Dorosnąć prolog

Roksana to autystyczna dziewczyna, która niemal całe swoje 20 - letnie życie spędziła w domu z dala od ludzi. Jedynymi osobami, z którymi dziewczyna miała do czynienia to mama Sara i siostra Diana.

Po ciężkim okresie w przedszkolu, mama dziewczynki zdecydowała się na nauczanie domowe. Rodzicielka uczyła ją również zawodu. Praktyki zdawała w hotelu mało zaludnionym, dzięki czemu nie miała zbyt wielkiego kontaktu z ludźmi.

Roksana, jest wciąż na poziomie 7 - mio letniego dziecka. Po skończeniu technikum, dziewczynie udaje się od razu znaleźć pracę w hotelu.

Pewnego dnia poznaje chłopaka, który zaprasza ją na kawę. Czy dziewczyna poradzi sobie z presją, którą narzucają na nią inni, aby dorosła? Czy chłopak zaakceptuje dziewczynę taką jaka jest? I w końcu najważniejsze pytanie: czy dziewczyna zacznie być dorosła?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Pan Buczybór 18.02.2018
    eh, strasznie szkolne to opowiadanie. Jakbym czytał pracę jakiegoś siódmoklasisty. Pracuj nad stylem, dużo czytaj. Pozdro
  • aleks.rr 11.03.2018
    Cóż, nie każdy ma mózg, np 30 - sto latka. Nie każdy lubi pisać stylem typowo dorosłym. I nie każdemu musi się wszystko podobać
  • Canulas 11.03.2018
    aleks.rr nie chodzi o styl dorosłego, a o zapis zgodny z regułami.
    Señor B.B Ci kierunek. Nie strzelaj focha
  • aleks.rr 12.03.2018
    Źle zrozumiałam. Myślałam, że poprzednikowi chodziło o mój styl pisania, którego zmienić nie potrafię. Jeżeli chodzi o błędy w zapisie to spróbuję poprawić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania