Cba

Abc

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Grain ponad rok temu
    Ano.
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    "Trzeba znać historię"; ano trzeba: nie tylko ją znać, ale i wyciągać z niej wnioski, nauki, inspiracje...
  • ten ja ponad rok temu
    To powszechnie znany fakt z biografii Norwida, a znać temu, co go interesuje lub mu to potrzebne, inny nie musi, bo po co?
  • ten ja ponad rok temu
    Kato-pato-nazi-nacjonalist-bakteria!
  • ten ja ponad rok temu
    I konfident!
  • Grain ponad rok temu
    ten ja POgłup
  • ten ja ponad rok temu
    Grain, Odgłup...
  • ten ja ponad rok temu
    Grain, się, poj*bie
  • ten ja ponad rok temu
    Grain, PO/PIS taka sama dzicz.
  • Noico1 ponad rok temu
    Grain, śmieci szkoda zSzczycać komentarzami.
  • ten ja ponad rok temu
    Noico1, Tu ubeku pie***lony. Donosiłeś  za komuny adekwatnie, teraz donosisz adekwatnie, jak zaczną łapać hitlerków i pójdziesz siedzieć to... - adekwatnie cię potraktują.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Wszedłem z ciekawości, dodam: PiS PO jedno zło ?
  • Noico1 ponad rok temu
    To raczej nie na ten temat jest tekst. Nie wiem, czy zauważyłeś. Czy ja wchodzę z wtrętami politycznymi, bądź innymi nie na temat pod Twoje wiersze Wieleborze? Pytanie jest oczywiście retoryczne.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1, widać komentarze ciekawsze niż sam text. Trochę słabe jest prostowanie czyjegoś wpisu na jakimś portalu. Postaram się nie zaszczycać Twoich textów swoimi wpisami, wybacz.
  • Noico1 ponad rok temu
    PW, chyba się nie zrozumieliśmy, choć było to już wyjaśniane, ja całkiem swobodnie funkcjonuję bez żadnych komentarzy, Ty jak wynika z Twoich własnych deklaracji nie. Nie zależy mi na taniej popularności, nie jestem łowcą komentarzy. Jak ktoś ma potrzebę wpisać komentarz, to wpisze, jeśli nie, nikogo nie zmuszam, ani nie roszczę pretensji do takowych. To również dotyczy Ciebie.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1, nie wiem o co Ci chodzi, ale raczej się nie dogadamy w żadnej kwestji. Faktycznie mój komentarz powinien być pod komentarz podczepiony, nie pod text. Przepraszam.
  • Noico1 ponad rok temu
    PW, nie musisz przepraszać:), liczy się nie miejsce wpisania komentarza, ale intencja z jaką jest zamieszczany i jego treść, czyli merytoryka. Intencja jest jednoznacznie godna potępienia, bo Twój komentarz w żadnej mierze nie dotyczył tekstu, a podczepianie się pod chamskiego trolla jest po prostu karygodne. Myślę, że po przemyśleniu zrozumiesz to.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1 przemyślałem i nie zgadzam się. Mój największy błąd to to, że się wpisałem choć powiedziałem kiedyś, że nie będę. Nic godnego potępienia ani karygodnego nie widzę, nawet podpinanie się pod trolla, bo nieważne kto mówi, tylko co mówi.
  • Noico1 ponad rok temu
    No skoro wolisz pojawiać się pod miazmatami, zamiast od inspirującymi tekstami, to oczywiści masz prawo do takich wyborów Wieleborze. Mnie nic do tego;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania