu
    Moją podmienili w noc poślubną.
  • MartynaM dwa lata temu
    Ale, z wierszy widać, że nie żałujesz...
  • Grain dwa lata temu
    MartynaM , no bo wiesz, w papierach musi grać
  • Noico1 dwa lata temu
    Grain, źle na tej podmianie nie wyszedłeś:)))
  • Grain dwa lata temu
    Noico1, mogło być gorzej, przynamniej twarz ta sama
  • Noico1 dwa lata temu
    Grain ???
  • Szpilka dwa lata temu
    Bożence się nie wydaje, wiersze autora są takie same, stąd wrażenie, że się czytało.

    Proponuję sztancę zmienić, bo nudą wieje. Należy się

    ▄█─
    ─█─
    ▄█▄
  • pansowa dwa lata temu
    Nie u niego jednego tak jest.
  • Szpilka dwa lata temu
    Pansowa

    Ano, a ci niby prawdomówni zamiast doradzić cóś odkrywczego, to po pleckach poklepują.
  • pansowa dwa lata temu
    Szpilka A niech się nawet po dupach poklepują.
  • Szpilka dwa lata temu
    Pansowa

    W sumie racja, po gołych z plaśnięciem ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Jasne, Twoje Szpilka za każdym razem są inne. Po prostu nie do rozróżnienia. Trudno by nawet rozpoznać;))))
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    No oczywiście, są różne tematycznie i różne w formie, wystarczy przeczytać pierwsze z brzegu - satyra, tematy powazne i mniej, a u Ciebie od dawna tylko jeden temat dominuje i jedna forma. To nie złośliwość z mojej strony, czas zmienić płytę, i tyle!
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka może o tematyce utworów niech decydują sami autorzy. Nie za bezczelna jesteś, żeby narzucać innym o czym mają pisać? Tak tylko pytam, sobie a muzom. Moje wiersze są drukowane w różnego rodzaju czasopismach, także literackich i jak do tej pory jeszcze się nie znudziły.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    A co ma monotema z bezczelnością? Następny tez będzie o Dekalogu, dziwictwie i świętości? To jak disco z pola, wystarczy jedną piosenkę posłuchać i wystarczy, bo wszystkie na jedno kopyto, czyli takie same.

    A co mnie to obchodzi, że Twoje wiersze gdzieś drukują? Czy to ma być wyznacznikiem ich jakości? Otóż nie jest! Powtarzasz się jak jakiś sklerotyk!
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka a jakie masz kwalifikacje, żeby decydować o jakości czyichś wierszy? Żadne. Poza tym przypominam, że miałaś do mnie nie zaglądać, ja nie na brak zainteresowania, a Ty nagminnie nie możesz wyżyć bez czytania moich wierszy. W sumie Cię nie wyganiam, ale zachowuj się.
  • Grain dwa lata temu
    Szpilka, didżejko z krzywą igłą do winylów, czep się kogoś innego, jak nie masz na tego autora zlecenia, chyba, że chcesz się przypodobać regularnym idiotom na głodzie sztuki i poezji. Zwłaszcza kultury, wdzięku i bezpretensjonalności.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Jakie mam kwalifikacje? Ano choćby takie, że piszę o niebo lepsze wiersze od Twoich ?
    O innych nie wspomnę, bo nie chcę Cię umniejszać.

    Miałam Ci nie pomagać więcej i nie pomogę, za to zawsze chętnie gniota nazwę gniotem.
    Nie lubisz krytyki? Schowaj se wierszyk w szufladzie ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Grain

    www.spieprzaj.dziadzie.pl
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka Noico1

    Jakie mam kwalifikacje? Ano choćby takie, że piszę o niebo lepsze wiersze od Twoich ?

    - To wyłącznie Twoja opinia, pisane tygodniami dwie strofy, wymęczone, zlane potem autorki, wybacz, ja ten wiersz pisałem piętnaście minut.

    O innych nie wspomnę, bo nie chcę Cię umniejszać.
    - Od kogo jeszcze lepiej tutaj piszesz? Pochwal się.

    Miałam Ci nie pomagać więcej i nie pomogę, za to zawsze chętnie gniota nazwę gniotem.

    - Ty mi pomagałaś? Ciekawe kiedy. Boże broń takiej pomocy. To co uprawiasz pod moimi tekstami to zwykły trolling. Inni niebo by ci otwarli, żebyś do nich przyszła, więc zapraszam tam, gdzie Ciebie oczekują;))) Możesz im pomagać i dyktować o czym mają pisać, ja mam własne plany.

    Nie lubisz krytyki? Schowaj se wierszyk w szufladzie ?

    - Znalazła ta co uwielbia krytykę i grzecznie za nią dziękuję. Po prostu ręce opadają.
  • Noico1 dwa lata temu
    Dzięki Grain, Nie trzeba, sam sobie z trollicą poradzę, fair jest jeden na jeden.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka nie obrażaj Graina, bo właśnie pokazałaś, jak reagujesz na uzasadnioną krytykę. No chyba, że przyłazisz tu po dawkę adrenaliny, to sobie nie przeszkadzaj dobra kobieto.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    No to widać, że piszesz 15 minut, jak na grafomana przystało. Grafoman ma to do siebie, że z miejsca musi opublikować, bo inaczej pęknie ?

    A i owszem, wystarczy poczytać, jak reaguję na krytykę, na pewno nie szczekam na cały portal jak Ty.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 czyli w których czasopismach?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka coraz bardziej tracisz nad sobą kontrolę.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 dasz namiary?
    Chętnie bym się podszkolił?
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Ten dziad nie pierwszy raz do mnie skoczył, teraz będzie dostawał adres online, gdzie ma się udać, proste ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka ale on przecież napisał prawdę.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Ja Ci też napisałam prawdę, a Ty się plujesz ?
  • Grain dwa lata temu
    Szpilka, sprawdzony adres przekaż swoim i niech założą jakiś komitet, tym razem kolejkowy. ko
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka to Ty się plujesz. Wytłumacz mi, jak można nad sześcioma rymami siedzieć miesiąc. Kiedy ostatnio coś nam pokazałaś? Już dwa razy ściąłem w tym czasie włosy. Rozumiem, że pracujesz, ale bez przesady. Gdybyś nie traciła czasu na próżno na portalu poszłoby Ci dwa razy szybciej.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    A skąd masz te wieści, czyżbyś pod moim biurkiem siedział? Coś podobnego, niektórzy z lodówki wyskakują, a Noicyk pod biurkiem moim siedzi i waruje ?

    Tu? Ja tu nie będę nic pokazywać, bo nie ma komu z małymi wyjątkami. Czego ja się od Ciebie mogę nauczyć? Noicyk, no niczego!
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka. Jak to nie ma komu. Czyżbyś się bała swoich dyżurnych klakierów, że Cię zawiodą? A może po prostu boisz się krytyki. Skąd wiem, że miesiąc? Bo to już dawno było ustalone.
    A owszem, możesz się ode mnie uczyć, jak pisać ładne i delikatne wiersze.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Skąd wiesz, że miesiąc piszę? Ależ piszę cały czas i to z powodzeniem. Nooooooooo, zaraz wpadniesz klonami i jedynek nastawiasz albo kocopoły powypisujesz, bo mściwy jesteś niemożebnie, co'nie?

    Wtedy ja będę musiałam moimi dwoma wojownikami też Ci guano zrobić, ale mi się nie uśmiecha taka zabawa, wolę Ci PRAWDĘ napisać o Twoim wierszu ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka jak na razie to ty jedziesz jedynkami ze swoich wszystkich klonów, no jeszcze Asiakowa z pupilkiem paniusi. Ale proszę, używajcie sobie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Widziałeś? Nie widziałeś, to nie pomawiaj, bo to grzech, dziś postawiłam oficjalnie jedynkę, bo ciągle o tym samym piszesz. Jedynki dostajesz za trollowanie przede wszystkim, dopiero potem za wiersz ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka hellou, ale to Pani troluje pod moim wierszem, pobudka:)))
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Napisałam uczciwy komentarz, trzeba było zareagować jak dojrzały twórca, a nie jak chłoptyś w krótkich majtkach, czyli podziękować za opinię i dyplomatycznie stwierdzić, iż uwagi przymyślisz.

    Nie potrafisz tak, c'nie? Nie potrafisz, bo tylko peanów oczekujesz i to jest Twój problem!
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka ha, ha, ha, Szpilka nie rozśmieszaj mnie. Uwagi przyjmuję tylko od naprawdę dobrych poetów, a tutaj jest tylko jedna taka osoba, no może góra dwie, które mogłyby udzielić komuś uwag.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka mogę Ci jedynie podziękować za miłą wymianę uprzejmości.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Zatem bez uwag ?

    ???????❗

    GNIOTON!
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    ░██████╗░███╗░░██╗██╗░█████╗░████████╗░█████╗░███╗░░██╗██╗
    ██╔════╝░████╗░██║██║██╔══██╗╚══██╔══╝██╔══██╗████╗░██║██║
    ██║░░██╗░██╔██╗██║██║██║░░██║░░░██║░░░██║░░██║██╔██╗██║██║
    ██║░░╚██╗██║╚████║██║██║░░██║░░░██║░░░██║░░██║██║╚████║╚═╝
    ╚██████╔╝██║░╚███║██║╚█████╔╝░░░██║░░░╚█████╔╝██║░╚███║██╗
    ░╚═════╝░╚═╝░░╚══╝╚═╝░╚════╝░░░░╚═╝░░░░╚════╝░╚═╝░░╚══╝╚═╝
  • Szpilka dwa lata temu
    Dam większą, bo autor pyskuje! Teraz będzie bez uzasadnienia, po co czas tracić ?

    ░░███╗░░
    ░████║░░
    ██╔██║░░
    ╚═╝██║░░
    ███████╗
    ╚══════╝
  • Grain dwa lata temu
    Noico1, pod ostatnim religijnym tekstem Eli Kwiecińskiej, w którym żadnej mowy nienawiści, nawracania pojawiło się tyle ohydnego plugastwa z komentarzami ludzi, którzy niby tolerancję niosą w pyskach.
    A ta autorka poza wklejeniem tekstu nie udzieliła się więcej słownie. Barbaria ohyda.
  • Noico1 dwa lata temu
    Wiem, widziałem. To ohydne. Autorka niczym im nie zawiniła. Oni na innych portalach siedzą jak trusie, ale jak czują bat. Tylko tutaj sobie jadą bo pupile Antka, on sobie stworzył gwardię przyboczną. Im głupszy, tym lepszy.
  • Grain dwa lata temu
    Noico1 nie znam tego Antka i nie chcę
  • Noico1 dwa lata temu
    Grain nic nie tracisz, na co dzień udaje, że go nie ma, a dobrze by było, żeby przeczytał swój własny regulamin i nauczył się go na pamięć. Punkt 9 szczególnie polecam. Błazen przysłał mi raz upomnienie, że napisałem słowo na g., a swoim kumplom pozwala na nieograniczone chamstwo.
  • Noico1 dwa lata temu
    Grain chciałbym przeczytać Twój słynny wiersz o Szymborskiej, słynny z innych portali, czy mógłbyś go wstawić?
  • Grain dwa lata temu
    Noico1 jest tutaj jeden w dyptyku z biężączką /pierwszy/ a drugi musze poprawić - może jutro
  • Poncki dwa lata temu
    Grain dziwi mnie też twoja obecność przy noico. Tworzysz swoje utwory sam i robisz to dobrze. Nie jesteś wlazidupkiem ani obłudnikiem. Cenie Cię za szczerość. Czy możesz mi wyjaśnić na czym polega ten układ?
  • Grain dwa lata temu
    Poncki siła złego na jednego, czego nie lubię kolego. Jest tutaj gniotów jak kurew w Bombaju a czepiacie się niektórych tekstów i autorów całą sforą. Chociaż tylko jeden pies z piosenki,Głos Wybrzeża i tolerancję w pysku niósł.
  • Grain dwa lata temu
    Muszę dodać, ze wszyscy /chyba/ tutaj piszemy dla siebie samych, czasem dla komentarza, który zastąpi profesjonalną recenzję. Pisanina Noico, Eli Kwiecińskie, moja - nikomu nie sprzątnie sprzed nosa Nobla, ani nagrody Nike. Nawet, gdyby Noico zadeklarował się jako gej, a ja to chyba jako lesba, bo jednak, mimo tylu atrakcyjnych facetów wolę dupy. No cóż, trafiliśmy do portalu, który działa jak Hyde Park, ale po polsku. Pora nauczyć się pouczania, tych niekulturnych i niekumatych, których nie możemy fizycznie wyjebać za burtę
  • Grain dwa lata temu
    niepouczania
  • Poncki dwa lata temu
    Grain z jednej strony, muszę przyznać Ci rację. Siła złego na jednego to nic zaszczytnego, ale z drugiej strony każdy z nas waży sobie jakieś tam piwo w relacjach międzyludzkich. Poza tym nie przybiegłem tu za sforą, w celu poniżenia utworu bez czytania. Przeczytałem i nawet bym pewnie się nie zatrzymał, gdyby nie bezczelność noico w stosunku do Szpilki.

    Tolerancja jest dziś słowem wyświechtanym i niepoprawnie używanym, ale mimo to znaczy dokładnie to samo co wcześniej. Jest to granica ile jesteśmy w stanie znieść. Jedni przejawiają większą tolerancję na alkohol inni mniejszą. Jedni przymkną oko na obłudę inni ją wytkną.

    Tu w ogóle nie chodzi o kradzieżą czegokolwiek.
    Tu chodzi o zadzieranie nosa.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, to zapytaj Noico, ile wydał książek i to nie wlasnym sumptem. Myślę, że dla niego poezja, to zabawa, korzyści czerpie z pisania prozą.

    Dlatego o zadzieraniu nosa mowy być nie może. Tylko ulegles ogólnej narracji osób złośliwych, że Noico nic nie potrafi. To błąd.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki dziwne, że wydał wspólnie.
    Pytanie, ile w tym jest jego twórczego dorobku pozostaje otwarte.
    Bo być może taki dupek tylko zmusił współautorka do dopisania go.
    Patrząc co odpierdala w poezji wcale by to dziwne nie było.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Badura.
    Nigdy nie powiedziałem, że nic nie potrafi. Jestem daleki od powiedzenia takich słów o kimkolwiek kto publikuje. Jestem świadomy natomiast, że nie trafia we wszystkie gusta ze swoją literaturą, ale to akurat żadna ujma, bo przecież to tak jak KAŻDY.

    Cały wic polega na tym, że mógłby wydać tysiąc książek, mógłby wydać samą biblię, nie daje mu to prawa do powiedzenia, że czyjeś teksty są nic niewarte. Dlatego chociażby, że patrz powyższy akapit.

    Nikomu nie mam zamiaru zabierać przyjemności z tworzenia. Wyrażam jedynie swoją szczerą odrazę dla obłudy i nieposzanowania drugiego człowieka.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa nie wiem, to na chwilę obecną nie istotne. Mi wystarczyła jego deklaracja, że cytując w komentarzu jego tekst blokuje możliwość jego publikacji.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, ale zauważ że to "nieposzanowanie drugiego człowieka" jest właśnie odpowiedzią na nieposzanowanie.
    Pozwolilbys sobie, żeby ktoś na Ciebie pluł, tylko dlatego że kiedyś jakiś wers Ci poprawił?
  • Grain dwa lata temu
    Poncki, też, ale u powiedzmy u Pinokia, to już prowokacja.
    Po tej dyskusji będę musiał zmienić komentowanie.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki To generalnie przypadek szczególny.
    Psychiatra miałby co robić.
  • Poncki dwa lata temu
    Czytam te komentarze i nie wierze.
    Przecież o to właśnie, że Martyna wespół ze Szpilka poprawiała twój wiersz, który zaraz zniknął, całkiem niedawno zrodził się konflikt.
    Wiersz zniknął, ale komentarze można dalej przeczytać.

    Muszę przyznać, że masz nieprzeciętny tupet, no ale tak się robi karierę.

    Patrząc na to co można przeczytać na opowi, to w mojej ocenie wiersz twoj taki sobie.
    Ani zły ani dobry.
    Patrząc na to jak pisujesz, to naprawdę wszystko na jedno kopyto ale jak się sprzedaje to czemu nie. Jest popyt jest podaż.
  • Poncki dwa lata temu
    I jeszcze nawrzucałeś Szpilce, po tym jak z dobrego serca postanowiła Ci pomóc. ... brak mi słów, a jednocześnie cisną się wszystkie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, szpilka z dobrego serca nikomu nie pomaga, więc wyluzuj. Wszystko jest wyliczone na zysk, a kiedy zysku brak, jest szał, co widać, słychać i czuć!
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki pomocy to ty raczej wymagasz.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    jaki zysk? O czym ty mówisz? Chcesz mi powiedzieć, że za ten wiersz co go z tobą poprawiała Noico wam coś odpalił po opublikowaniu?
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 pomocy w czym?
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki raczej kogo.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, zyskiem, za najmniejszą nawet pomoc jest wychwalanie pod niebiosa kazdej publikacji, no i piateczki.
    Jeżeli to zawiedzie jest zemsta i wypominki.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 widzę, że się w diagnostyka zaczynasz bawić to świetnie bo akurat potrzebowałem proktologa. Nie krępym się to przecież dla ciebie niepierwszyzna...
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM cieszę się, ze poznałem twoją opinię a teraz ty powiedz czym się kierowałas pomagając?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM bo rozumiem, szpilka be szuka poklasku ale ty... ty z czystej szlachetności poprawiałaś?
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, ja nie poprawiam, sugeruję jedynie inne możliwości. To żadna pomoc.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM wydaje ci się
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki taka ściema pt. sugeruje nie poprawiam nazywa się obrzydliwa sofistyką
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, nic mi się nie wydaje. Sugestię można przyjąć bądź odrzucić.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM oczywiście, ze można przyjąć albo odrzucić i co? Wg ciebie to nie jest pomoc a wg mnie przeczytaj sobie jeszcze raz uważnie komentarze pod tym tekstem...
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa nie jestem do końcca przeknany. Żeby to była sofistyka to chyba musiała by być świadoma. Chyba nie można argumentować sofisttcznie.jak się nie rozumie własnej argumentacji
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, nie gloryfikuj sugestii. Jeżeli tak będziemy podchodzili, to uwaga o braku kropki zasłuży na miano wielkiej pomocy. Bez przesady zatem.

    Jeżeli ktoś by mnie prosił o poprawę tekstu, w ktory musiałabym włożyć dużo czasu i pracy, to byłaby to jakaś pomoc.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki ale kombinują???
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    Mylisz moje intencje.
    Nie uważam, że nie należy pomagać. Wręcz przeciwnie.
    Natomiast niesmak budzi takie zachowanie, jak się pomoc przyjęło, a potem się pomaganta wyzywa zaprzeczając przy tym, ze pomagał.

    Informacja o braku kropki to też pomoc.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa już za póżno, gacie spadły i wodać, że nie ma napletka
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki ???
  • pansowa dwa lata temu
    A może z tą kropką to tylko sugestia była??
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, to Ty pomagaj, ja pozostanę przy sugestii, a może nawet i z tego zrezygnuję jeżeli to taka "wielka"pomoc. We łbach już się ludziom poprzewracało od tej manii wielkości.
    Byle co zasugerują i trzeba być całe życie wdzięcznym... jprd.
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM
    nie no to ja jestem wdzięczny za twoją pomoc.
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, za jaką pomoc?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki jak zostać totalnym pojebusem?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM całą twoją, ja naprawdę cię podziwiam za to, że nie tracisz nadzieji i codzień próbujesz dotrzeć do społeczności ze swoją trafną acz kolwiek czasem brutalną krytyką
  • MartynaM dwa lata temu
    Poncki, bardzo śmieszne... tym bardziej ze tobie niczego nie sugerowałam.
    Zimny prysznic powinien pomóc przy zejściu z piedestału.

    Narka!
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki spokojnie.
    Narka wcale nie oznacza narka.
    To taka ściemniające sugestia ?
  • Poncki dwa lata temu
    MartynaM mylisz się. Zasugerowałaś mi w "mocy sprawczej" abym ściągnął rym. Tak też zrobiłem w ramach złagodzenia relacji.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa jak żyć paniesowa?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki lajtowo, bo jak widzisz to dziadostwo to byś z deprechy nie wyszedł
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Tobie dedykował? No - wiadomo laska z Ciebie to tego, ale przecież nie po katolicku, by nad żonę stawiał, chyba że on naprawdę rycerz i jako damę Cię nosi w sercu i perwersyjnych myślach.
  • MartynaM dwa lata temu
    Tak, kocha mnie do szaleństwa, jak ty. Chyba powiem mu żeby żonę zostawił i zaczniemy żyć w grzesznym związku, a ty się patrz... i pisz jak to mnie wszyscy kochają.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Platonicznie Cię będę (myślą grzeszną) posiadał, co wieczór.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 no, i tyle twego...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Ale zawsze więcej, niż nic. Jak to Bohun we Ogniem i Mieczem miał satysfakcję z Heleną?
  • Poncki dwa lata temu
    A stwierdzenie, że piszesz lepiej od Szpilki.... łaaaał ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    W piórka obrósł, to przez te chwalby uwierzył, że świetnie pisze, no ludzie mu krzywdę robią!
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka tobie robią krzywdę, a wygrałaś jakiś jeden konkurs w gminnym domu kultury i ci się w głowie przewróciło. Ech.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Ty tak o sobie? Gratuluję, nagroda z gminu, upsss, z gminy też się liczy ?
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 no ale może ty się w końcu pochwalisz konkretnymi osiągnięciami?
    Nie zrobisz tego. Boisz się, że zobaczymy ile w tym naszej pracy.
    Jesteś obłudnym krętaczem i kombinatorem.
    Typowy katol
  • pansowa dwa lata temu
    Poprawę też można przyjąć lub odrzucić
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa tudziesz przyjąć i twierdzić, że to żadna pomoc a pomagającemu się w głowie przewrociło od wygranej w gminnym konkursie. Żenada...
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki daj sobie spokój.
    To groch o ścianę.
    W obydwu wypadkach.
  • pansowa dwa lata temu
    To tak dla potomności...?
    "Naprzeciw tłuszczy rozwrzeszczanej,

    stałaś samotnie niczym święta,

    za to jak lilię pokochałem,

    że ty przed Bogiem tylko klękasz.

    Ciernistą idziesz na szczyt drogą,

    bluźnierstwo duszę twą zawstydzi,

    dlatego zawsze będę z tobą,

    bo zła i grzechu nienawidzisz.

    Z kart Dekalogu czerpiesz siłę,

    dobra i piękna szukasz wszędzie

    odrzucasz to co jest niemiłe,

    i zawsze taka chyba będziesz."

    Autor:noico1
  • Poncki dwa lata temu
    ?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki to krętacz i manipulator.
    Na tym się promuje, bo przecież nie na umiejętnościach czy talencie.
    Tu się musi podpierać innymi.
    Mówiłem Szpilce, żeby nie pomagała bo jej oszołom podziękuje.
    Wykrakałem.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa na tyle na ile sowy potrafią krakać ?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Toż to złodziejstwo, żeby tak cytować.
  • pansowa dwa lata temu
    yanko wojownik 997 dobrze mi z tym?
  • Poncki dwa lata temu
    Jednak najbardziej zabawne z twoich wystąpień są te w których nazywasz wszystkich w koło chamami i robisz to w całkowicie niekulturalny sposób. Uważam, że następnego nicka powinieneś sobie zrobić - Hipokrytes

    ...
  • Noico1 dwa lata temu
    Człowieku, to Ty wtrącasz się z buciorami w czyjeś życie, a później jeszcze jęczysz, jak oberwiesz. Jak ktoś Ci powie, że nie ma ochoty na dyskusję z Tobą, to powinieneś skończyć, tego wymaga elementarna kultura. A gdy ktoś nie słucha, wtedy trzeba mu to powiedzieć ostrzej. Dam Ci radę, zajmij się swoimi tekstami, bo są nudne, może coś wymyślisz, a jeśli czujesz miętę do Szpilki, to sobie ją zaadoptuj, ja pod swoimi tekstami namolnych trolli nie tolerują. Tyle, odpowiedzi nie oczekuję, jedynie przemyśleń.
  • Szpilka dwa lata temu
    No, te, Okruszynka, nie rozhuśtałeś się czasem za bardzo?
  • Szpilka dwa lata temu
    Hipokrytek, no i w pytę ?

    Dobreeeeeeeeeee, jakaś zda się tytka na Hipokrytka ? W tytce on się nie ukryje, nawet gdy zajuma czyjeś...

    buty ?
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 jakbyś o sobie pisał?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka idź sobie do swojego ulubieńca. Ja nie trolluję pod Twoim gniotami.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Jak moje gnioty, to na Twoje nazwy nie ma, hahaahhaha, ale mogę wymyślić ? Trolling sam zacząłeś, stary kłótniku.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka ja Ciebie tutaj nie zapraszałem trollico. Idź poprawiać swoje gnioty.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Trolliszczu bezczelny, kto ma 50 kont udowodnionych, zamknij twarz, zapraszać sobie możesz na chatę, to otwarty portal, ulepiłeś gniota i trzeba to napisać głośno!
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    religiota ulepił gniota!
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka ja też napisałem głośno pod Twoim, jak tworzysz następny to powtórzę, z chęcią. Wstaw, to się pośmiejemy, efekt dwumiesięcznej pracy, trzy strofy wymęczonego w pocie czoła tekstu.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Powtarzasz się, zupełnie jak w wierszach, napij się Bilobilu, dobry na sklerozę ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka wracaj pod swoje gnioty i nie trolluj w cudzych wątkach, bo nie dorastasz.
  • pansowa dwa lata temu
    Szpilka jego zaś przerosłaś, dlatego się tak miota
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    A Ti, Ti, stary zawistniku, to tak nie po bożemu, u spowiedzi był, czy tylko brzucha napchał i heja na portal trollować? ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Pansowa

    A dyć wiem, że go zwiść w tyłek kłuje, u katulików to znamienne ?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka hi, hi, idź pod swoje gnioty. Tylko tyle i aż tyle. Zbierze sobie klakę i niech cię chwalą, ja ci nie będę przeszkadzał. Może znowu w jakimś osiedlowym domu kultury Cię docenią i wygrasz w kategorii "wiersze niepokumane".
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 a ty masz klakę? Wszystkie jeden?
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Klakę to Ty robisz 50-ma klonami, sam ze sobą gadasz, wkleić?
    W domu kultury to Ty wygrałeś drugą nagrodę, ja Ci pisałam o organizowaniu konkursów online, za wygranie drukują tomik gratis i promują. Bilobilu łyknij, bo już nie pamiętasz własnych łgarstw ?
  • pansowa dwa lata temu
    Może wygrasz w kategorii " Dzieła nabzdyczone"
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, "wiersze niepokumane"

    Ja powyższego nie kumam, ale bedę próbował.

    PS
    Pielgrzymki się zaczęły. Idź, idź, idź, koniecznie....
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka gratis, to ci kopa mogą dać, jak zobaczą Twoje dzieła.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 bateria ci siada
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Hahahahaah, nie podniesiesz nogi tak wysoko, stary brzuchaczu, fe! Stary, łysy, brzuchaty i chamowaty do tego, fu!

    I takie cóś śmie tu o świętości wypisywać, uważaj, bo jak ja Ci kopa zasadzę, to w locie schudniesz, hahahaha, co za grzmot bezczelny!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Kataną równasz do przyjętej normy, byle wzwodu nie miał, bo - no wierszy więcej by nie spłodził.
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka, i co cię tak bulwersuje, nie umiesz znieść krytyki? Wstaw jakieś nowe boskie dzieło.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    A niech se ma, co mu będę żałować ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, "Jestem boska, bierz mnie aniele..."

    Bogumił: "Nie wódź mnie na pokuszenie, nie wódź mnie na pokuszenie..."
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, No pewnie, pokus nie pokona nikt, pójdzie w miłość z dildo i jakoś to będzie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Ty napisz o lelijach, co chciały, ale nie dały i piertulca dostały, zajefajne będzie, setne wierszydełko na ten sam temat?
  • Noico1 dwa lata temu
    Szpilka idź do swoich gniotów nudziaro.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Brzuchaty chyba nie dupcy, bo jak? Hahahahahanha, nie wiem, ja mam płaski brzuszek, mój luby też ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico1

    Zaciąłeś się, lutnąć Cię w plery, żeby przeszło?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Na jeźdźca, brzuch bokiem puszcza, ino kobita musi być tak chętna.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Ciągle na jeźdźca? Nudy! Tyle fikołków w łóżeczku, gdy człek smukły, a grubas co? Na boku jak zboku jakiś? ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, A jak kobieta wyposzczona, bo po katolicku monogamia w cenie? Przywyknie, że na tym seks polega i tak właśnie.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Kto przywyknie, ten przywyknie, chłopu, jak się nudzi w łożnicy, to wskakuje do innej, kobitka dziś robi tak samo, równouprawnienie mamy przecież ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Doba, piszesz o tradycyjnym modelu, gdzie chłop sukienki nie zakłada...
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1,
    Nie masz portalu na wyłączność. Nie dysponujesz nawet przestrzenią pod własnym tekstem. Owszem możesz kogoś kulturalnie poprosić, aby odstąpił od dyskusji, gdyż czujesz się podczas niej niekomfortowo. Za pewne przystał bym na taką prośbę, lecz ty wolałeś przywitać mnie zamiast kulturą, skierowaniem do lekarza, tak więc proszę naiwjaj dalej o elementarnej kulturze, chętnie cię wyśmieje ponownie. I nawet nie probuj truć, że wobec takich jak ja nie trzeba zwracać się uprzejmie. Człowiek kulturalny w każdej sytuacji jest w stanie zachować klasę, jeśli chce. Sęk w tym, że ciebie na zwykłą kulturalną prośbę, poprostu nie stać.

    Więc tak, ostrzej nie słuchałem może spróbuje najpierw od kultury.

    Nudne czy nie moje teksty są jakie są, pisałem już Martynie, że o gustach się nie dyskutuje. Pozatym mówienie komuś co ma robić jest właśnie pakowaniem się z buciorami w życie. Dlatego uprzejmie proszę nie mów mi co mam robić.

    Co wg ciebie znaczy ze jęczę jak oberwę i jak niby oberwałem i jak niby jęczałem? (Zabawne)

    Jaka jest wg ciebie definicja trolla?
    Odwiedzając twój tekst nawet nie pomyslalem cię gnębić. Wszystko co napisałem jest odpowiedzią na twoje chamstwo. Jeśli nie był byś chamski wobec szpilki nie było by tej rozmowy. Ogarnij się chłopaku.

    Szpilkę szanuje ponieważ pomimo różnicy zdań w pewnej kwestii potrafiła zachować kulturę.
    Z tobą przygoda na portalu zaczęła się od tego, ze przpusałeś mój tekst z dwoma zmienionymi wersami i napisałeś, ze niech sobie inni zdecydują czy mój czy twój jest lepszy. Na dzień dobry przywitałeś mnie plagiatem... kumasz tę subtelną różnice?
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki ha, ha, aleś sobie pochlebił, pod śmieciowe teksty, takie jak twoje nawet nie zaglądam:))) Pa.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 tak właśnie myślałem.
    Jedyna odpowiedz na jaką cie stać to zwykłe chamstwo i prostactwo.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Bogumił to element krajobrazu opowi i tak go traktuj.
  • SwanSong dwa lata temu
    Nie zgadzam się ze Szpilką w wielu kwestiach, ale tutaj pełna zgoda. Te wiersze są po prostu nudne. Cały czas takie same. Już w podstawówce widziałem lepsze i ciekawsze pod kątem treści oraz formy.
    Podmień tytuły i nikt nie zauważy. Wciąż te same zwroty, te same pierdoły religijne, które trącą tylko wyświechtanym patosem i pograniczem choroby psychicznej.
    A książki wydane przez Noico? Jakie? Żywoty polskich katoliczek? Czy jakieś inne barachło z przeceny w namiotach z chińszczyzną? Czy nawet szkoda papieru na to? Widziałem te książki i nie było ich aż tak wiele, a te, co były, nawet nie utknęły mi w pamięci. Fabularnie można pisać różnie, ale od publicystyki oczekuje się obiektywizmu, niestety, u autora nie ma co na to liczyć.
  • MartynaM dwa lata temu
    To skoro są taaakie nudne, to po co te wycieczki? Ja tam omijam szerokim łukiem takie publikacje, które mnie nudzą. A tu procesja jak na Boże Ciało.
    Zadziwiające...?
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM prawdziwa procesja nieudaczników z przerośniętym ego;)))
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 ty masz je za to w normie?????
  • MartynaM dwa lata temu
    Noico1, przestań im odpowiadać, bo bez sensu. Bardziej siebie przychodzą promować... jacy to niby mądrzy. Taka klika bez polotu!
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM tiaa, widać tę mądrość. Szału dostają, że się nie wchodzi pod ich gnioty i nie chwali, chyba przeżyć nie mogą.
  • MartynaM dwa lata temu
    Noico1, żywisz, to idą... Twój wybór!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Nie cesz być już Inką i Emilią Plater na ołtarzu pato-kato złożoną - Martyno! To perwersja!
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 chwała Bogu, że banda nie wchodzi
  • Szpilka dwa lata temu
    Swan, no i dobrze, że się nie zgadzsz, inaczej strasznie nudno by było, gdybyśmy wszyscy jednomyślni byli ?

    Bardzo dobrze to ująłeś, treść religiancka dla jakichś babul w beretkach, no nic się autor nie rozwija, przecież dziś msze odprawiane są trendy ze śpiewem, gitarą, żeby dotrzeć do młodych. Autor zaś truje o lelijach świętych, wieczny dziewicach, co spłoniły lica. No kacza zupa, to nie ta epoka!
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM no na portalu literackim Antek sam sobie posprowadzał taką swołocz, jak ktoś przeczyta te wpisy, to nie będzie miał wątpliwości, czy tutaj warto coś wstawiać. W sumie cenna rzecz do archiwum. Niech się produkują.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, "ponad normę dziś wykoonam plan!"
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    N a literaturze parafialnej możesz się nie znać, kościół płaci za druk, wierni kupują, kościół odpala tantiemy.
  • Noico1 dwa lata temu
    MartynaM tak przy okazji to fajny portal literacki, to plują na dzieła naszych mistrzów:

    „Przed nami jest otwarty świat,
    A na nim tyle dróg,
    Choć wiele ścieżek kusi nas,
    Lecz dla nas tylko Bóg”

    Krzysztof Kamil Baczyński
    „Modlitwa harcerska”

    Cóż, można tylko popatrzeć z politowaniem.

    MODLITWA DO BOGARODZICY
    Krzysztof Kamil Baczyński

    Któ­raś wio­dła jak bór po­mru­ków
    du­cha zie­mi tej sku­te­go w zbroi sze­reg,
    pro­wadź noc­ne dro­gi jego wnu­ków,
    by­śmy mil­cząc umie­li umie­rać.

    Któ­raś była mu­zy­ki desz­czem,
    a przej­rzy­sta jak świt i pło­mień,
    daj nam usta jak ob­ło­ki nie­bie­skie,
    któ­re czy­ste - pod to­czą­cym się gro­mem.

    Któ­ra zie­mi się uczy­łaś przy Bogu,
    w któ­rej zie­mia jak nie­bo się sta­ła,
    daj nam z ognia twe­go pas i ostro­gi,
    ale włóż je na czło­wie­cze cia­ła.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Niżej Wojaczka nie schodzę.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Jeden ino wiersz Baczyńskiego cenię, co kończy się wersami: "nim upadłeś, jeszcze ziemię przeżegnałeś ręką, czy to była kula synku, czy to serce pękło".
  • SwanSong dwa lata temu
    MartynaM
    Sama podniosłaś argument o liczbie książek, jako dowód na autorytet Noica.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    SwanSong, Nojc - Żydowski pisarz?
  • pansowa dwa lata temu
    Skromność aż bije od gwiazdy?
  • pansowa dwa lata temu
    Bogu dzięki że nie wchodzi
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A czym ten wiersz?
  • pansowa dwa lata temu
    Podobno o czymś, na co się oszołom zarzekał, że nigdy nie będzie pisał.
    Podobno.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, Aha, znaczy, ja to rozumiem, tu jest pozostawiona duża swoboda interpretacyjna.
  • pansowa dwa lata temu
    yanko wojownik 997 żeklbym nawet, że przyczynek dla pracy naukowej psychiatry.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, Rzekłbyś, to ciężki przekaz, puki co nie na moje zdrowie.
  • pansowa dwa lata temu
    yanko wojownik 997 dajemy radę.
    Fajnie jest pluć w gębę oszołomstwu, a to się wyciera i dalej swoje.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, Jezzu - wiesz z czym mi się to kojarzy, że on marzy, by mu się na twarz spuszczali - nie przywołuj na głos pokuszenia jego! Toż to grzeszne!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Nie pomagaj diabłu, bo stos!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, Skromność, ale włoży mini, to jednak podobno szał...
  • pansowa dwa lata temu
    yanko wojownik 997 jak nogi ogoli
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, No to masz w temacie wiedzę większą ode mnie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, Jeszcze idzie pomyśleć, że kojarzysz z autopsji... Niby się zdaje nieprawdopodobne, ale niezbadane są ścieżki literatów...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, I o to chodzi... Jak u Bukowskiego.
  • pansowa dwa lata temu
    yanko wojownik 997 małpy muszą być zarośnięte
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, Cholera, to nie jest poprawne, ale zabawne w chuj - dobra, taki żart:)
    Idę się śmiać.
  • Grain dwa lata temu
    Kiedyś na innym portalu, początkowo krytyczni userzy /jeden miał login / Dupacycki/, po pewnym czasie poczuli do siebie miętę. I napisałem. że pomylili lokale. I żeby poszli się pukać gdzie indziej - bo za yanko wojownik 997 póki co ,,puki co nie na moje zdrowie."
  • Grain dwa lata temu
    Chcecie brandzlować klawiatury - wklejcie swój tekst, tam możecie się dowartościować. Nikt nie będzie przeszkadzał.
  • Akwadar dwa lata temu
    No nie posądziłbym o takie słownictwo...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania